Bu bölümü Ziynet Sali - Favori Aşkım'ı dinleyerek yazıyorum. Bölümle alakası yok. Dinlemek isteyen dinlesin cok güzel. Hepinizi kocaman yanaktan öpüyorum :*
Bardan çıktığımda Can kapıda beni bekliyordu.
- Ne oldu lan kıpkırmızı olmuşsun ?
- O sevgilisi değil kuzeniymiş ! Ben kıza saldırdım ve sürtük dedim !
- Ahahahah ne ahahahahah sürtük ahajaahha mü dedin aahahah ?
- Ne var gerizekalı bunda gülünecek ?
- Sen salak mısın ? İnsan tam sorgular da sürtük der.
- Ne bileyim sinirlendim !
- Tamam neyse şimdi ne olacak.
- Bilmiyorum.
- Peki hadi gidelim.
- Bir dakika.
- Ne oldu ?
- Bana hap bulabilir misin ?
dedim ve cebinden bir paket çıkardı.
- Ne sende mi kullanıyorsun ?
- Yoksa o evde böyle durabilir miyim ?
dedi ve beni kolunun altına aldı. Biri görse yanlış anlayacak. Neyse millet umurumda değil. Hayır anlamıyorum şunu yapsam millet ne der ? Bunu gitsem millet ne der diye yaşayanları.Abi hayat sizin hayatınız. Siktir edin milleti. Bir kere yaşıyoruz bee. ( Burada yazarınız şarkıyla beraber kopup sitem ediyor. Hem de karanlıkta. ) Can'ın uzattığı paketten haplardan bir tane elime alarak yuttum ve gülümsedim.
- Arabam bu tarafta.
dediğinde ters yöne gittiğimi fark ederek yönümü değiştirdim. Onun arabasını gördüğümde hemen kapısını açtım ve bindim. CD yi taktım. Ziynet Sali - Hop Hop çalıyordu. ( Yazarınız şuanda bu şarkıyla odasında tek başına party hard yapıyor. ) En azından böyle şarkılarla biraz moralin düzeliyor. Şimdi diyeceksiniz daha iki gün önce rap dinleyen Melis'e ne oldu ? Ben böyleyim. Değişken bir ruh halim var. Bir saniye önce gülerken bir saniye sonra ağlayabilirim. Neyse. Evin önünde durduğumuzda sinirli bir babamızla (!) karşılaşmayı beklemiyorduk.
- Nereden geliyorsunuz siz ?
- Baba ben dedim Can'a. Gördüğüm kabustan sonra uyuyamadım ve biraz dolaştırmasını söyledim. Sahilde hava alıp geldik.
- Bu elbiseyle mi ?
Lanet olsun. Can o sırada bana anlamayan gözlerle bakıyordu. Doğru ya kabus gördüğümü ona söylememiştim.
- Elime ne gelirse aldım. Sorgulama baba. En azından şimdilik. Alışana kadar.
- Peki. Alışana kadar.
dedi ve Can'la beraber merdivenlere yöneldik.
- Durun bakalım.
İkimizde sorar gözlerle babama baktık.
- İyi geceler demek yok mu ?
Of lanet olsun ! Biz çocuk muyuz diyesim geldi.
-İyi geceler.
dedik Can'la aynı anda. Sonrada ikimiz birbirimize baygın baygın bakarak merdivenlere tekrardan yöneldik.
- O da neydi öyle.
- Çok sıkıcı.
- Bu daha bir şey değil.
- Ne demeye çalışıyorsun ?
- Zamanla görürsün. Onu bırakta kabus ne alaka ?
- Sana anlatmadım. Dışarı çıkmadan önce annemin gözümün önünde maskeli bir adam tarafından öldürüldüğünü gördüm.
- Şimdi biraz daha iyi misin ?
- Sayılır.
- Seninle uyumamı ister misin ?
- Ne ?
- Yanlış anlama. Bir abin olarak.
dedi bende başımı sallayarak odama geçtim. Pijamalarımı alıp banyoya geçtim. Banyodan çıktığımda Can yatağın içindeydi. Bende yanına yattım. Beni göğsüne yasladı.
- İyi geceler kardeşim.
- İyi geceler abicim.
dedim ve uyudum.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- Melis hadi kalk okula gideceksin !
- Melis !
- Kime diyorum !
sesleriyle uyandım. Uykulu gözlerle giyinmiş olan Can'a bakıyordum. Can başka okula gidiyordu fakat okullarımız yakındı. Kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadım. Odama girdiğimde Can çıkmıştı. Hemen okul formamı dolaptan çıkararak giydim. Aynanın karşısına geçerek saçımı topuz yaptım. Çantama birkaç defter kulaklığım ve telefonumu koydum. Ayakkabılarımıda giyerek aşağı indim. Canım kahvaltı yapmak istemiyordu.
- Hey gelsene !
- Canım bir şey istemiyor !
- Okula aç gidemezsin !
dedi ve kolumdan tutarak masaya oturttu. Ekmeğime tereyağı ve bal sürerek bana yedirdi.
- Bebek değilim.
- Ama öyle gözüküyorsun.
dedi ona sinirle baktım ve portakal suyumdan bir yudum aldım. Ağzımı peçeteyle silerek masadan kalktım.
- Seni arabamla bırakmamı ister misin ?
- Çok iyi olur.
dedim ve Can'ın arabasına bindim. Okulda olacakları düşündüm. Meriç belki de gelmeyecekti. Gelirse büyük ihtimalle kavga edecektik. Bensu bana kızacaktı. Çünkü tam 248 tane cevapsız arama ve 167 tane mesaj atmıştı. Okudum mu ? Tabiki de hayır. Hadi ama benim gibi üşengeç birinden bunu beklemeyin. Araba durduğunda okula geldiğimi anladım.
- Teşekkürler.
dedim ve arabadan indim. Okuldaki herkes bana bakıyordu. Onlara aldırmadan okulun içine girdim. Heyy bir dakika ! Bu benim dün gece Can'la uyurken ki fotoğrafım ! Kim çekti bunu ! Lanet olsun her yere asmışlar. Hayır herkes beni sürtük olarak görecekti. Onlar umurumda değildi ama Meriç. Ya o gördüyse dememe kalmadan sinirle karşıdan gelen Meriç'i gördüm.
- Bana bir açıklama yap Melis ! Bu fotoğrafta neyin nesi ? İki gün önce annenin katili diye bu çocuğu öldürmeye kalkmıştın. Dün gece nasıl onunla uyursun Melis ?
- Bildiğin gibi değil Meriç.
dedim ve koşarak okuldan çıktım. Neden böyleydi ? Hic mi gülemeyecektim ! Hep mi ağlamam gerekiyordu ? Neden ben ! Neden Neden !
Gün içinde oldukça çok bolum paylaştım. Bu bölüm duygusal olsada yazarken hayattan koptum. Diyorum tuhaf biriyim. Yalnız o değilde benim hala uykum gelmedi. Şarjım bitmek üzere olmasa daha çok bölüm yayımlardım. Neyse yorum yapmayı unutmayın lütfen. Sizi seviyoruuum. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY EGOİST
Fiksi RemajaSelam. Ben Aytül. Bu hikayemizin yazarı. Öncelikle tabletten uygulamadan yazdigimdan dolayı yazim hatalarim olursa çok özür dilerim. Bölümler belki birazcik geç gelebilir. Ama yeni bir eve tasinacagimiz icin. Fakat tasindigimizda her gün yazarim. Ha...