Ez Komoly?

1.4K 43 2
                                    

-Merre voltál? - hallotta Raph az ismerősen idegesítő hangot.
-Csak a várost jártam. - vette kezébe a boxkesztyűt.
-Biztos? Doni magas pulzust mért nálad. Titkolsz valamit? - hajolt közelebb az arcához.
-Nem tesó. - lökte el magától Raph.
-hé skacok! Pizza! - jött a hang az egyik ajtóból.-Raaaph jó, hogy haza jöttél! - kiabálta a sárga fejpántos.
-Mmmpf - morgott Raph, majd el tűnt a kondi gépek közé.

-Mester. Valami van Raph-al egy ideje. De nem mondja el mi és nem tudok rá jönni. - ül le Leo Szecska mester elé.
-Fiam. Nem lehet siettetni egyes dolgokat. Majd el mondja, ha úgy érzi. - válaszolt a mini fáit priccelve.
-De mi egy csapat és egy család vagyunk Szenszei.
-Leonardo. Egy család vagyunk. De nem egy egyéniség. Nem veheted egy kalap alá magad és Raphaelt. Ahogy Michelangelot és Donatelot sem.
Várd ki türelemmel,és segítsd őt. Értesd meg vele, hogy bármi történik, nem veszíti el a családját.
-Igen Mester.

Doni be kukucskál az edző szoba ajtaján. Raph épp sújt emel.
-Hé! - suttogja ahogy be lép.
-Mi van? - emeli fel a sújt.
-Mi volt tegnap?
-Mire vagy kíváncsi? - emeli újra.
-Hát... A lányra.
-Jaaa semmi különös.
-Nem hülyéskedj már! Muszáj volt át állítani a szenzorokat annyira magas volt az érték.
-Sajnálom tesó. - teszi a helyére a súlyzót. - De nem árulok el részleteket.
-Nem már. - ül le Raph mellé. - Legalább sikerült?
-Hagyjuk a témát. Jó? - fordul el Donitól.
-Auuu ez meg mi volt? - kap a karjához Raph.
-Csak a vér képed nézem meg. - jelenik meg előtte egy holografikus érintő panel.
-Hogy mi?
-Ahogy sejtettem. Tegnap jó éjszakád lehetett. - kuncog.
Raph nem tudott mit mondani. Nem akart erről beszélni. Ki ment a szobából, ott hagyva Donit.

-Nyomj egy játékot. El akarlak verni. - vett egy kontrollert a kezébe, majd le huppant Mike mellé.
-Juhuuu végre játszunk egyet! - örvendett Mike, majd el indította a Mortal Combatot.
-Amúgy merre jártál? - kérdezte egy kis idő után.
-Ki szellőztettem a fejem. - válaszolta unottan.
Mike oda fordult Raph-hoz és el is vesztette a meccset.
-A fenébe!
-Nem engem kéne stírőlni, akkor TALÁN nyernél.
-Hahaaa ez igaz! - utána nem szólt semmit.

-Hahó srácok! - csendült fel egy ismerős hang.
-April! Jaj de jó, hogy jöttél! - ujongott Mike. - Te legalább nem versz el videó játékban folyton!
-Most nem érek rá Mike.-hadarta a szavakat.
-Mi történt? - ért oda Leo Donival.
-Kutakodtam egy kicsit és rá jöttem, hogy a szaharai banda mire készül. Új fegyvereket fejlesztettek ki, ami nagy ható távolságban tudja ki lőni a mérges gázt.
-De hogy tudnánk mi ezen segíteni? - Kérdezi Doni.
-Várj van még. Azt is meg tudtuk, hogy valami fegyver gyár itt, Amerikában, ennél jobb fegyvert talált ki. Most akarja meg venni az egyik cég a fegyvert. Csak hogy valami miatt kudarcba fulladt a tárgyalás. - Aprilt egy telefon csippenés szakította félbe. Raph megrökönyödött.
-Asszem ez én voltam. - vette elő a telefont, el fordult a többiektől és úgy olvasta.
"Szia Édes! 6kor végzek. Várlak nálam. Puszi"
-Mi az Raph? - kérdezi Leo.
-Csak az egyik üzletben olcsón adják a box zsákot. - terelte a témát.
-Mi a lényeg April? - téritette vissza a beszélgetést Doni.
-A lényeg, hogy meg kéne keresni ezt a fegyver gyártót. És segíteni nekik. Ha jól tudom, lesz egy konferenciájuk hamarosan.
-De mit tehetnénk mi?
-Hogy távol tartjátok a Talpasokat. Érzem, hogy közük van hozzá.
-Meg érzésre hallgatni? - legyintett Raph.
-April a segítségünket kérte. - lépett oda Leo.
-Jólvan. Nem szóltam. - emelte fel kezeit.
-Mikor lesz a konferencia?
-Holnap.
-Rendben. Küld át Doninak a koordinációkat, meg az idő pontot, és ott leszünk.

Bele szerettem egy Teknőcbe? (+18)Onde histórias criam vida. Descubra agora