5.

1.2K 142 10
                                    

Okamžitě se přisál na moje rty. Kopl jsem ho do rozkroku. Snažil jsem se utéct, ale chytil mě. "Jestli si chceš ještě někdy sednout  budeš hodný a budeš držet." Zašeptal mi do ucha, které následně zkousl. Taška s kamerou byla nasměrovaná na postel. Začal jsem se vzpírat a řvát. On mi dal facku a páskou přelepil pusu. Hodil mě na postel a během mžiku jsem byl svlečený. Začal jsem se vzpírat, ale zase mi dal facku. Vzal si na stopořený penis kondom s poznámkou. "Bůh ví kdo v tobě už jezdil." Mě se do očí vehnali slzy, jelikož toto bylo moje popové a tak jsem si to rozhodně nepředstavoval. Za chvilku jsem cítil hroznou bolest v mém zadečku, protože do mě pronikl bez přípravy, na jeden příraz, zařval jsem a i přes tu pásku mě bylo slyšet dost nahlas. Udělil mi velkou ránu, která přistála na mém zadečku. Začal přirážet a já cítil jen bolest. Už jsem nevnímal nic jiného. Po úmorných minutách se konečně udělal a odešel? On fakt odešel? Zkusil jsem se zvednout bylo to velmi obtížné, ale i tak jsem to zvládl. Vzal jsem si na sebe své oblečení do ruky tašku a chtěl odejít, ale zastavil mě a vytiskl mi do rukou peníze. "Byl si dobrý. Až budeš zas chtít peníze zavolej." peníze jsem si vzal a už přemýšlel, jak mu to všechno vrátit.

Don't touch meKde žijí příběhy. Začni objevovat