KÖR TALİH

11 2 0
                                    

Vücudum sarsıntılarla kendine gelirken anında gözlerimi açtım.Muhtemelen bir kaç saattir buradaydı ve kader ona aydınlık yüzünü göstermiş gibiydi.Çünkü tam düşündüğü gibi buradan çıkış bileti işe yaramıştı.Firar ediyordu işte buradan.Araba oldukça hızlı yol alırken bedeni etrafa çarpıyordu,canı yanıyordu ama en ufak ses çıkarmadı.Arabanın hızı biraz daha artarken içeriden güçlü bir ses duyuldu ne dediğini anlamıyordu ama bu sesi tek bir kelimeyle tanırdı.Aktan denen o şerefsizin sesiydi bu ve yağmurdan kaçarken doluya tutulmuş gibiydi.Gire gire kaçmak için için onun arabasına mı girmişti?Hayır, baştaki sözlerini geri aldı Deniz kaderi kesinlikle gri renkliydi beyaza dönüyor ama bunun gelip geçici olduğunu bas bas bağırıyordu.Kalbinin gümbürtüsü bagajı doldururken adamın bu sesi duymasından bile endişe etti.Sakin kalmalıydı.Evet bunu yapmalıydı sadece .Bu araba da duracaktı başka bir adam bu arabayı sürdüğünde ne yapacaksa şimdi de onu yapacaktı.Bu kadar basitti.Dakikalar birbirini kovalarken en sonunda araba yavaşladı ve sonra durdu.

Sessizlik adamın sesiyle ölürken adamın sesini daha net duyuyordu.

-Doktor siktirtme belanı.Ne diyeceksen de!!

Bir dakikalık bir sessizlik olurken

-Ne demek lan bu !!

Adam artık bağırıyordu hemde ne bağırmak Deniz daha da küçüldü bagajda.

-Doktor onu kurtarmazsan kendini gebermiş bil. Gerekirse kendi böbreğini çıkarıp ona vereceksin anladın mı pezevenk herif!!!

Yine bir sessizlik.

-O yaşayacak doktor. 

Başka konuşma olmazken araba ani bir hareketle ileri atıldı.Tekerlekler çığlık atmıştı.

Duruyordu zaman yavaşça duydukları kulaklarından girmişti Deniz' in ama beyni idrak edemiyordu.Çünkü beyninin temporal lobu işlev kaybına uğramıştı.Bu adam az önce ne demişti o yaşayacak ölmeyecek.Kimden bahsediyordu?Saçlarında Işığın dans ettiği kız değildi o bahsettiği kişi değil mi ,buna inanmak istiyordu.Ölemezdi.O Işıktı işte parlıyordu.Parlamalıydı. Kendi gecesi o kızı hapsedemezdi değil mi gecede bile ay ışığı dans ederdi ışık hiç kaybolur muydu?.Kaybolmazdı.Şuan tek derdi o kızı görmekti yakalanmak da ön koltuktaki adamda bunu engelleyemezdi.Siktirsinler gitsinler dedi.O kızı görmeliydi.O kıza el uzatmalıydı.Işık ortaya çık demeliydi.Zaten sadece bunu yapabilirdi.Nasıl diye düşündü bir kez daha nasıl becermişti bunu ya ölürse o kız ya gerçekten ölürse yanlışlıkla veya değil biri ölcekti onun yüzünden toprağa karışacaktI bedeni.Soğuk ve karanlığı tadacaktı.Ya ön koltuktaki o adam ona ne olacaktı.Kötü bir adamdı ya da değildi sonuçta onun için önemli olan birini öldürmüş olacaktı.Katildi işte can alacaktı.Kaza olması onun can aldığı gerçeğini değiştirmezdi.Kaçıncı can alışıydı bu annesi,babası,abisi...Hayır bir kişi daha olmazdı olmamalıydı.İliklerine kadar yanıyordu bedeni acıyı hapsetmişti.Ruhu acı çekiyordu artık vicdan denen 5 harf gebertiyordu onu.Ruhundan çürük kokusu geliyordu Deniz'in.Ruhu ölüm kokuyordu.Işıkta onun ruhunu koklamıştı.                       O da ölecek miydi ?


Okuyanlara teşekkürler...  

KARA KANATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin