Este még írtam a lányoknak egy üzenetet, hogy beszélnünk kell és, hogy reggel korábban találkozzunk. Azt is megbeszéltük, hogy ma fehér egybe ruhát veszünk fel. Ezért ezt vettem fel:
Este még gondolkoztam és eldöntöttem, hogy nem érdekel ha Nick így játszik hát én is...
Korábban keltem, hogy ne találkozzak Nickkel. A megszokott helyen taliztunk a lányokkal.
Em ruhája:
Kath ruhája:
-Sziasztok! -köszöntem aztán megöleltem őket
-Szia!
-Szia!
-Csinik vagytok! -mondtam
-Csajszi mi a baj? Látjuk rajtad, hogy baj van és soha nem jöttél még Nick nélkül. -mondta Em
-Tegnap mentünk a folyosón és szét választott minket Rachel ezek után Nick leszart és csak Rachelre figyelt és mikor ott hagytam utánam se jött és este még megkérdezte mi a bajom.
-A szemét!! -mondta kicsit hangosan Em.
-Sajnálom Sara. -mondta együtt érzően Kath.
-Hagyjuk inkább menjünk mert lassan jön.
-Oké -mondták egyszerre.
Elindultunk és út közben összefutottunk Luke-ékkal.
-Sziasztok srácok! -köszöntünk egyszerre.
-Sziasztok csajok! -köszöntek.
Bementünk a termünkbe és beszélgettünk.
-Sara! Figyelsz? -kérdezte Luke.
-Most már igen.
-Mi a baj?
-Semmi!
-Akkor a semmi miatt nézel úgy Rachelre mintha megakarnád ölni a szemeddel?
-Szerinted jól néz ki?
-Ki?
-Hát Rachel.
-Jah hát nem rossz. De elég ribis szóval...
Becsöngettek. Az első óránk az ofővel volt és a második is. Az első óra gyorsan elment csak mondott párdolgot Mrs.Roberts és utána azt csináltunk amit akartunk.Szünetben megjelent Nick az osztályunk ajtajában. Persze Rachel egyből oda ment hozzá. Nem hallottam miről beszélnek, de nem is érdekelt ezért kimentem az osztályból és egyenesen a zene terembe mentem nem tudom miért csak úgy éreztem kell egy kis csend és nyugalom Rachel és Nick nélkül. Megláttam egy hangfalat és egy mikrofont bedugtam a telefonomba a hangszóró kábelét és bekapcsoltam az egyik kedvenc zenémet és énekelni kezdtem.
YOU ARE READING
A Végzetünk
RomanceSara egy 17 éves lány aki nagyon jól énekel és ezért eldönti,hogy jövő évtől egy híres művészeti gimibe fog járni. Jelentkezik és fel is veszik. Ezek után következnek a bonyodalmak, fiúk,bulik, szerelem!!!