Mi egy 4 fős család vagyunk!
Sosem voltunk szegények, emiatt eddig is nagy volt a házunk,
de mivel lesz még egy kistesóm ezért el kellett költözni egy nagyobb lakásba.
Nézegettünk a neten egyet-kettőt, mikor megláttunk egy hatalmas villát.
Szinte ingyen volt, ezért semmi sejtés nélkül felhívta a tulajt.
Le is beszéltünk egy időpontot.
Odamentünk, megnéztük.
A többieknek nagyon tetszett a nagyság és a csillogás, de engem elborított valami nagyon rossz, kellemetlen érzés.
Én szóltam a többieknek, hogy nem kellene ezt, mert rossz megérzésem van ezzel kapcsolatba, de rám se fütyültek és megvették a villát.
Én már az odaköltözés gondolatától kapartam a falat, de sajnos muszáj volt.
Amikor beköltöztünk mindenki elfoglalta a saját szobáját, ahogyan én is.
Az enyém nagy szoba volt, és pont oda sütött mindig a nap, de ettől függetlenül még nappal is lámpát kellett kapcsolni.
Nem is lett volna ezzel baj, de volt egy nagyon kellemetlen megérzésem abban a szobában.
Egy sötét éjszaka felébresztett valami.
Nyikorgást hallottam a padlóról, nem tudtam elképzelni, hogy mi lehet az, ezért gyorsan felkapcsoltam az éjjeli lámpát.
Ekkor láttam meg, hogy egy idősember áll az ágyam mellett vérző karral.
Nem nézett ki élőnek.
A bőrén láttam hogy halott.
Abban a pillanatban ahogy megláttam eltűnt!
Ez nagyon megijesztett az éjszaka folyamán már aludni sem tudtam.
A következő nap elmondtam ezt a családomnak de mivel rajtam kívül mindenki szkeptikus, ezért azt mondták, hogy csak káprázott a szemem.
Iskola után bementem a könyvtárba, és előkerestem az archívumot.
Azt olvastam hogy a villánkban egy házaspár lakott akiknek nem lehetett gyereke, és emiatt a férfi minden olyan nőre haragudott aki teherbe tudott esni.
A felesége viszonylag hamar meghalt, ezért egyedül maradt a házban.
Egyszer még 1932-ben megölt egy terhes nőt, de a rendőrök nem ítélték el emiatt,
mert megállapították hogy nincs rendben agyilag. Nemsokkal a gyilkosság után az én szobámban vágta fel az ereit és lett öngyilkos.
Miután ezt elolvastam a hideg futkosott a hátamon, de minél hamarabb haza kellett érnem, hogy anyát figyelmeztessem a veszélyre.
Rohantam ahogy tudtam.
Amikor beértem az ajtón, anya hüledezve nézett rám és kérdezi, hogy mi a bajom.
Elmondtam neki amit olvastam, de ő megint azt mondta hogy ez egy hülyeség.
Egyszer amikor iskolába voltam, felhívott apa, hogy jön értem mert anya leesett a lépcsőről.
Már akkor nagyon ideges voltam, és féltem hogy nehogy valami baj történjen.
Anyát kórházba vittük.
Szerencsére a babának nem esett baja.
De megkérdeztük tőle hogy mi is történt valójában, mire ő azt mondja, hogy igazam volt, mert nem leesett, hanem lelökték.
Elhatároztuk hogy onnan költözünk mihamarabb.
A következő héten megszületett a baba, és anyáék elhatározták, hogy tovább semmiképp sem maradhatunk ott.
Én örültem ennek a legjobban.
Maradt még annyi pénzünk hogy kibéreltünk egy kis lakást.
Odaköltöztünk ideiglenesen.
A villát hamar el tudtuk adni, egy gyereket váró párnak.
Pár hónap múlva csak kíváncsiságból felhívtuk a párt megkérdezni hogy hogy vannak, mire a férfi felvette és elmondta, hogy a nő leesett a lépcsőről, úgy hogy sajnos meghalt ő és a baba is.
Elszomorodtunk de a lelkünk mélyén örültünk, hogy legalább nem velünk történt meg.
Egy biztos, oda én vissza míg a testem tudom irányítani nem megyek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Creepypasta
TerrorEbben a könyvben legendák, furcsa dolgok vagy éppen félelmetes történetek találhatók.Lesznek olyanok amik velem történtek és lesznek olyanok amik nem. #12 in horror 2018.03.27 #9 in horror 2018.03.29 #1 in truestory 2018.05.12 #1 in truestory 2018...