25.Rész

49 1 0
                                    

Adam is felöltözött és beültünk a kocsijába, hogy elhozzuk a cuccaim. Pár perc múlva már ott is voltunk a ház előtt.

-Bejönnél velem?

-Persze!

-Köszönöm!

Ezek után kiszállt a kocsiból és én is nyitottam volna ki az ajtómat, de megelőzött.

-Köszönöm. -annyira udvarias!

Bementünk a házba és Nick ott ült az asztalnál az ajtó nyitásra felpattant a székről és rám nézett. Nem mondtam semmit csak elindultam a szobám felé, de megfogta a karom.

-Életem sajnálom ne haragudj.

-Nick engedj el és ne hívj így többet! Hagyj békén rád sem tudok nézni.

-Sajnálom kérlek ne haragudj. -elakartam menni ezért még jobban elkezdte szorítani a karom.

-Engedj el te idióta ez fáj! -amint ezt kimondtam Adam odajött mellém és leszedte rólam Nick kezét.

-Te maradj ki ebből meg amúgy is te kivagy?

-Ahhoz neked semmi közöd. -megfogtam Adam kezét és elkezdtem húzni a szobám felé.

Összeszedtem pár ruhát a sporttáskámba és felkaptam az iskola táskám is, mert nem tervezem visszajönni hétfőig.

-Mehetünk.

-Rendben. -elindultunk le az emeletről.

Lent mielőtt kimentem volna az ajtón Nick utánam kiabált.

-Hova mész? -nem válaszoltam csak kimentem az ajtón és beültem Adam autójába ő is beült és elindultunk. Adaméknél írtam a lányoknak, hogy találkozzunk.

Sara üzenete: Csajok beszélnünk kell😭😭 találkozhatnánk ma?

Em üzenete: Persze!😱Mikor?

Kath üzenete: Igen!😰Mikor?

Sara üzenete: Most?😭 Fontos!😭😭

Mikor Adam belépett a szobába és látta, hogy megint könnyezem letette az üdítőt amit hozott és oda jött hozzám. Megölelt.

-Sara kérlek ne sírj nem bírom nézni ahogy sírsz és szomorú vagy.

Beleültetett az ölébe és neki dőltem a mellkasának és hallgattam a szívverését. Olyan megnyugtató volt. És olyan édes. 

-Jobban vagy? 

-Igen. Köszönöm! Adam?

-Igen?

-Eltudnál vinni a parkba? Találkozom a barátnőimmel.

-Persze! 

-Köszönöm! Gyorsan átöltözöm jó?

-Rendben! -mondta és magamra hagyott, hogy át tudjak öltözni.

Átöltöztem és ezt vettem fel:

Átöltöztem és ezt vettem fel:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adam bekopogott a szobába.

-Bejöhetsz!

-Azta!

-Mi az?

-Semmi. Csinos vagy!

-Köszönöm. -mondtam és elpirultam

Beültünk a kocsiba és elmondtam Adamnek hol szoktunk találkozni a lányokkal és odavitt.

A VégzetünkWhere stories live. Discover now