Tavaly nyáron(velem történt)

25 2 0
                                    

Nos kezdjük is azzal hogy sajnálom amiért nem tudtam írni elég sokáig,de most itt ez a történet amit lekell írnom mert már nem tudtam magamban tartani egy évnél tovább.Tavaly amikor amikor a barátnőmnél voltam,úgy döntöttünk iszunk egy kis jeges üdítőt miközben nézünk egy kis horror filmet.Ó igen,egy jó kis horror filmet.Sosem fogom elfelejteni mi történt aznap.Szerintem ő sem.Szóval elkészítettük az üdítőt és mivel a barátnőmnek jégadagolós hűtőjük van csak odatettük a poharunkat és már jött is a jég.Ezután ő felment az emeletre és mivel tudtam hogy csak ketten voltunk a házban lent is maradtam.Egyszer csak annyit hallok hogy kiesik egy jég a hűtőből.Aztán még egy.Nos ekkor még nevettem is egyet mert azt hittem hogy a barátnőm ledobott egy jeget a lépcső tetejéről majd elszaladt hogy ne lássam hogy ottvan.Nos felkiabáltan hogy haha de vicces,majd csodálkozva nézett rám hogy mi történt.Elmondtam hogy azt hittem hogy ledobott egy jeget az emeletről majd láttam hogy az arca elkomolyodott,és kicsi félelmet is véltem felfedezni rajta.Erre mondta hogy ő nem is vett ki egyáltalán jeget mert egész végig a szobájában volt.Itt viszont nálam is eltört a mécses.Nemtudtam mit mondani csak azt hogy ott vannak a földön és hogy én egész végig itt ültem és olvastam.Nem is néztünk horror filmet ezután.

CreepypastaWhere stories live. Discover now