...

25.5K 1.4K 29
                                    

Nasıl bir duruma düşmüştüm bilmiyordum. Doğum başlamıştı. Aleck yoktu, yardım edebilecek şifacıda. Onlara birşey olacak korkusu...bebeklerimi kaybetmekten ölesiye korkuyordum.

"Sandra doğum yapıyor. Eğer yardım etmezsek ölecek." luna nın ifadesiz suratı kaybolmuş endişeliydi ve bu beni dahada korkutuyordu.

"Umrumda bile değil" diyen sandra umursamazsa tırnaklarıyla oynuyordu. Ben ise artık acıdan ölebilirdim.

"Tabi ölmesi de işime gelmeyecek. Ahh.. Prenses neyse bir işe yara kardeşim doğurt onu" luna aceleyle birşeyler arıyordu. Elindeki çarşafla koşarak önüme diz çökmüştü.

"Tamam prenses şimdi. Benden başka çaren yok. Derin nefes al."derken sesi heyecanlıydı.

"Lanet olsun luna sana. Seni kendi ellerimle öldüreceğim cadı bunu asla unutma" dediğimde Sandra nın kahkahası magarayı inletiyordu. Arkasını dönerek umursamazca gitmişti bile. Ben iyi acıyla üzerinde uzandığım magara zeminindeki kumu  tırnaklıyordum.

"Neden yaptın. Sana hiç birşey yapmadım." luna ilk kez üzgün bakışlarını kaçırıyordu gözlerimden.

"Mecburum... Kızım..." kızım mı demişti o.

"kızın mı?"

"Evet. Eşimi ihanetle suçladı ve idam ettirdi. Kızım mari onun elinde mecburdum" pişmandı.

"lütfen yardım et. Onlara birşey olmasın." tüm bedenim terden sırılsıklamdı. Bu acının tarifi yoktu.

"Bebeklerden biri çıkmak üzere Keily ıkın hadii!!" tüm gücümle ıkındığımda bebeğim doğmuş  ağlıyordu. Onu yavaşça çarşafın üzerine bırakmış yeniden bana dönmüştü.

"Tanrım bir erkek. Şimdi yeniden prenses hadi" son gücümle yeniden ıkındığımda acım anında geçmişti.

"kız..." kızım ve oğlum. Luna onları silip bana uzattığında hayatımda gördüğüm en güzel şeylerdi. İçinde olduğum duruma ragmen gülüyordum.

"demek doğdu prens ve prenses" o lanet cadının sesini yeniden duyduğumda bebeklerimi daha sıkı tutuyordum.

"sandra onlar daha bebek annelerinden alamazsın." diyen luna önüme geçmişti.

"ahh luna mari yi unuttun galiba ölümünü görmek istemezsin değil mi" dediğinde luna donmuştu. Sandra onu iterek yanındaki asi cadıyla bebekleri zorla koparmıştı benden. Çığlıklarım mağarayı inletirken çaresizdim büyü yapamıyordum.tek isteğim Aleck in biran evvel beni bulmasıydı.

"Aleck. Lütfen Sandra !!!" acıyla haykırırken o lanet cadı çoktan gitmişti.

KURT KRALIN RUHUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin