1 Ay Sonra

177 7 8
                                    

Evet her şeyin üzerinden tam bir ay geçmişti. O gün Meriç'e her şeyi anlatmıştım. Küçük bir şok yaşasa da sonradan düzeldi.Sınava az kaldığı için hepimiz yoğun tempoyla çalışmıştık. Hele ben. hayatımda ilk kez bu kadar çok çalışmıştım. Evet sınavım bitti. Gerçektende harika geçmişti. Tabii diğerlerininde güzel geçmiş. Bilmiyorum öyle dediler. Şuan neredeyim ? Güzel soru. Şuan yetimhaneden valizimi topluyorum. Evet. Artık üniversiteye gideceğimden burada kalmama gerek kalmamış. Buradaki kızlarla güzel anlaşmıştım. O günden sonra Cemre'yle daha iyi olmuştuk fakat bundan birine bahsetmemiştim. Meriç'e bile. Eveet son olarak şu tişörtümüde çantama koyunca ve tamam. Artık buradan ayrılıyorum. Kızlara veda ettim. Müdüremiz Ece Hanım'a sarıldım ve kapının önünde beni bekleyen Can'a doğru koştum. Evet 1 aydır pek fazla görüşmemiştik.

- SENİİ ÇOK ÖZLEDİİİİMMM

- BENDEEEEEE !!!

hem birbirimize bağırıyor hemde sarılıyorduk. Onu gerçektende özlemiştim.

- Hadi atla arabaya bu kadar yeter.

dedi ve valizimi bagaja koyarak o da arabaya bindi. CD taktım. Evet müziklerini bile özlediim. Yol boyunca konuşmadık. Eve geldiğimizde OHA !

- SÜRPRİİİİZ !

diye bağıran insanları gördüm.Meriç, Bensu, Bertuğ, Başak, Berkay ve okuldan kişiler. Evin bahçesi süslenmiş ve HOŞGELDİN MELİS yazıyordu ! Bunlar beni kalp krizi geçirttirmeye mi çalışıyordu ?!

- Nasıl beğendin mi ?

- BAYILDIIIMM !

dedim ve hepsine tek tek tek tek sarıldım.

- PASTAAAAA !

diye bağıran Bertuğ hariç. Aç işte. Boşuna demiyorum !

- Of benim minik sevgilim seninle çok işim var gel !

diyerek Bensu Bertuğ'yu çekiştirdi.Meriç'le sessiz bir köşeye çekildik. Pekte sessiz sayılmazdı ama olsun.

- Nasıldı ?

- Harikaydı.

- Seni seviyorum.

- Bende seni seviyorum aşkım.

dedim ve öpmeye başladı. Yumuşak yumuşak öpüyordu. Evet bunu seviyordum. Hayır ! Öpmesini değil kendisini seviyordum !

- ÖHÖHÖHÖH

hadi ama bi yalnız kalamayacak mıyız ?

- Pastayı diyorum hadi diyorum Melis.

dedi Can imalı olarak. Sanırım birazcık kızmıştı. Onun da yanağını sıktım ve masanın etrafında olan insancıkların yanına gittim.

- Bu pastadan ilk Bertuğ yiyecek !

dedim ve herkes gülmeye başladı. Pastanın üstünde HOŞGELDİN MELİS yazıyordu ve benim resmim vardı. Mumları üfledim ve kesmeye başladım. Bertuğ bana gülerek bakıyordu. Bir tabağa büyük bir pasta dilimi koydum ve Bertuğ'ya uzattım. Tabii o da kocaman gülümsedi. O sırada silah sesiyle hepimiz arkamızı döndük ! Can ?!

BAY EGOİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin