~Jessy~
Din cauza lui Justin am căzut în pat peste el și Luhan. Am încercat să mă ridic. Dar neatentă fiind, m-am presat pe Ely provocându-i durere lui Luhan.
-Ah! Strigă el.
-Luhan! Îmi pare rău! Nu am vrut!
Dintr-o prostie încep să îi masez locul lovit. Justin își benoclează ochii la mine. Realizând ce fac mă opresc și mă uit în jos de rușine. Justin se ridică și iese din cameră pentru a nu face o scenă lângă mine. Rămân cu mâna pe bărbăția lui Luhan. Acesta se oprise din gemut și gâfâit.
-Jessy...
-Da?...răspund eu rușinata.
-Ți-am mai zis că mă înnebunești?
-Scuze... răspund făcându-mă mică.
Se ridica în coate și se înroșește la față.
-Ești bine? Întreb mirată.
-Văd că vă împrieteniți. Zice el zâmbind.
Iau mână repede de pe pantalonii săi.
-Scuze, Luhan.
-Nu-i nimic. Mulțumesc de masaj.
-Ehrm... Nu a fost cu intenție.
-Îmi place când mă atingi, Jessy.
Tresar la aceste vorbe.
-Adică ce vrei să spui? Că mai vrei? Întreb sarcastică.
-Da.
-Mai vedem...
Mă ridic puțin mai sus. Luhan mă ia în brațe. Din niște săruturi mici și scurte ajungem la unele pasionale și lungi. Ne mai opream din cauza necesității de aer. Dintr-o răsucire ajung pe Luhan. Continui să îl sărut. Că să îl întărat mă pun pe sodurile sale. Chiar vroiam să văd cât de mult pot să îl provoc. Îmi mișcam bazinul pe șoldurile sale. El gemea într-una. Într-o fracțiune de secundă gâtul lui era acoperit de săruturile mele. M-am lăsat ușor pe corpul lui bine lucrat. Simnt cum mâinile lui se așează pe spate corindu-și drum în jos. Îmi ating fesele încet. Pentru a face totul mai interesant pun mâinile peste ale lui arătându-i cum să țină. Am scos un sunet puțin obscen, dar care l-a înnebunit pe Luhan. Își strecoară mâinile pe sub tricou, încet încet ajungând la sâni. Ezită prima data, dar a două oră mi-i cuprinde cu palmele. Din nou o senzație ciudată. Începe să îi maseze ușor. Știam că am ajuns prea departe și e timpul să mă opresc. Dar ai cu cine să te înțelegi? Noroc că cineva acolo sus mă iubește și a făcut în așa fel încât telefonul lui să sune. Mă îndepărtez de el și repede la telefon. Mârâie ceva acolo și închide.
-Lulu. E cam târziu.
-Da. Cred că e timpul să ne culcăm.
-Da. Stai stai stai. Să ce?
-Să ne culcăm.
-Adică eu aici și tu acolo.
Zic făcându-i semn spre ușă.
-Nu. În seara asta dorm cu tine.
-Cu ce motiv?
-1-îmi e prea dor de tine ca să plec undeva. Asta însemnând și altă cameră. 2- suntem șaisprezece în casă și doar cinci camere. Bine... Patru camere. Domnul Carlos nu ne-ar lasă să dormim cu el.
-Păi..
-Ne ne ne. Eu dorm cu tine. Nu contează.
Ușă se izbi de perete. Sehun și Lay în pragul ei cu perne în mâini.
-Ce faceți?
-Putem dormi aici?! Va rugăm!
Oftez și mă uit la ei. Gândesc puțin după care le dau verdictul.
-Intrați.
-Mulțumim!
Se instalează pe niște pături în lateralele patului.
-Mă duc până la bucătărie. Stați cuminți.
Fug pe hol și cobor scările. În grabă mă împiedic de un coș cu flori pe jos și mai mai să mă întalnescu cu podeau rece.
Numai că niște brațe m-au prins la timp.
-Mulțumesc Baekhyun
-Cu plăcere.
-Cum de reușești să mă salvezi mai tot timpul?
