Всі просто стояли, і здається забули як дихати. Вони чогось чекали, чекали подальших драматичних сцен. Я з повною серйозністю дивилась в очі Марку, а він не відводив погляд від мене. Це було схоже на дуель, тільки зброї не було. Та якщо подумати то вона і не потрібна. Слово - це ще та зброя, ріже швидко, глибоко і навіть смертельно.
Я бачила як Марка бісила ця ситуація, він не очікував такого повороту. Що ж схоже він не звик бути в центрі ТАКОЇ уваги. Той сильно стиснув кулаки і заскрипів зубами, і я це помітила, та і не тільки я- Закінчуйте це все - пролунав голос Шона, а я досі відчувала на собі цей тяжкий погляд, та обертатись не збиралась.
Марк уже хотів щось сказати, та його опередив дзвінок на пару. Як же він вчасно. Всі з тяжкими вздохами помаленьку почали розходитись. І я також не збиралася там тирчати, пари не чекають, а я вже і так пропустила, потрібно наганяти, бо і так нічого не знаю про це місце через цих ідіотів.
Я проходила повз Марка коли той схопив мене за руку, затримуючи- Ми з тобою ще не закінчили - грубо промовив той сильніше тримаючи мою руку
- В нас нічого не починалось, щоб кінчалось, тому будь добр, зникни з дороги - в такому ж тоні промовила я.
Зрозумівши, що той і не збирається робити те, що я сказала, швидко схопила його за іншу руку і перекинула через плече на землю, це все було виконано за лічені секунди. Не дарма ж я була найкращою в цьому прийомі. Я глянула як Марк повзає по підлозі щоб піднятись і помітила шокований погляд всіх хто ще був тут і погляд Шона попав мені в очі
- А ти чого витріщився, шоу закінчено кіна не буде - струшуючи руки, ніби після бруду промовила я, прищурившись глянула на Шона, той по іншому глянув на мене
- Хмм, а ти не така вже й проста штучка - з лукавою ухмилкою промовив той і запхавши руки в кармани пройшов біля мене, і зупинився - На пару не запізнишся? - в тій же манері промовив той, і я швидко глянули на годинник, чорт, знову запізнююсь.
- Нехай тебе це не хвилює - грубо відповіла я, і розвернулась швидко побігла на пару, адже ще однієї зустрічі з деканом нехотілось, я так поспішала що і не помітила погляду Шона, а дарма...
Я бігла, оминаючи один поворот за іншим. По дорозі нікого не зустріла, схоже всі уже сидять в аудиторіях, чорт, запізнююсь. Забігаючи за ще один поворот, навіщо тут взагалі стільки поворотів, відчула сильний поштовх і різький біль в області голови
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидше Вітру. Три Шляхи Полум'я
FantasíaМене звати Анна, моє життя круто змінилося через один випадок який досі не вкладається в моїй голові, несподіванна зустріч, магічна школа і таємниці, що приховують хто я є насправді. І безліч помилок. Та в мене є шанс змінити все, принаймні я на це...