Kaç dakika veya saattir çöktüğü yerde kıpırdamadan durduğunu bilmiyordu. Kardeşi haklıydı belki de vazgeçmeliydi. YAni tamamen değil sadece bir süre. İçine düştüğü çıkmazın sonucunu göremez olmuş o kadar kendini düşündüğünün farkında olamamıştı bugüne kadar. Katıldığı her savaşta kaç yoldaşını kaybetmişti on, yüz, bin belkide daha fazla. Ama Ne için? Tabiki içine düştüğü siyah ve griden ibaret dünyasından kurtulmak için.
Yavaş yavaş içindeki karanlığın ona hükmettiğini hissediyordu. Sona yakındı. Eğer yenilgiye uğrarsa ne olacaktı. Ya sonsuza kadar karanlığa hapsolucak yada atalarına yürüyecekti. Aleck in tercihi tabiki ikinci sıradakiydi. Ölüm...
"Aleck iyi misin?" odadaki kırılma sesleri kesildiğinden beri Marcus kapının önünde Aleck in sakinleşmesini bekliyordu. Ne kadar yaptıkları canını yaksada o ailesiydi.
"Gel!"
Marcus odanın içler acısı halini gördüğünde hala yatağa çökmüş ve başı elleri arasındaki abisine üzgün gözlerle baktı.
"artık renkleri görmek istiyorum Marcus" diyerek kendisine bakan kardeşine gülümsedi. "Zamanla alışırım sandım ama artık çok zor kardeşim"
Marcus duyduklarıyla donup kalmıştı.
Aleck renkleri göremiyorsa eğer sona yakındı. Bunu asla düşünmemişti. Sıradan bir takıntı olduğunu düşünürken Aleck in bu kadar tükenmiş olduğunu anlamadığı için kendine sessizce küfretti. O kadim bir soyluydu. Neredeyse bin yaşındaydı. Nasıl böyle birşey başına gelmiş olabilirdi ki."Bir çaresi olmalı böyle.. Tanrım Aleck kahine gidelim. Gerekirse elf büyücülere gidebiliriz"
"Bunları dşünmedim mi sanıyorsun Marcus neredeyse son çeyrek asırdır gözlerim rengini kaybetti birden bire ,ilk işim büyücüye gitmek oldu. Ama sonuç yok"
"Belkide eşin doğdu Aleck bunu biliyorsun. Onu hissetmişsindir." Aleck umutsuzca başını sallasada Marcus ümitliydi.
"Hissediyorum Aleck yakında... Onu bulacaksın ve ben her zaman yanında olacağım kardeşim" Aleck kardeşi kadar umutlu olmayı bırakalı uzun zaman olmuştu.
"Yarın gece elf kahine yeniden danışabiliriz bize bir iyilik borcu var ve hatırlatma vakti geldi" Marcus elindeki tek şansı yarın gece abisi için kullanacaktı.
Ara bölümler kısa olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT KRALIN RUHU
Fantasía"Senin için tüm diyarları gezdim, savaştım, acı çektim prenses sadece seni bulabilmek içindi hepsi" Keily şaşkınlıkla karşısındaki mavi gözlü deve bakıyordu. "Artık bundan kaçışın yok" derken hırsla Keily sıkıştığı yerden kaldırmıştı. " Karanlığıma...