-Ușor.
-Cum?
-Magia stă în mister.
-Ya!
Chicotesc după care îmi iau o sticlă cu apă din frigider.
-Nu-i așa că vi cu noi în Coreea?
-Sper să pot. Dar nu știu sigur.
-O să facem tot posibilul să te recuperăm.
-Mulțumesc. Noapte bună.
-Noapte bună.
Urc scările cu grijă și intru în cameră.
Băieții se jucau pe telefoane.
Lay și Sehun de o parte și altă a patului și Luhan în mijlocul.
-Ce liniște aici... ce ați stricat?
-Nimic.
-Efectiv îmi dați fiori.
-Jessy. Ai putea să mă penseszi? Întrebă Lay.
-Sigur. Hopa sus.
Îi fac semn să se urce în pat.
Iau din baie penseta și mă întorc la el.
Mă pun turcește și capul lui Lay în poala mea.
-Așa. Sper să nu țipi.
-Stai calmă. Sunt obișnuit.
-Bine.
Încep să îi pensez sprâncenele. La început îmi tremurau mâinile de frică să nu îl ciupesc. Dar după ce am văzut că nu îl afectează cu nimic mi-am continuat treaba. În anumite momente zâmbea. Nu știu de ce, dar zâmbea. O gropiță dulce i se forma într-un obraz. Așa drăguț.
-Ți-am mai spus că îmi place gropiță ta?
-Nu.
-Îți spun acum. E așa drăguță.
-Mulțumesc.
Puteam simți tensiunea creată între Lay și Luhan.
Îl termin pe Lay și duc penseta la loc.
După îmi iau telefonul, Joy și mă uit prin el. Citeam o poveste de pe wattpad. Și ghiciți despre cine? Așa-i. Despre EXO
Mai exact: " Exo la București". Mă spărgeam de râs. Modul în care l-a caracterizat pe Kris... o Doamne! Mor!
Luhan se uită la mine surprins.
-De ce râzi?
-Citeam și eu ceva...
-Despre?
-Despre voi.
Încep să citesc de la început cu voce tare că să înțeleagă cu toții. După primele două capitole toți pufnesc în râs.
-Serios? L-a făcut pe Baekhyun țigan? Râde Sehun .
-Tao? Gucci?
Am râs până ne-au dat lacrimile.
-Ce povești!
-Mai sunt o grămadă. Sunt și cu 1D și Justin Bieber. Toate aici. Unele perverse altele dramatice.
-O~o.
-Cred că e timpul să ne culcăm. Cel puțin eu. Mâine am școală.
Sehun închide lumina și ne băgam la somn. La fel că ultima dată, peste opt nouă minute, Luhan mă luă în brațe.
Pe la miezul nopții se urcară Lay și Sehun în pat, exact ca niște somnambuli. Eram îmbrățișată de Sehun și Luhan. Puțin de Lay. Nu dau importanță și mă culc la loc. Cum am obiceiul să încalec pe orice găsesc când dorm, am pus un picior peste Sehun. Și din greșală i-am sfeclit una în gură lui Lay. Dar nu a simțit nimic. Cred. Peste puțin timp poziția devine incomodă și mă urcă pe el. Nu reacționează în niciun fel.
După două ore mi s-a făcut frig. M-am dau într-o parte și am căzut între Sehun și Lay. I-am făcut cunoștință piciorului lui Sehun cu călcâiul meu. Lay mă luă în brațe, inconștient, urmând ca și eu să fac același lucru. Am rămas în brațe la Lay până pe la ora cinci. După m-am mai răsucit și am ajuns, iar pe Sehun. Lay a ajuns la capătul celălalt ținându-l în brațe pe Luhan. Luhan crezând că sunt eu îl ținea strâns la piept încercând să-l pupe. Lay îi dădea fața la o parte cu mână. Se facu ora șase și douăzeci. Ceasul de pe noptieră începu să sune.
-Închide! Strigă Luhan cu o voce adorbailă de dimineață.
Lay întinde mână și închide. Se uită împrejur și își mărește ochii când vede cum stăm.
