*9,5*

1.1K 56 5
                                    

Byłam właśnie po spotkaniu z Jiminem... to naprawdę wspaniały i uroczy chłopaka... jest w nim coś innego i to pozwala mój dotrzeć do jego umysłu. Mogę dla nowo zrobić idealny strój... będzie bardzo seksowny aby podreślić jego atuty z siłowni. Kiedy skończyłam szkic dostałam od kogoś wiadomość. Byłam na sto procent pewna, że to były Sung i Run. Jedna to nie były one a uroczy a zarazę seksowny chłopak Jimin. Ciekawe czego sobie zażyczył... podniosłam telefon i zgrabnym ruchem go odblokowała i sprawdziłam wiadomość. Tak były na sto procent od Jimina...
-* Cześć! Tu twoja małpka! Co tam u ciebie? Jak tam życie? Śpisz? Czyżbym cię obudził?*- zaśmiałam się na to.
-*Nie nie śpię. Dobrze sobie żyje. Właśnie skończyłam twój szkic na strój, nie nie pokaże ci go.*- odesłałam.

Zaraz znów dostałam wiadomość.
J: To dobrze! Pogadamy! Dlaczego mi nie pokażesz?!
Ty: Bo nie... jesteś za bardzo wścibski.
J: Pokaż Pokaż... będę małpką jak mi pokażesz...
Ty: Nie nie wiesz, że nie lubię małp?
J: o_0
Ty: Ale ciebie lubię ;)
J: Ufff już się bałem, że mnie nie lubisz. Dałaś mi przezwisko, które nie lubisz. Dlaczego?
Ty: Ponieważ jesteś wyjątkową małpką dla mnie :D
J: Ty dla mnie jesteś... wyjątkową księżniczką! ^3^
Ty: Ooo~~ ^3^
J: Hehe... jesteś taka słodka~~
Ty: A ty taki seksowny~~ xD
J: Dlaczego „XD"? Co się śmieszy w moim wyglądzie?
Ty: Mnie? Zupełnie nic~~~
J: Pfff strzelam focha!
Ty: Nie rób tego! Nie lubię fochatych mężczyzn!
J: To nie będę xD. Już nie...~
Ty: Hehe... *cmok cmok*
J: A! moje serce... stoi...
Ty: Stoi? Co? ( ͡° ͜ʖ ͡° )
J: Nie nie to... ( ͡° ͜ʖ ͡° )
Ty: Na pewno? ( ͡° ͜ʖ ͡° )
J: Ciebie tu nie ma to na sto pro ( ͡° ͜ʖ ͡° )
Ty: Już do ciebie nigdy nie przyjdę... ;-;
J: Heee...! ;—; Nieee~~!
Ty: Tak... Oj tak... ( ͡° ͜ʖ ͡° )
J: Pff...
Ty: Nie fochaj się!
J: Wiem wiem, nie fochma się... próbuje... xD
Ty: Pff..

Rozmawialiście tak przez całą noc! O wszystkim i o niczym! Bardzo dobrze wam było ze sobą gadać i świetnie się dogadywaliście się! Myśle, że może być z tego coś więcej... ( ͡° ͜ʖ ͡° )

______________________________
Tak tak będzie z tego Forever Ever Lovley Friend.... zone.... albo i nie? ( ͡° ͜ʖ ͡° )
Wczoraj nie było ponieważ mi internet spierdolił... przepraszam!!!
Sugashhi111

✨You are my star ✨Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz