Szeptember 1. Hétfő
Első nap!!! Boldogan keltem fel és mentem felöltözni meg sminkelni a fürdőbe. A többiekkel megbeszéltük, hogy találkozunk a kereszteződésnél így próbáltam sietni, hogy ne kelljen rám várniuk. Miután kész lettem lementem a konyhába és összefutottam Nick-kel.
-Gyönyörű vagy! -mondta mire én éreztem, hogy a fejem tiszta vörös.
-Köszönöm. -oda mentem mellé és nyomtam egy puszit az arcára.
-Ennyivel nem érem be -mondta majd közelebb húzott magához és megcsókolt amit én persze viszonoztam. Miután elváltak ajkaink felszaladtam a táskámért és elindultunk. A kereszteződésnél pedig találkoztunk a többiekkel.
-Srácok! Marha jól néztek ki! -mondtam és megöleltem őket.
-Te is jól nézel ki! Tetszik a ruhád! -mondta Em, igen Emmát mi csak Emnek hívjuk.
-Nekem is a tiéd! És a tiéd is Kath! -mondtam majd megöleltem őket.
Em ruhája
Kath ruhája
Sara (én) ruhája
Elindultunk a suli felé és beszélgettünk az osztályról, az emberekről akik oda járnak és még egy csomó dologról. Én nagy részt Luke-kal és a lányokkal beszélgettem. Nick pedig a két legjobb haverjával Wade-del és Dylen-nel. Luke is beszélgetett a fiúkkal Daniellel és Daviddel. Nagyon elvoltunk amíg meg nem jelent valami csaj. Tette magát a fiúknak azok pedig csorgatták a nyálukat utána. Már most érzem, hogy nem leszünk jóba. Látszott a csajon, hogy azt képzeli magáról, hogy ő valami királynő és, hogy mindenkinek csak ő kell. A gondolataimat Nick szakította meg.
-Sara! Szívem! Hahó! -mutogatott előttem még én a csajt néztem.
-Igen? -néztem rá.
-Itt sajnos el kell válnunk, mert a másik emeleten van a termetek. De majd találkozunk. -mondta majd megcsókolt. Ezután felmentünk a termünkbe a többiekkel és akkor láttam, hogy az a ribi is ott van. Leültem az ablak mellett lévő utolsó padba Luke-kal.
Sziasztok drága olvasók itt lenne az új rész remélem tetszett. Nem sokára hozom a következőt és ne haragudjatok, hogy kicsit késtem vele csak mostanában nincs túl sok időm, de próbálok sietni a részekkel, hogy tudjátok olvasni. Puszi!!
YOU ARE READING
A Végzetünk
RomanceSara egy 17 éves lány aki nagyon jól énekel és ezért eldönti,hogy jövő évtől egy híres művészeti gimibe fog járni. Jelentkezik és fel is veszik. Ezek után következnek a bonyodalmak, fiúk,bulik, szerelem!!!