Sehun mă ținea de talie la pieptul său. Luhan face și el ochi și se uită împrejur. Realizează că îl îmbrățișează pe Lay și îi dă drumul. Mă trage ușor de pe Sehun și mă pune pe el. Mi-a lipit pieptul de al său. Simțeam ceva ferm care îmi storcea sânii.
Mă trezesc. Îl pup pe obraz și merg la baie. Sunt urmată de el. Acesta vine de la spate și mă ia în brațe. Aveam o poziție ciudată, dar care îmi făcea plăcere. Mâinile lui îmi mângâiau burta în timp ce trupul sau era lipit de spatele meu. Îmi rotește ușor bazinul odata cu al lui.
Iau pastă de dinți și periuța. Mă spăl după care îmi caut hainele. Băieții ieșiseră rămânând doar eu și cu el.Îmi iau o fustă. De când nu am mai purtat fustă. Un tricou alb. Tricoul meu favorit cu " Queen 1896".
Din cauza că eram buimacă, am uitat că Luhan e băiat. M-am dezbrăcat de pantaloni și mi-am pus fusta în fața lui.
Când să îmi dau tricoul jos îmi aduc aminte că nu am sutien și că un pervers mic se uită la mine. Îmi iau un sutien alb și kntru în baie. După ce mă îmbrac, mă pieptăn și îmi prind părul în spic. Puțin parfum și sunt gata.
Mă duc în baie ca să iau ceva și când mă întorc... Surpriză! Luhan în boxeri. Mă înroșesc la față și mă întorc cu spatele la el. Chiar și în boxeri arată super!
-O haide. Nu spune că îți e rușine de mine.
-...
-Jessy.
Nu îi rspund.
-Jessy!
Vine și mă întoarce cu fața la el.
-Nu trebuie să îți fie rușine de mine. După școală mergem în parc.
-Poftim?
-Abia aștept să te alerg.
-Sună cam ciudat.
Îmi iau geanta și ies. În urmă mea Luhan. Mă încalț cu niște pantofi cu toc, îmi iau prânzul făcut de mama și dau să plec.
-Așteaptă-ne!
Toți băieții se încălță și vin cu mine afară.
-Ce tot faceți? Unde plecați?
-Vă ducem la școală pe tine și pe Diana.
Venind vorba de Diana.
-Dadi!
-Jesssy!
Ne luăm în brațe. În ultimul timp îmi lipsește. Nu știu unde dispare...
-Deci mergem?
-Da.
O iau pe Diana de braț cum o făceam odinioară și pornim. Numai că planurile îmi sunt stricate de Kai care se bagă între noi. Uitasem de existența lui.
-Ce fac fetele?
-Bine. Încercam să vorbesc cu prietena mea. Dar se pare că cineva ne întrerupe mereu!
-Adică nu am voie să stau lângă iubita mea?
-Adică tu ce vrei să spui? Că nu am voie să vorbesc cu prietena mea ce mai bună? Care incert este și iubita ta?
-Da.
-Diana! Te iau de nevastă. Mă fac lesbi. Acum ești a mea. Treci aici.
Începem să râdem.
-Nu nu nu. Nu se poate. Diana este a mea. Kai o trage în dreptul lui.
-E nevasta mea.
Stăteam pe loc și trăgeam de Diana. Niște buze catifelate mă săruta pe gât aproape de ureche. Mi se zbârlește pielea. Îi dau drumul Dianei și rămân paralizată. Acele buze încă erau pe gâtul meu.
-Lu-Luhan.
Acesta îmi ia mână în a lui și mă trage ca să merg. Uneori rămân uimită de metodele sale de convingere.
Ca să fiu sinceră, el mi-a furat primul sărut. Deci am uneori puțină pică pe el. Las capul în jos rușinoasă și continui să merg urmată de restu. Ajung să mă țin de mână cu Suho și Luhan. Intrăm pe poartă liceului. Ciudat. Lipsește ceva.
-Jessy!
Ah. Asta lipsea. Cherry.
-Neața și ție.
-Bună. Wow! Cine sunt băieții ăștia? Cum te cheamă frumosule. I se adresă ea lui Luhan.
Mă uit urât la șatenă și mă pun în fața lui.
-Nici să nu îndrăznești.
-Meow. Ba da.
-Treci la subiect.
-Azi nu facem geografie ci sportul! Doamnei Ban i-a murit pisica.
-Și tu de ce te bucuri? Că nu faci geografie sau că i-a murit pisica?
-Puțin din amândouă.
-Mai taci.
Îi văd pe Alex și Bavi cum îmi fac cu mâna. Îmi veni o idee cum să scap de Cherry.
-Cred că Bavi te-a chemat. Ah! Uite face cu mână!
-Unde?
În timp ce îi făceam cu mână lui Bavi se întoarce și Cherry.
-Bavi! Țipă Nicole.
El se sperie. Chicotesc și strig la el.
-Scuze! E rândul tău azi!
-Jessy! Țipă cât mai putea să respire din cauza îmbrățișărilor lui Nicole.
Nu am nimic cu ei. Dar ei sunt o metodă foarte bună de a scăpa de Nicole.
-Mergem?
-Da.
Intrăm în școală.
Îi arăt unde e clasa și dulapul meu.
-Unde e baia?
-Acolo!
Le arăt băiețiilor. Mă gândesc... ei fac la comandă? Adică când îi vine unuia le vine la toți? Mă rog. Nu mă privește pe mine. Îmi pun geanta și prânzul în dulap.
-Măi măi măi... ce avem noi aici? Mica diva a venit la școală.
-Măi măi măi. A venit un fătălău.
-Ha ha. Ce glumă bună. Nu te pricepi să minți.
-Ce vrei să spui?
-La telefon "Sunt iubitul lui Jessy" ha ha ha. Aproape că m-ai convins.
-Nu era o glumă.
-Știu că mă vrei.
-Știi greșit.
-Nu. Nu știu greșit. Văd în ochii tăi că mă vrei.
-Greșești persoana.
-Am să te fac să te îndrăgostești de mine.
-Hai că ești chiar obraznic.
Îl împing că să pot lua un pix. Îmi închide dulapul în față.
-Hei!
-Ce hei?
Își pune mână dreaptă pe dulap, iar cu cealaltă mă apucă de șold, blocându-mă.
-Lasă-mă în pace.
-Cât o să mai reziști?
Se apropie încet de fața mea, respectiv buze. O mână răsări de nicăieri și îl trase înapoi.
-Cine nai....
-Slavă Domnului! Mulțumesc, Chen.
-Cine e el? Întreabă salvatorul.
-Un nesimțit care nu mă lasă în pace.
-Ce tot pociți acolo? Întrebă Angel.
Deodată se năpustește asupra mea reușind aproape să mă sărute. I-am tras o palmă peste față.
-Las-o!
-Cine zice?
-Eu.
-Care eu?
-Iubitul lui Jessy.
Luhan vine și mă îmbrățișează. Eram puțin uimită de româna lui.
-Ești bine?
-Acum că ai/ați venit da.
Kris se uită disprețuitor la el, iar Angel pleacă.
-Nu te voi scăpa din priviri!
Mă săruta cu poftă. De parcă e ultima data. Îl îmbrățișez și intru în clasă. Acolo mă trezesc că sare Karina pe mine.
-Ce naiba faci?
-Vreau să îți dau o veste!
-Anume?
-Mama e însărcinată! O să mai am un frate.
-Mă bucur pentru tine Kari.
Ne așezam în bancă. Trec orele că și babele la semafor. În fiecare pauză doi din băieți stăteau cu mine. Ultima oră-ce începe să îmi displacă foarte tare- sport. Fosta materie preferată. Îh.
Mă schimb într-un tricou decoltat și pantaloni scurți negrii. Ies din vestiar și merg în sală. Acolo ca de obicei sunt luată cu asalt de Bavi și întrebările sale. După ce îl asigur că sunt bine și că îmi pare rău, mă așez pe genunchii lui Alex. Locul meu de când facem sportul împreună.
Luhan intră în sală și se uită după mine. Îl vede pe Alex cu mine în brațe. Se înroșește la față.
-O o. Nu e de bine.
Mă dau repede jos și sar de gâtul lui înainte să poată să spună ceva.
-Șșș! Taci! E prietenul meu cel mai bun.
-Dar!
-Șs! Îi acopăr buzele cu un deget.
În sală își face apariția mister Briant. Îmbrăcat ca de obicei. Ne așezam în jurul lui pentru prezență.
Rey pândea la ușă. Nici nu am realizat când a venit. Angel ne pune pe toți la spaliere să facem tracțiuni.
-Da sigur! Am forță cât a unui bebeluș.
Kai chicotește.
-Nici să nu aud vreun comentariu!
Ne punem la spaliere. Încerc să mă trag în sus. În zadar. Mâinile cuiva își fac apariția pe pulpele mele.
-Mulțumesc, Lulu.
-Cu plăcere.
Îmi zâmbește. Acum mi-am dat seama. Luhan s-a schimbat puțin. E mai activ și grijuliu și poate puțin mai pervers. Sau poate mi se pare. Da... E normal. În timp ce mă ridica am simțit cum ceva m-a mușcat de coapsă.
-Au!
-Scuze. Nu m-am putut abține.
Rectific. E pervers cu diplomă. Când am terminat de făcut cele zece tracțiuni mă lasă ușor în jos mangaindu-mi lateralele. Oricât aș vrea să zic că nu îmi place nu pot. E atât de gentil în tot ceea ce face.
*Stai să îl vezi în pat!* zice Clarion extaziată. Clarion mi-a produs în minte o imagine de amor între mine și el. M-am înroșit la față și mi-am strâns picioarele.
-Încă cinci, fetele! Strigă Angel care notă ce făceam
*Gândește-te la el peste tine! Un lup în tot sensul cuvântului. O să îi ceri să nu se oprească. Să vrei mai mult! *
O doamne. Cuvintele lui Clarion m-au făcut să...care e cuvântul? Să mă excit? Cred că asta e. Mi-am pus mâinile pe bară și am început să mă ridic singură. Clarion îmi tot spunea prostii despre sex.
În loc să fac tracțiuni am ajuns să fac ultimul meu program de gimnastică. Ce m-a făcut să îmi pierd echilibrul?
Clarion: * Și când o să între prima data în tine o să te simți în al nouălea cer. O să țipi de fericire*
Mi s-au înmuiat picioarele. Am improvizat aterizarea.
-Nu te poți abține?
*Nu. Până nu te fac să te exciți la maxim! Vrea să te văd udă*
-Femeie perversă și bătrână! La asta te gândești?
*Da. Îmi trăiesc fanteziile prin tine!*
Îmi strâng picioarele involuntar.
-Ești bine? Mă întreabă o colegă.
-Da...
După ce îmi revin din ce o fi fost chestia aia mă duc la baie să mă spăl pe față. Sau așa plănuiam. Dar în toată ecuația asta există mereu o necunoscută ce îți da bătăi de cap. O complică.
După o revigorare cu apă rece trec pe lângă cabinetul profesorilor ca să ajung în sală. Se pare că cealaltă ușă au încuiat-o. Trec prin fața ușii profesorilor și o mână iese de acolo trăgându-mă înăuntru. Inevitabil. Nu?
-Iar tu?
-Bucuroasă?
-Nici pe departe. Cât timp o să mai faci asta?
-Până am să câștig. Până te ademenesc în patul meu. Până voi intra în pantalonii ăia negrii și scurți ai tăi.
-Să înțeleg că îți plac pantalonii?
-Nu. Îmi place fundul tău.
-Ha ha ha. Am trăit să o aud și pe asta.
Scumpete. După ușă sălii sunt o groază de fete care ar da orice ca să le-o tragi.
-Adevărat. Sunt foarte sexy. Dar nu îmi pasă de ele.
-De ce? Ele te ascultă. Și ar face-o pe gratis.
-Asta e și ideea. Nu îmi plac. Tu ești exact opusul. Nu mă asculți și nu ai face-o. Mă duci la disperare.Pentru prima data când regret că mi-am luat pantaloni scurți și tricoul meu favorit. Deschid repede ușa și ies.
Intru în sală și mă ascund după Bavi.nAngel intră în sală și fluieră de două ori.
-Vreau să vă văd cum săriți coarda fetelor.
-Ha. Tipu e penal. Râde Alex.
-De ce?
-Știi măcar de ce vrea să săriți?
-Nu.
-Că să vă vadă țâțele cum sar.
-Alex! Îi articulez o palmă.
Mă îndepărtez de el și mă duc lângă Angel.
-Nu am chef să sar coarda.
-Bine. Atunci cercuri.
Pentru prima data am fost de acord cu el. Ne-a adus cercurile. Nu am mai învârtit un cerc de mult timp. Angel vini la fiecare fată și îi arată cum să procedeze. Își lipea corpul bine lucrat de spatele fetei punându-și mâinile pe șoldurile ei și îndemnând-o să își miște bazinul odata cu el. Mai avea puțin și ajungea la mine dar norocul este de partea mea azi. Se sună de ieșire. Îi dau cercul și fug să mă schimb.
După ce părăsesc incinta școlii, primesc un mesaj de la tata care îmi spune să îmi pregătesc lucruriele. Plecăm în Coreea. Săream de bucurie pe lângă băieți.
Cum ajung acasă îmi umplu două geamantane cu haine și cele necesare și fug la aeroport urmată desigur de băieți, Rey și Diana.
În avion stau lângă Tao și vorbim de desene animate. Ne contrazicem între Phineas și Ferb și Prințesa Sofia.
Drumul a durat destul de mult. Într-un sfârșit am ajuns acasă.
-Ah! Ce dor mi-a fost!
Intru repede și fug la etaj. Camera era intactă. Nimic deranjat.
Apare și Diana și la fel ca prima dată sărim în pat de fericire. După ce ne punem pijamalele adormim instant. Nu am mai așteptat să ne mai zică cineva noapte bună.
Dimineața, majordomul Fuo cu o tigaie și o lingură de lemn, a început să bată în cameră. Am și uitat că mai trăiește.
-Ce încerci să faci?
-Să vă trezesc!
-Nu mai spune!
-Așa-i! Sus. Aveți școală!
-Ah!
Ne ridicăm din pat. Diana mai impulsivă de fel îi da cu pernă în cap și se trântește la loc.Majordomul ia paharul cu apa de pe noptieră și i-l aruncă în față.
-O Doamne!
Majordomul Fuo schițează un zabet și iese. În cameră între șapte persoane ude în cap și puțin pe haine și alte cinci somnoroase.
-Să ghicesc. Nici voi nu ați vrut să va treziți?
Dau din cap afirmativ.
Ne îmbrăcăm cu uniformele și plecăm spre școală.
Mă reîntâlnesc cu Bliss și Geanina. Mi-a fost dor de ele. Chanyeol pare foarte atașat de Bliss. Așa drăguți! Un elf și o prințesa. Super combinație!
Intru în școală și toată lumea se uită la mine că la felul 13. Intru în clasă și mă așez în bancă cu Bliss.
Un clasă intră profesorul de limba engleză împreună cu un băiat.
-Azi avem un nou coleg.
Serios? Plec din România că să nu mai aud așa ceva și dau peste asta în Coreea?
-El este Lee Min. Și va fi în această clasă.
-Perfect! Alt idiot! Zic încet pentru mine. Lee și nu mai știu cum aruncă o privire prin clasă.
Profesorul îi spune să se așeze. Se pune în spatele meu și a lui Bliss lângă Mario.
-Bine bine elevi. Acum atenție la oră.
CITEȘTI
Alpha(EXO)
أدب الهواةJessy. Fata de 16 ani în clasa a X a la Liceul de muzică Dinu Lipatti. Din dorința de a sta cu trupa sa preferată de rock, ajunge să locuiască cu o trupă kpop. Inima ei nu stă pe gânduri și se îndrăgostește de un băiat din trupă. Va reuși J...