Egy Kis Kikapcs

943 30 4
                                    

Vissza értünk Teknőc lakba.
-Akkor kezdjük egy kis agy hullámmal. - vesz a kezébe Doni két bika kábelt.
-Neeeem! Fáradt vagyok! - bújtam Rafi karjához.
-Pedig fel vagyok villanyozódva! - szikrázott a két kábel.
-Nem. - szól közbe Raf. - Az enyém. Én játszok most vele.
-De majd kérem kölcsönbe! - ment a kis műhelyébe Doni.
-Ugye azt nem akarta használni? - néztem Rafira.
-Nem... - mélázott el a végén. Meg ilyedtem. Ezt nem mondta őszintén.
-Ááá hulla vagyok. - ásított Mike, majd be dőlt a Tv elé.
-Én is. - dőltem Raf mellkasához.
-Biztos? - súgta halkan, mély hangon a fülembe. Nem kellett több.
-Nem tudom. - kacsintottam. - De egy forró fürdő jól esne. - le húzom, hogy a fülébe súghassak. - utána be mocskolhatsz.

A fürdő egy kör alakú kis helység volt, a tetején jött a tus fejből a víz. Egyből a padló közepén lévő lefolyón folyt le.
Volt nekik sok minden. Tus fürdő, szappan, még füstölő is a páfrányok mellett. Az én fürdőm nem néz ki így!
A falak zöldes színű téglák, a padló sötét zöld csempe. A szappan tartó mellett egy panelt találtam. A tetején színes gombok, az alján, mintha egy rádió gombjai lennének. Meg nyomom a kék gombot, kék led világítás kapott a hely. Rá jöttem,hogy amilyen színű a gomb, olyan világítást kapok. Nagyon hangulatos. De maradtam a pirosnál.
Ahogy végeztem, Raf már az ajtó előtt várt.
-Remélem elég nedves maradtál. - súgta és be ment a fürdőbe. Nem tudtam meg szólalni. Kaptam ruhákat. Egy fekete mackó nadrág, de meg kellett kötni, mert nagy volt rám és egy sárga pulcsi. Mike adta kölcsön. Elég jó pasis parfüm illata volt. Ahogy megyek a többiekhez, meg szólal mellettem valaki.
-Nem vagy éhes?
Úgy meg ilyedtem, hogy ugrottam egyet.
-Bocsi, de nem tudtam ki hagyni. - nevet rajtam Leo.
-Igen. - néztem rá morcosan.
-Van pizza. Milyet kérsz? - kísért a konyhába.
-Gombás.
-Elfogyott! - hallom Mike hangját.
-Kukorica.
-Épp most ettem meg.
-Sonka.
-Bocsika.
-Mike ne már!
-Van ananászos.
-Fúj. - ültem le az asztalhoz.
-Remélem az én dobozom meg maradt! - ül le mellém Raf. Úristen olyan illata volt! Azonnal meg erőszakoltam volna.
-Hááát... Lehet, hogy egy darab hiányzik. - nyújtja át Mike félve a pizzás dobozt.
-Mike ki nyír lak! - nézett bele Raf. A fele pizza el fogyott. Raf át lendült az asztalon, el kapta Mike nyakát és barackokat adogatott.
-Ne! Ne! Ne! Tesó elég! - próbált ki szabadulni Mike. - Odaadom a 4sajtosat csak hagyd abba! - erre el engedte Raf. Mike át nyújtott egy dobozt.
-Dehát ez sima, csak le van róla szedve az ananász!
-Imádom az ananászt. - mosolygott Mike.
-Ebből elég! - nyúlt Mike után Raf.
-Hagyjátok már abba! Különben is, Mike minek kérsz olyat, amit csak te szeretsz? Kérj egy dobozzal és kész.
-Dehát a többiről csak az ananász kell! - hajolt el egy ütés elől.
-Veszünk egy konzerv ananászt. - mondta Doni csámcsogva.
-De annak nincs olyan íze. - tartotta vissza két kézzel Raf egy kezét.
-Raffael, elég volt! - jött mögüllem egy idős hang. Szecska mester ült le közénk.
-Még be fejezzük ananász fejű! - modult Mikera Raf. Vissza ült mellém.

