Mikor fel ébredtem, végre nyugodt voltam. Annak a személynek a karjai közt voltam, aki a világot jelenti.
Estére le veszi a maszkot. Homlokát simizem, miközben még alszik.
-Már fent vagy? - szólal meg.
-Nem akartalak fel ébreszteni. Lassan indulnom kell dolgozni.
-Nem mehetsz.
-Miért?
-Mert még nem volt reggeli szex. - húzódik a nyakamhoz, közben be nyúl a bugyiba.
-Nem volt elég a tegnap este? - kérdezem sóhajok közt.
-Belőled sosem elég. Ha itt lennél, egész nap ezt csinálnánk.
-Ha hagynák... Most nálatok vagyunk. - bújtam vállába.
-Megoldanánk. -fogta be a szám a szájával.A legutóbbi alkalomkor hoztam át ruhákat. Fel vettem egy fekete farmert, egy piros blúzt, és a szőrmés kabátom. Kopogott a magas sarkú csizmám.
-Te meg hova mész? - jött elő a sötétből Leo.
-Dolgozni. És ne haragudj, de nem kérek az "én meg mondtam" dumából és a "nem jó ötlet ha ezt csináljuk" szövegből. Meg kellett tennem, az apám emlékére és a világ védelmében.
-Csak azt akartam mondani, hogy Doni készített reggelit. Jöhetnél te is.
-Ooo... - szégyenltem magam. - Én... Bocs...
-Ne! Reméltem, hogy így történik.
-Csak egy próba volt?
-Persze! Meg kellett tudnom, hogy valódiak-e az érzéseid.
-De... De... - Nem hittem a fülemnek.
-Jen, ugye nem sietsz? - hallom a konyhából Raf hangját.
-Nem! Megyek.Reggeli után hívtam egy taxit és be mentem az irodámba.
Csendben figyeltek, ahogy végig sétáltam a folyosón.
-Egy kis figyelmet kérek! - álltam meg a végén. - A munka folytatódik tovább. Az élet megy tovább a rendes kerék vágásban. Nem lettem más, ugyanúgy nem szeretem ha valaki lóg a munkából és a talp nyalást! - léptem az irodába. Az asztalon egy köteg papír fogadott. Le ültem, fel tekertem a konvektort és el kezdtem át nézni.
Tele volt fizetési csekkel és kérelmekkel. Szinte minden cég be akart az enyémbe olvadni a hírnévért. Párat el fogadtam, de a nagyja ment vissza a feladónak.
-Asszonyom! - hallom meg a titkárnő hangját, ahogy be lépett.
-Mond!
-Egy úr szeretne önnel találkozni.
-Neve?
-Nem értettem.
-Küldje be. - tettem le a papírokat. Pedig már csak pár darab maradt. Hátra dőltem, úgy vártam a férfit.
-Szép jó napot! Köszönöm, hogy fogadott. - lépett be egy magas, nap barnított férfi. Ha hosszabb lenne a haja, azt mondanám Jason Momoa iker testvére. De a gonoszabbik. Sötét haja és szakálla azt sugallja nem egy nyájaskodó ember. Szemei befelé ülők és mély barnák.
-Üdvözlöm! - sétálok az asztal elé és nyújtok kezet.
-A nevem James Hyde.
-Hyde?
-Igen. Az apja barátja és jobb keze. Azért jöttem, hogy most az ön jobb keze legyek és általam ismerje meg apja további baráti körét.
-Milyen további baráti kör? - dőltem derékkal az asztalnak.
-Keveset ismer abból, amit az apja létrehozott.
-Például?
-Génmanipuláció. És az űr rejtelmei.
-Az űr? Mármint idegenek?
-Úgy is lehet mondani, de ők úgy szeretik ha azt mondjuk fejlettebb intelligenciájúak.
-Túl hosszú ki mondani. Idegenek... - teszem keresztbe a kezem.
-Ahogy akarja. Ha lesz egy kis szabad ideje, jöjjön el velem és a barátai is.
-Mi? Milyen barátok? - öntött el a víz.
-Tudunk a teknős barátairól.
-Nem tudom miről beszél. - próbálom takarni az elég nagy pulzusomat.
-De tudja. Ha készen áll rá meg tudni az igazat, akkor hívjon. - nyom a kezembe egy névjegy kártyát. - Szép napot! - azzal a lendülettel ki lépett az ajtón.Ülök a kanapén kezemben a névjegy kártyával.
-Szóval ez az ember tud rólunk. - aggódott Leo.
-Ezek szerint igen.
-Doni nézz utána.
-Repülök!-ült a monitorok elé.
-Nem! El kell menni és szét kapni! - üti össze öklét Raf.
-Raf nyugi. Nyugodtan kell válaszolni, nehogy támadásnak vegyék. - nyugtatta Leo.
-Mi van ha ő akar támadni? Elő támadást kell indítani!
-Raf, nem hinném, hogy jó ötlet lenne. Nem úgy kezdte a dolgokat, mint Knox. És apámról van szó.-értettem egyet Leoval.
-Te is velük vagy? - háborodott fel.
-Nem. De nem tudjuk mit akar!
-Srácok! Asszem ezt meg kell néznetek! - szólt Miki gördeszkával a kezében. - Ezt a filmet jövőre akarják ki adni. - Mutat az egyik tv-re.
-Pengék lázadása. Tegnap láttam először, aztán hiába kerestem. Most meg láttam, ahogy fejjel lefelé lógtam a...
-Miki! - csendesítette Leo.
A videó egy lányról szól, aki át akarja venni az emberek felett az irányítást, ugyanolyan ezüst bőrrel, mint nekem van.
-Indítom a pert! Ez rám hasonlít! De én nem akartam bántani senkit, főleg nem a világ uralmat.
-A csajt Jeniffernek hívják.
-Haaaa! Már meg is indítom a pert! - húzódok félre.-Kész is! - jövök vissza.
-Ez most a legkisebb gondunk. Ki kell deríteni ki az a fickó, aki rád, illetve ránk talált. - nyugtatott Leo.
-Nagyon egyszerű! El megyünk a címre és laposra verünk mindenkit. - szorította ökölbe kezét Raf.
-Nem megoldás.
-Meg nézném ezt a valamit rajtad. - bökte meg a vállam Doni.
-Rendben. - néztem nagy szemekkel. Ő az, aki alig szól hozzám, most meg lehetek a kísérleti egere.
VOUS LISEZ
Bele szerettem egy Teknőcbe? (+18)
FantasyTini Ninja Teknősök film egy én féle folytatása. Rafael és egy világos barna hajú lány szerelme.