Yoros kalesinin kıyısındaki deniz, dağların arasından gelen sert rüzgârla dalgalanıyordu. Kaptan Avşar Bozkır kalesinin özel bölmesinde oturmuş sigarasını içiyor, bir yandan da çayını yudumluyordu. Avşar hala çok gergindi ve olayları çözmek için zihnindeki taşlarını yerli yerine koymaya çalışıyordu.
Aklında hala Karanlık ve ne olduğu belirsiz... İzlediğini karanlık sahne şekli geliyordu. Dehşetler içinde kaydı tekrar izlemişti ve son bir iki saattir dâhilik delilik arasında bir yerde duran videoyu analiz etmeye çalışıyordu.
Avşar gözden kaçırmış olabileceği bir ipucu arayarak kaydı baştan hızla ileri sardı. Mahzenin içindeki cam kapsül dikkatini çekti fakat video da net gözükmüyordu. Sessiz mağara duvarına yansıyan deforme olmuş bir siluet... Yumuşak kırmızı bir ışıkla aydınlanmıştı.
Kaptan boğuk sesi dinleyerek süslü sözleri çözmeye çalıştı. Konuşmanın ortasında gölge aniden büyüdü ve sesi şiddetlenmeye başladı.
Antimaddeyi kimse ele geçiremeyecek. İzin verilemez.
İçimizdeki doymak bilmeyen canavarın ortaya çıkamayacak.
Berbat ve sefil bir dünya yaratılamayacak.
Her ölüm yeni bir doğuştur.
Geleceğin manzarasını ihanet iyileştirecek.
Bu berbat ve adaletsiz dünyada dostlarım beni ihanet eden günahkâr bir canavar olarak değil, bir dost olarak hatırlasın.
Avşar kaydı durdurdu. Gölgenin Geleceğin manzarasını ihanet iyileştirecek. Sözleri onun aklını bulandırmaya yetmişti. Bunun yanı sıra müşterisi ile bu gizemli video arasındaki bağı merak ediyordu fakat iş prensipleri gereği sorgulamaması gerektiğini bildiği için tekrardan kayıttaki sözleri düşündü.
Bir ihanet nasıl geleceği olumlu anlamda şekillendirip mutluluk inşa edebilir?
Kaptan'ın aklına takılan bu soru onu yeterince germiş ve bir o kadar da endişelendirmişti. Avşar hızlı hızlı çarpan kalbini sakinleştirmek için masada duran bardaktan bir yudum su içti ve yüzü yaralı adamın donmuş görüntüsüne baktı. Tereddütle parmağını kaldırıp kaydı devam ettirdi. Boğuk ses konuşmaya devam etti.
Hiç kimsenin hayır diyemeyeceği şeye hayır dedim. Varlık yerine yokluğu seçtim. Doğru bildiklerimi yapmak için ihanet ettim.
Kötülüğe karşılık kötülük yaptım.
Arkadaşlarım bir gün fedakârlığımın güzelliğini kavrayacak. Beni affedecek.
Çünkü ben insanlığın bekasını kurtarmak için ihanet ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK KOKUSU [KİTAP OLDU]
AventuraTEK BİR GÖKKUZGUN'UN ÖTÜŞÜYLE HER ŞEY DEĞİŞTİ Derin bir nefes veriyorum ve sokağın kokusunu yavaşça içime çekip etrafı süzüyorum. Dışarıda tenha bir sessizliğin olduğunu görüyorum. Sokak lambalarının cızırtısı kulağımı tırmalıyor. İçimde oluşan k...