Vacsora után követtem Rafot a szobájába. Fel kapcsolt egy lámpát, alig világított valamit az egyik sarok aljában. Mint egy kis éjszakai lámpa. Nézegettem a falat, boxolók plakátjait láttam. Éreztem, hogy ott áll mögöttem. Meg fordultam, erre meg csókolt. Olyan hevesen nekem esett, csak hátrálni tudtam. Neki mentem az ágynak, le huppantam, fölém hajolt, csókolt tovább, közben a nadrágot kötötte ki és le is vette. El indult a nyakamtól lefelé, vette le rólam a bugyit. Le térdelt az ágy elé, szét tárta a lábaim, bele nyalt. Olyan élvezet jött rám! Nem akartam, hogy vége legyen. Pár élvezet után újra fölém hajolt, be tette. Annyira nagy és vastag volt! Csak élvezni tudtam. Könnyen dobált az ágyban. A végén le mentünk kutyába, a hajam húzta hátulról, rám dőlt, éreztem a nyakamon a leheletét. Egyszerre mentünk el. Én le görnyedtem a gyönyörtől az ágyra, ő meg rám élvezett.

Reggel a karjai közt ébredtem. Teljesen ki pihentem magam. Kopogást hallottam az ajtón.
-Bocsi, ébredjetek, valami nagy van a tv-ben. - hallottam Doni hangját.
-Hallod Raf? - simítottam meg a karját.
-Mmm nem érdekel. - fordult a fal felé. Bele bújtam a nadrágba, fel kaptam a pulcsit, elindultam volna... Raf elkapja a derekam.
-Mi az, hogy nélkülem indulsz el?
-Engem érdekel a dolog.
-Akkor megyek veled. - ült fel. Nadrágot húzott, ki engedett előre, át karolta a vállam, úgy mentünk tovább.
-Na mi az?
-Ezt nézd!
A Tv a tegnap esti eseményt mutatta. Azt mondják, csak egy homályos telefon felvétel van. De látszik rajta mindenki. Igaz,néha csak egy zöld és pár ezüst paca jelenik meg.
-Ezek ti vagytok ugye? - hallok meg egy női hangot. Hátra nézünk, Apryl az. Doni, mint mindig, azonnal megy elé tovább kísérni.
-Igen, de nincs bizonyíték. Csak egy felvétel. - magyarázta Doni.
-Igen, én hekkeltem meg a központot. Amit más nem tudna. - néz rám.
Majdnem be szóltam. De vissza tartottam magam.
-Ott vagyok! - ismerte fel magát Mike.
-Szerencsére nem kellett sokmindent le törölni. - folytatta Apryl. - csak két videón látszódtatok.
-Volt ennél rosszabb is. - hagyott ott minket Leo.
-Vissza kéne mennem dolgozni. - mondtam Rafnak. Ahogy el határolódtak tőlünk Aprylék.
-Biztos? Most, hogy keresnek?
-Be mászhatsz a szellőzőn. Vagy be engedhetlek az ablakon. - tettem keresztbe a kezem.
-Majd meg látjuk.
-Osonjunk ki.
-Hova osonunk? - jött egy suttogás mellőlem.
-MIKE! - kiabáltam rá suttogva.
-De hova megyünk?
-Te, sehova.
-Ne már srácok, nem akarok egyedül maradni. - nézett nagy boci szemekkel. Rá néztem Rafra,ő csak legyintett egyet.
-Ezaaaaz! - táncolt Mike halkan.
-Valahogy szólni kéne Doninak, hogy foglalja le Aprylt. Ötlet? - néztem a fiúkra.
-Oda megyek és mondom.
-De Mike, úgy kéne, hogy Apryl ne hallja.
-El mutogatom.
-Nem jó!
-Morze? - ötletelt Rafi is.
-Ez nagyon jó! De én nem tudok.
-Én is csak meg értem.
-Én tuuudoook! - mosolygott Mike.
-Akkor mire vársz?
Le ült a dohányzó asztal elé és elkezdett kopogni.
-Mit válaszolt? - kérdezem Rafot, ahogy Doni vissza kopogott.
-Hogy miért?
Erre Mike el kopogta.
-Milyen zoknit a kutyának? Mike, mit kopogsz? - nézett rá Raf.
-Hupsz bocsika ki jöttem a gyakorlatból.
-Kopogd amit kell.
-Megint nem érti. Mike! - adott egy taslit neki Raf. Újra kopogott Mike. Megint nem értette Doni.
-Jólvan ebből elég volt! - suttogom a srácoknak. - Raf haza kéne menni. - mondtam kicsit hangosan.
-Miért? - kérdezi zavartan.
-Olyan dolog miatt, amit a nők értenek csak.
-Jólvan el kísérlek.
-Megyek én is! - csapódott mégis hozzánk Mike.
-Hé srácok hova mentek? - jött elő Leo.
-Lányos baj. - ment oda Miki.
-Iiiii csak nyugodtan. - pirult el Leo.

Bele szerettem egy Teknőcbe? (+18)Where stories live. Discover now