28.Rész

44 3 0
                                    

Adam egy kivilágított parkba vitt ami egyszerűen gyönyörű volt. Sétálgattunk, beszélgettünk és jobban megismertük egymást. Nagyon jó volt a randi Adammel. Végig kedves, figyelmes és aranyos volt.

-Sara? -szólt Adam és felém fordult a padon.

-Igen? -én is felé fordultam így szembe kerültünk.

-Mondtam már, hogy gyönyörű vagy? -mondanom sem kell egyből elpirultam.

-Édes mikor elpirulsz! Nem vagy fáradt? -gondolom azért kérdezte, mert a vállára hajtottam a fejem. 

-Talán egy picit. -fáradt voltam, de nem akartam, hogy véget érjen.

-Sara?

-Hm?

-Elrontanék mindent most egy csókkal? -megfogta az állam, hogy ránézzek.

Közelebb hajoltam, hogy lássa én is szeretném a csókot. Adam is közelebb hajolt. Megcsókolt. A pillangók a gyomromban megjelentek. Reméltem, hogy ennek a pillanatnak soha nem lesz vége. Adam gyengéd volt és elképesztően jól csókolt. Ezek után összekulcsolta a kezünket.

-Gyere! Menjünk Hercegnőm!

Elindultunk a kocsihoz és a kezünk végig össze volt kulcsolva. Beültünk és elindultunk haza. Adam összekulcsolta a kezünket és az enyémet felülre fordította és megpuszilta. A kezünket csak akkor engedte el ha váltott. Mikor haza értünk kiszállt és megint megelőzött az ajtó nyitással. Szerintem ilyenkor teleportál. :D Bementünk a házba letusoltam aztán Adam is.

-Szeretnél még filmezni egyet?

-Persze, de lehet bealszok.

-Nem baj.

-Ha elaludnék kelts fel a film végén és vissza jövök a szobába.

-Rendben.

Lementünk a nappaliba és elkezdtük a Csillagainkban a hiba című filmet. Igen tipik romantikus film tudom. :D Én elég hamar bealudtam és arra ébredtem, hogy Adam az ölében visz fel az emeletre.

-Mondtam, hogy kelts fel! -mondtam a mellkasának dőltve a fejem.

-Nem volt szívem felkelteni olyan édesen aludtál.

Lerakott az ágyra, befeküdt mellém és megcsókolt. Elfordultam oldalra így hátulról átölelt és csókolgatta a nyakam.

-Jó éjt Hercegnőm! -maga felé fordított és megcsókolt.

-Jó éjt Adam! 

Kicsit rövidebb a megszokottnál, de remélem tetszik ha tudok hozok ma még részt! Sziasztok drága olvasók. <3

A VégzetünkWhere stories live. Discover now