Csak ültünk egymással szemben az ágyon és egyikünk sem szólalt meg. Ezt a csöndet egy női hang törte meg.
-Adam!! Kész a vacsi!
-Rendben megyünk!
-Gyere menjünk enni.
-Nem vagyok éhes. -mondtam majd lehajtottam a fejem.
-Enned kell. Legalább egy kicsit.
Belementem ezért Adammel lementünk a konyhába és leültünk az asztalhoz.
-Szia! -köszönt a nő aki az előbb felkiabált nekünk.
-Csókolom!
-Tegezz nyugodtan! Karen vagyok!
-Sara!
Csak 3-an ettünk, mert Adam apukája. Karen állati jó fej és mint kiderült Adam a mi gimink melletti gimibe jár. Nagyon jól elbeszélgettünk sokkal jobban éreztem magam jó volt újra családi környezetben lenni. Mondott valamit Karen amin elkezdtem nevetni és Adam pedig édes mosollyal nézett rám. Befejeztük a vacsorát.
-Köszönöm szépen a vacsorát és, hogy itt lehettem.
-Nem mehetsz haza! -mondta Adam.
-Nem szeretnék zavarni.
-Nem zavarsz!
-Szerintem is jobb lenne ha maradnál ha a szüleid meg engedik és tényleg nem zavarsz. -mondta Karen.
-A szüleim nem itt laknak. Egyedül vagyok.
-Akkor itt maradsz. -jelenti ki Adam.
Mosolyogva beleegyeztem és felmentem Adammel az emeletre.
-Aludhatsz az ágyamban én majd lent alszom a kanapén. -mondta és elindult az ajtó felé, de megfogtam a kezét.
-Nem aludnál inkább itt?
-De! -mondta és leült az ágyra.
Ránézett a kezünkre és elkezdett mosolyogni. Még mindig fogtam a kezét. Elpirultam és lehajtottam a fejem, hogy ne lássa. Elengedtem a kezét. Felemelte az állam, hogy a szemebe nézzek és oda hajolt a fülemhez.
-Édes ahogy nevetsz és elpirulsz. -suttogta a fülembe.
Ettől csak még vörösebb lettem.
-Elmehetek fürödni?
-Persze!
-Kérhetek ruhát?
-Pólót tudok adni.
-Köszi.
Elmentem fürdeni gyorsan letusoltam,megmostam az arcom és felvettem Adam pólóját. Megszagoltam, mert olyan jó illata volt. Aztán kimentem a fürdőből. Adam kitágult szemekkel nézett rám és akkor esett le hogy bugyiban és egy pólóban vagyok. Elpirultam és leültem az ágyára.
-Én is letusolok gyorsan és jövök.
-Oksi.
Megnéztem a telefonom és volt 24 nem fogadott hívásom Nicktől és 12 üzenetem. Leraktam a telefont és kicsordult egy könnyem. Pont akkor jött ki Adam a fürdőből és egyből oda is jött és megölelt. Szorosan ölelt magához és ez megnyugtatott. Kicsit eltolt magától, hogy megnézze jobban vagyok e és letörölte a könnycseppeket.
-Aludjunk. -bólintottam és befeküdtünk az ágyba.
Ő az egyik oldalon én pedig a másikon aludtam.
-Jó éjt Sara!
Jó éjt Adam!
Adam Hill
Kor: 18
Kapcsolat: Nincs
Leírás: 18 éves vagyok és apám Pizzázójában segítek be néha. Nagyon tetszik Sara és rémelem egyszer együtt leszünk. Szeretem az állatokat és minden álmom egy Husky.
ESTÁS LEYENDO
A Végzetünk
RomanceSara egy 17 éves lány aki nagyon jól énekel és ezért eldönti,hogy jövő évtől egy híres művészeti gimibe fog járni. Jelentkezik és fel is veszik. Ezek után következnek a bonyodalmak, fiúk,bulik, szerelem!!!