CHAPTER 1

2.7K 53 5
                                    

-- 3rd Person POV--

Another day rise on the vicinity of Elite High Academy. Everyone is busy on their own agenda in the morning. Students are walking on the hallway talking and laughing as they enter their classrooms.

Some are running in order not to be late while others are roaming around independently in the academy with no intention of attending their class.

This is the usual scenery in the academy early in the morning. It is like a normal school. But, what others don't know is, this school held unordinary secrets that students knew.

This is not just a simple school but rather an extraordinary school. Students are not ordinary here.

They possessed powers and if you don't believe me, you're welcome to know it by yourself.

A guy was on my his way to cafeteria when a sudden explosion happen right in front of him.

BOOOMMMMM!

A loud explosion hear throughout the entrance of cafeteria. Nobody mind the explosion. It is usual to them.

But the guy who experience it closely is in his life and death reaction.

He is trembling thinking he was caught in the explosion but was not. Dahan-dahang umiwas ang lalaki sa nangyaring malakas na pagsabog.

Nagkaron ng butas ang gilid ng hallway kung saan naroroon ang cafeteria.

Mula sa pagsabog, may estudyanteng lalaki ang nakaupo sa sahig habang pinupunasan ang dugo sa labi nito. Nabigla naman ang lalaking papunta sa cafeteria sa kanyang nakita.

"Ano? Liam. Sino sa atin ngayon ang mahina? Hahaha. Yan ang nararapat sa mga taong mayayabang! Akala mo kung sinong malakas, wala rin pala ibubuga!" Nakangising saad ng isang lalaki na nagmula sa pintuan ng Cafeteria.

Ngumiti ng bahagya saka tumawa ang lalaking nakaupo sa sahig. Nahihibang na yata ang lalaking ito!

"Talaga ba, Kris?! Sa kakayahan mong iyan, tingin mo malakas ka na sa akin?! What a sh*t loser are you?! Kung akala mo ay matatalo mo ako sa walang kwentang ability mo, mangarap ka ng dilat ang mga mata!" Saad ng lalaki saka tumayo.

Nakangiti ito na parang may hindi magandang binabalak.

"Tama na ang dada! Ipapakita ko sayo kung sino ang minamaliit mo!" Hiyaw ng lalaking may pangalang Kris.

Kasabay ng pagkasabi ni Kris ay may namuong liwanag sa kamay nito. Isang kulay pula na liwanag na may malakas na pwersa. Parang enerhiya na inipon sa isang maliit na lalagyanan.

Umatras ng kaunti ang lalaking papunta kanina sa Cafeteria. He step back to ensure his safety.

He knows that something explosive will happen right before his eyes. Itinaas ni Kris ang namuong red color energy ball na parang handang itapon kay Liam.

Nakangiti naman si Liam na handa sa anumang pwedeng mangyari.

Second passed when kris throw his red energy ball towards Liam and the next thing happen is the red energy ball vanish in the air.

The three young men were all in shock with what happen to the massive power that is ready to make an explosion.

A voice came from behind the guy who supposed to enter to the Cafeteria.

"Mr. Kris and Mr. Liam, how many times did I orient you, guys, not to cause a commotion early in the morning! I hate noise early in the morning because it ruins my entire day. Go to the detention room, now!" Ma-otoridad na sabi ng isang lalaking nasa 30's ang edad sa dalawang gumagawa ng ingay.

He is not Ordinary (Slow Update)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon