17. Rész

36 1 0
                                    

Leültünk Luke-kal az ablak felőli padsor utolsó padjába. Elénk pedig Emmáék ültek. Megérkezett az osztályfőnökünk és bejelentette az osztálynak, hogy új diák van az osztályban ezekután pedig megkért, hogy mutatkozzak be.
-Sziasztok Sara Parker vagyok és nem rég költöztem ide.
Az ofő még várta, hogy mondok valamit, de én leültem.
-Akkor, hogy Saranak is könnyebb legyen mutatkozzon be mindenki. -mondta az ofő. Ebben a pillanatban fel is pattant Emma a padjából.
-Emma Blake vagyok és nem is olyan rég a barátnőd és gitározom. -ezekután Kath is felpattant a helyéről.
-Kathleen Lewis vagyok, de ezt már tudod és én is gitározom.
-Daniel Peterson vagyok, de neked csak Dani. Kacsintott és elkezdett röhögni.
-És amúgy dobolok.
-David Becker vagyok és úgy hívsz ahogy szeretnél.- röhögött.
-És én is gitározom.
-Lucas Brown vagyok és a legjobb barátod és mint tudod gitározom.
-Anne Roberts vagyok és szeretek olvasni és zongorázom.
-Rachel kérlek mutatkozz be te is.- mondta a tanárnő.
-Rachel Evans vagyok, de ezt mindenki tudja, mert elég népszerű vagyok és nekem van a legjobb hangom a suliban.- miután elmondta ezt a csodás beszédet a tanárnő megkérdezte, hogy nekem mi a "különleges képességem."
-Hát én énekelek.
-És nem lenne kedved megmutatni az osztálynak, hogy milyen hangod van?- kérdezte az ofő.
A többiek persze egyből felém fordultak és mondták, hogy énekeljek.
-Most nem igazán szeretnék, de köszönöm az lehetőséget.- mondtam majd lehajtottam a fejem.
Elég szégyenlős vagyok. Szeretek énekelni, de nem mások előtt. Szerencsére kicsöngettek és mehettünk haza. El is indultunk és a suli kapujában találkoztunk Nickékkel csatlakoztak hozzánk és együtt elindultunk haza.
-Lányok nem jöttök át?- kérdeztem Emmától és Kathtől.
-De!- válszolták egyszerre majd nevetni kezdtünk. Elköszöntünk a fiúktól és megöleltem Luke-ot és elindultunk 3-an haza. Azért csak 3-an mert Nick átment Dylenhez.

Sziasztok! Tudom nagyon régen volt már rész, de elég sok dolgom volt, de ígérem ezentúl sokkal több lesz! Remélem tetszik az új rész puszi ❤❤😘

A VégzetünkWhere stories live. Discover now