Gözü Dönmüş Bir Melis

253 7 0
                                    

Arkadaşlar dünden beri o kadar çok bölüm ekledim ve hala daha ekliyorum ama yorum yapan yok bu beni çok üzüyor. Hepinizin yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler. <3

Melis'in ağızından

Uyandığımda kollarımda kablolar vardı. Bir odaya almışlardı beni. Meriç koltukta uyuyordu.Rüya değildi bunlar. Annem annem ölmüştü. Benim yüzümden !

- Hayır ölmedi annem !!!!

- Melis ?

- Meriç annem ölmedi değil mii ? Beni bırakmadı !

- Melis sakin ol.

- O piçi öldüreceğim !

Kolumdaki kabloları sökmeye çalışırken hemşire içeri girdi.

- Hanımefendi sakin olun.

- Sakin filan olamam ! Onun yüzünden annemi kaybettim ben !!

iğne yaptı lanet olsun. Yine titriyordum ve yine karanlık..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gözlerimi açtığımda Meriç uyuyordu. Sessizce kolumdaki kablolardan kurtuldum. Kapıyı sessizce açıp odadan çıktım.Hastaneden çıktığımda hava soğumuştu. Üzerimde hastane kıyafetiyle dolanıyordum. Lanet olsun çantamıda odada unuttum. Gidince babamdan isterim diyerek taksi çevirdim. Adresi verdim.Taksiciye bi dakika beklemesini söyleyerek babamın yanına gittim. Bahçede oturuyordu. Benim bu halimi görünce şaşkınca baktı.

- Baba taksici kapıda bekliyor. Ona parayı verir misin ?

dedim ve babam taksicinin yanına gitti. Can ortalarda görülmüyordu. Ecelin olacak Can bu akşam !

- Ne bu halin ?

- Baba ! Annem öldü !

dedim. Ağlamayacaktım.

- Na-nasıl ?

- Öldü işte baba Can nerede ?

- Odasında.

İçeriye girip hizmetliye Can'ın odasını sordum. Üzerimden hastane kıyafetini çıkarak yarı çıplak kaldım. Onu bu evde benim olan odaya getirmeliydim. Can'ın odasına pat diye girdim ve gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

- Biraz eğlenmek istedim.

- Ahh Meliss çok ahh geliyorum.

dedi ve salak beni takip etti. Erkek işte nasıl oltaya geldi hemen.Odama girdiğimde eli direkt ışığa gitmişti. Çakal.

- Işığı yakma bebeğim utanırım.

dedim ve onu yatağa attım. Gerçekten salaktı bu. Yatağımın kenarına asmış olduğum kelepçeleri bileklerine taktım.

- Ne yapıyorsun ?

- Birazcık fantazi.

dedim ve çekmeceden bıçağı çıkardım.

- Sen delirmiş olmalısın.

- Annem öldü !

- B-ben

- Tek kelime etme sende öleceksin.

- Melis bilerek olmadı.

- Merak etme benimkide bilerek olmadı.

tam bıçağı kalbine doğru sokacakken kapı açıldı. Lanet olsun ! Babam gelmişti ! Bu burada bitmedi !

BAY EGOİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin