- Anlamadım.
- Sakin bir yere gidelim.
dedi ve taksi çevirdi. Bir kafenin adını verdi. Her şey senin için demişti. Aklımı bir türlü toparlayamıyordum. 'Meriç'ten uzak dur.' mesajları. Can'ın üvey kardeşim olması. Aralarında Meriç'le geçen olay ve o kağıt. Bir dakika ! Şimdi anlıyordum. Can üvey kardeş olduğumuzu bilmiyordu. Ama benimle Meriç'in sevgili olduğunu biliyordu. Ve Meriç'ten intikam almak istedi.Peki ya intikamı neydi ?
- İnmeyi düşünmüyor musun ?
diyen Meriç'in sesiyle taksiden indim. Kafeye girdiğimizde kısık sesle slow bir şarkı çalıyordu. Pek fazla kalabalık değildi. İçerisi mor ve krem rengi tonlarıydı. Camdan masalar. Mor sandalyeler. Sadece tek birnduvarda bulunan krem rengi üzerinde mir çiçekli bir duvar kağıdı. Diğer yerler hep camda. Ben etrafı incelerken Meriç kolumdan tutup cam kenarından bir masaya oturttu. O sırada güler yüzlü bir bayan yanımıza geldi.
- Merhaba hoşgeldiniz. Ne alırdınız ?
- İki sıcak çikolata.
diye cevapladı Meriç.
- Şimdi sessizce beni dinle.
- Tamam.
dedim ve ellerimi önümde birleştirerek Meriç'i dinlemeye başladım.
- Can çok yakın arkadaştık.
- Biliyorum.
- Sözümü kesme demiştim. Ne nereden biliyorsun ?
- Seninle elbise almaya gittiğimizde ben kabindeyken içeri Can girdi. Yarı çıplaktım. Ve dudaklarımı öpmeye başladı. Sonrada çıktı gitti.
- Ve sen bana bunu şimdi mi söylüyorsun ? O piçe gününü göstereceğim.
- Bekle.Kıyafetimi üzerime giyeceğim sırada bir kağıt vardı. Açtım ve 'Meriç'in intikamını senden alacağım cici kız.' yazıyordu. Daha sonra kabinden çıktığımda bana bakıyordu ama sana söylemedim. Yoksa beni bırakırsın diye düşündüm.
-Ah be bitanem.
- Sözümü kesme. Cemreyle sizi nasıl gördüğümü anlatacağım. Bensu ve Bertuğ dans ediyordu. O sırada telefonuma 'Meriç'i merak ediyorsun değil mi ? O zaman üst kata çık ve en sondaki sağdaki odaya gir.' diye mesaj geldi. Bende gittim. Çünkü o gün bana çok tuhaf davranmıştın. Kapıyı açtığımda sizi öyle gördüm ve .....
ağlamaya başladım.
- Şşh bebeğim ağlama. Bunların hepsi bir oyun.
- Bana her şeyi anlat lütfen.
O sırada sıcak çikolatalarımız gelmişti.
- Önemli bir şey daha var.
diye lafa atladım.
- Can benim üvey kardeşim.
- Ne ?
- Evet. Babamın evli olduğu kadının oğluymuş. Bende bugün babamın yanına gidince gördüm.
- Lanet olsun o piçin senden uzak olması gerek !
- Neden ?
- Çünkü her şeyi o planladı.
- Anlamadım Meriç anlat !
- O gün Cemreyle oldum çünkü o istedi. Seni sevmiyorum dedim ama istedi ! İntikam almak için dedim sen anla diye. Ama o lafın arasında onu belki de fark etmedin. Can bana eğer Melisle ayrılmazsan o da ölür dedi. O bir katil Melis ! Şeymayıda o öldürdü ! Seni de kaybetmeyi göze alamazdım ! Bu kalp senin için atıyor Melis ! O gün ne kadar acı çektim biliyor musun ? Bana tekrar şans verecek misin ? Yeniden biz olacak mıyız ?
- Bilmiyorum Meriç.
- Ya bu da bir oyunsa..
- Gözlerime bak Melis. SENİ SEVİYORUM.HEYY BURAYA BAKIN MİLLET BEN BU KIZA DELİ GİBİ AŞIĞIM.
- Ne yapıyorsun Meriç ?
- Sana aşık olduğumu herkesin bilmesini istiyorum.
- Peki o zaman. HEYY TEKRAR BAKIN. BEN BU ÇOCUĞA DELİ GİBİ AŞIĞIM.
dedim ve ' Öp öp öp' nidaları yükseldi. Meriç'le birbirimize gülümsedik ve dudaklarımız birleşti. Ne kadar da özlemişim onu. Yeniden bizdik onunla. Benimdi o. Seviyordu beniii !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY EGOİST
Novela JuvenilSelam. Ben Aytül. Bu hikayemizin yazarı. Öncelikle tabletten uygulamadan yazdigimdan dolayı yazim hatalarim olursa çok özür dilerim. Bölümler belki birazcik geç gelebilir. Ama yeni bir eve tasinacagimiz icin. Fakat tasindigimizda her gün yazarim. Ha...