Bacaklarım ilerliyordu acıyı unutmuş gibiydim.İki seçeneğim vardı ya yakalanacaktım, ya da kaçacaktım.Ev görüş açıma iyice girerken yolun hemen sonundaki arabayı gördüm.Burası evin diğer köşesiydi.Silah sesleri ön bahçeden gelirken.Koşturan bir adam tam benim olduğum yöne dönmüştü.Bi an bocalasamda.Bir ağacın arkasına geçip saklandım.Sessizce,titrek nefesler veriyordum.Başımı yavaşça uzattım arabayla aramda 20-30 metre vardı adamın arkasından bir kaç kişi daha koşarak diğer adamın yanına geldi.Abi burası temiz diye selendi biri.''Tamam diğer tarafa da bakın bu pezevenler girmiştir bi deliğe''.Adamlar etrafa dağılırken arabanın yanından uzaklaştılar.Planım ne miydi gidip o lanet arabanın bagajına saklanacaktım bu halde bu Allah' ın unuttuğu yerden yürüyerek kaçamazdım.Ayrıca beni aramaya çıkarlarsa anında bulurlardı ama kimsenin bu kadar yakınlarında saklanacağımı tahmin etmesini beklemiyordum.Bu araba elbet bir yere gidecekti o zaman da uygun bir anda arabadan çıkıp kaçacaktı.Bu kadar basitti.Siktiğimin kodamanları diye söylenirken sürüne sürüne arabaya yaklaştım arka tarafına geçtiğimde bagaj kapısını yokladım çıkan sesle içim rahatlarken ya açık olmasaydı diye düşündüm bu planı kurarken bu hiç aklıma gelmemişti.Korkuyla kalbim tekledi.Etrafa son bir bakış attım ve zavallı bedenimi lüks jipin büyük bagajına yerleştirdim sabredebilirdim evet bu araba elbet hareket edecekti.Bagajın kapısını yavaşça kapatırken nefesimi düzenlemeye çalışıyordum.Bütün kaslarım gerilmiş tüylerim diken diken olmuştu.Kalbim hala gereğinden fazla çalışıyordu.Gözlerimi kapadım sakin ol diye fısıldadım kendi kendime sakin ol geçecek kurtulacaksın.Kaç dakika öyle sayıkladım gözlerim kapalı bilmiyorum ama en sonunda enerjisini son damlasına kadar harcayan vücudum göz kapaklarım ardındaki karanlığa teslim oldu.Kendimden geçmiştim.
Deniz bindiği arabanın bagajında uyurken dışarıda kıyamet kopuyordu.Ali Aktan Yıldırım'ın evi sadece 1-2 saat önce basılmıştı ve Aktan sinirden köpürüyordu.Evin ön bahçesinde üstünde üst düğmeleri açık gömleği ve dağılmış saçlarıyla 40 a yakın adamının karşısında duruyordu.Adamların hepsinin başı yerdeydi.Ateş çıkıyordu Aktan' ın gözlerinden.
-'Lan piç kuruları evimi kurşunlatıyor.Benim adamlar bahçede göt deviriyor.Amına koyduğum ,ben sizi ne bok yemeye dikiyorum buraya.Hadi onu geçtim bu siktiğimin adamları nasıl elinizden kaçıyor.Hepinizi kurşuna mı dizeyim.Ne bok yapayım ben!!!
Adamlardan hiç ses çıkmazken Aktan' ın sağ kolu ve dostu Özgür yaklaştı yanına
-'Abi tamam sakin ol olan oldu buluruz bir kaç saate kim bu pezevenkler zaten.'
-'Özgür siktirtme belanı göt göt konuşup.Olmayacak böyle birşey OLMAYACAK NE DEMEK LAN BENİM EVİMİ TARATMAK.''
-Tamam abi haklısın ama..
Aktan Özgür'ün sözünü sertçe keserken önündeki adamlara hitaben tekrar kükredi.
-Aması maması yok bir daha benim evimin etrafında kuş uçarsa hepinizin kafasına ben sıkarım şimdi dağılın hepiniz !!!
Adamlar hemen dağılırken Aktan elini saçlarının arasından geçirip sinirle soluk almaya devam etti.Yanında bir tek Özgür kalmıştı.Özgür konuşacak gibi ağzını açarken Aktan elini kaldırıp onu susturdu.
-'Tek kelime etme Özgür.Şimdi Işık'ın yanına gideceğim ben geldiğimde o adamlar ayaklarımın dibinde olacak.Anladın mı?
-Anladım abi o işi olmuş bil.
Aktan seri adımlarla büyük bahçeden çıkıp eve girdi.Merdivenleri çıkıp geniş odasına girdiğinde gömleğinin kalan düğmelerini çözüp bir kenara fırlattı.Pantolonu ve baksırını da çıkarıp.Kendini suyun altına attı.Küçük bir duştan sonra saçlarını havluyla kurulayıp üstünü giyindi.Tek istediği Işığına kavuşmaktı.Hızlıca kapıdan çıkıp evin önüne geldi.Adamlarından biri siyah jipini kapının önüne hazır etmişti.Sürücü koltuğuna geçip çalışır durumdaki arabayı kaldırıp gaza yüklendi.Tekerlekler çığlık atarken o çoktan büyük bahçeden çıkmıştı...
Okuyanlara teşekkürler resim Ali AKTAN YILDIRIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA KANAT
Teen FictionBana baktın gözlerinle ıssız ufka dek Anılardan yıkanmış gözlerinle Bana baktın saf unutuş olan gözlerinle Bana baktın üzerinden belleğin Başıboş nakaratlar üzerinden Solmuş güller üzerinden Aldanmış mutluluklar üzerinden Yürürlükten kalkmış günler...