Aşağıdan gelen gürültülerle gözlerimi açmıştım. Aşağıya doğruindim. Meriç ve siması tanıdık bir kız kavga ediyorlardı.
- Git artık buradan. Yıllar önce bitti ne istiyorsun ?
- Bizi geri istiyorum Meriç.
Bu kız ne saçmalıyordu böyle. Yanlarına doğru gittim.
- Hey ne oluyor bur-
cümlemi tamamlayamadım çünkü gördüğüm kız..
- Selin ?
gördüğümü sindirmeye çalışıyordum. O masum görünümlü sevecen kız benim sevgilimle ah hayır !
- Melis, sen neden buradasın ?
- Yaşamak için nefesimin yanındayım.
dedim Meriç'in gözlerine dikkatle bakarak. Olayı iyice sindirmeliydim. Yoksa çok kötü bir kriz geçirebilirdim. Biliyorsunuz tedavi görüyorum. Tamam ilk günlere göre daha iyiyim ama bu durumda hiçte iyi olamazdım değil mi ? Selin kızarmış bir şekilde bana bakıyordu. Ama bu utancın verdiği kızarma değildi. Sinirdendi. Bunu gözlerinden anlayabiliyorum. Dövecek gibi bakıyor. Bence fazla kaşınma sürtük ben daha kötüyüm !
- Meriç bu kız ne diyor ?
- Bana bak sürtük şey hemen git buradan yoksa her şey kötü olacak ! Seni masum görünümlü sürtük kadın şeytan ! Git başkasına göt ver ! Meriç benim ! Ona bir daha yaklaşırsan ki yaklaşmadan önce mezarını hazırlatmalısın çünkü yaklaştığın an öldürürüm seni !
- Peki şuan gidiyorum ama senden veya sizden korktuğumdan değil ! Bunun intikamı çok büyük olacak.
dedi ve kapıyı çarparak çekip gitti ! Bu da neydi böyle !
- Meriç derhal bana her şeyi anlat !
- Melis sakin ol !
- Ben gayet sakinim anlat hadi her şeyi seni dinliyorum !
- Otur şöyle !
Oturdum mu ? Tabiki de hayır. Ayakta bir sağa bir sola volta atıyordum. Kriz geçirmek istemiyordum. Yine en başa dönmek istemiyordum !
- Melis sana otur dedim !
Yine oturmadım.
- MELİS !
dedi ve kolumdan doğru çekerek beni oturttu. Evet şuan mecburen oturmuş bulunmaktayım.
- Seni dinliyorum.
- Selin Şeyma'dan önceki sevgilimdi. Onu gerçekten sevmedim. Sadece çıkarlarım içindi iste anlarsın. Sonra Şeyma'yla tanıştık ve onu siktir ettim.
Bunları nasıl böyle rahat anlatıyordu ?
- Peki o kız neden geliyor buraya ?!
- Aynı üniversitedeyiz Melis ! Beni görünce yanıma gelmedi ama büyük ihtimalle beni takip etti. Tam eve geldiğimde kapı çaldı ve karşımda Selin vardı !
- O kız ne istiyor senden ?
- Bilmiyorum !
- Nasıl bilmiyorsun Meriç o kızla kaç kere yattın ha ? Kaç kere dokundun ona ? Peki ya onun gibi daha kaç tane var ? Bu dudakları kimler öptü Meriç ?! Sen benim ilkimken neden ben senin bilmem kaçıncı sayınım neden Meriç neden ?!
dedim ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Evet yine en başa geldik !
- Melis bir sakin ol !
- Nasıl sakin olayım Meriç sen sadece benim ol istiyorum ama imkansız mı bu ha ? Tek benim ol tek benim tek benim !
dedim ve koşarak odama çıktım ve kapımı kilitledim.Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum ama onu daha çok kırmaktan korkmuştum.
- Melis aç şu kapıyı !
- Melis !
- Melis sana diyorum !
kapıyı yumrukluyordu !
- İyi Allah'ın belası açma !
dedi ve ses kesildi. Ne yani gitmiş miydi ? Belkide oyundur dedim. Küveti ılık suyla doldurdum. Bu şekilde rahatlayabilirdim. Kıyafetlerimi çıkarttım ve ılık suyun içine girdim. Yaklaşık kırk beş dakika orada oyalandıktan sonra havluya sarılıp çıktım. Hayır annem aklıma gelmeyecekti ! Hemen telefonumdan Keremcem - Aşk Bitti'yi açtım ve dolabımdan kıyafetlerimi alıp giydim. Saçımı kurulayıp topuz yaptım. Gerçekten de aşk bitmiş miydi bizim için ? Belki de soğumuşuzdur artık birbirimizden. Artık eskisi gibi sevmiyoruzdur belki de ... Aşağı indiğinde Bensu, Bertuğ, Berkay ve Başak oturuyorlardı.
- Hey Meriç nerde ?
dedim.
- Seninle değil mi görmedik.
- Lanet olsun hepsi benim suçum !
- Ne oldu Melis ?
- Biz kavga ettik onu çok üzdüm ! Çok üstüne gittim. Benim suçum..
dedim ve koşarak dışarı çıktım. Tam asfalta çıkmışken birisi ağzımı tutup arabaya doğru götürdü..
Evet basıldı beybislerim ? Yazarınız uyuyamıyor.s.s Mesaj atmak isteyen atabilir. Yorumlarınızı bekliyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY EGOİST
Teen FictionSelam. Ben Aytül. Bu hikayemizin yazarı. Öncelikle tabletten uygulamadan yazdigimdan dolayı yazim hatalarim olursa çok özür dilerim. Bölümler belki birazcik geç gelebilir. Ama yeni bir eve tasinacagimiz icin. Fakat tasindigimizda her gün yazarim. Ha...