Tudom nem kellett volna

36 3 0
                                    

Volt két kislány akiket Virágnak és Barbinak hívtak. NAgyon jó barátnők voltak. A neten keresgéltek szellemes telefon számok után mert ha más mondta nekik nem hitték el. A saját  fülükkel akarták hallani. Találtak is egyet kettőt.

Amikor a legutolsót hívták fel tökre bizonytalanul mert eddig csak rossz számok voltak egyszer csak valami hörgő hangokat hallanak.

De nem szól bele senki. Kicsit meg ijednek de annyira még most sem hisznek benne. Megpróbálják ujra és akkor valaki beleszól nagyon nagyon félelmetes hangon

-Ha még egyszer felhívtok végetek

Majd elröhögi magát az a valaki.

A lányok így egy kicsit meg könnyebültek hogy valaki nevetett.

Ujra felhívják és valaki ujra beleszól ugyan azon a félelmetes hangon

-Mondtam hogy meg fogtok halni. Várjatok rám este hétkor.

És kinyomja. A lányok nagyon félnek.

Virág meg kérdezi a szüleit hogy ott aludhat-e  Barbinál és az anyukája meg engedi neki.

Már délután öt-van bekészítettek a szobába mindent ami csak kellhet ma.

Telefon, elemlámpa, jóvastag takaró, enni-inni való, és a tv távirányitó kéznél.

A lányok eléggé félnek 18:59:55-van

A lányok elkezdenek visszafelé számlálni és szorosan ölelik egymát

Kint nagyon hideg szél fuj.

El megy az áram hirtelen. A lányok sajnos tök egyedül vannak otthon mert Barbi szülei dolgoznak és mind a kettő kb éjfélkor jön haza.

Elkezdenek az elemlámpával világítnai.

A konyhából félelmetes hangok szűrődnek ki mintha valaki vonszolna maga után egy kalapácsot vagy balátát vagy kaszát.

És jön felfele a lépcsőn valami.

Kiabálja hogy

-Barbi én vagyok az anyu, miért nincs villany meg semmi? Elment az áram?

Barbi és Virág aanyira megörül hogy ismerős hangot hallanak hogy kiszaladnak a szobából.

És mind a kettőnek egy egy balta a hasában.

Mert az a valami elváltoztatta a hangját.

Barbi és Virág kézenfogva fekszenek a padlón véresen.

A tanulság: Ne hívogass ismeretlen számokat.
-----------------------------
Oké...

CreepypastaWhere stories live. Discover now