טוב אתם מדהימים!! אני מופתעת ממכם לטובה בכל פעם מחדש!! תודה על כל האהבה, ההערכה והפרגון זה מחמם את הלב ממש ונותן כל כך הרבה מוטיבציה להמשיך לכתוב!! מקווה שתיהנו מהפרק (:
מטיאס הרגיש איך כל גופו נמתח בלחץ כאשר חברו בחן את הנער הקטן שישב בחיקו, מעביר עליו אין ספור מבטים סקרנים ולאחר מכן עובר להסתכל עליו "ובכן?" שאל לאחר שתיקה
מטיאס בלע רוק בכבדות "מה אתה רוצה שאומר?" שאל בשקט
"בתור התחלה, מאיפה הבאת את הילד הזה ולמה לעזאזל יש לו אוזניים של חתול על הראש?" פלין הציע בקול רגוע אך ראו בבירור שזה היה מזויף והוא ניסה לשלוט בסערת הבלבול שהתרוצצה בתוכו "אתה יודע, כשאמרתי לך לאמץ חיית מחמד שתעסיק אותך, זה לא בדיוק מה שעבר לי בראש" אמר והצביע על הנער שנרתע לאחור ומיהר להחביא את ראשו בחזהו של מטיאס שנאנח בכבדות
הוא הסתכל ארוכות על חברו. הוא לא יכול לשקר לו, בעיקר כי הוא כבר ראה את האמת. אך בלי קשר, מטיאס תמיד יכל להמציא איזה הסבר דבילי לכל דבר, אבל הוא פשוט לא יכל לשקר לו. פלין הוא האדם הכי קרוב אליו, האדם היחיד שקרוב אליו למען האמת. הם חברים כל כך הרבה שנים ופלין תמיד היה שם בשבילו בכל זמן ובכל מצב. הוא כמו המשפחה שאף פעם לא הייתה לו, האח השני שלו. עם כל כמה שחשש מהסיכונים בחשיפת האמת בפניו, מטיאס היה חייב לספר לו את האמת. זה פלין, הוא לא יעשה שום דבר, הוא יבין.
"אתה חייב להבטיח שלא תספר לאף אחד" מטיאס התנא לאחר מחשבה ארוכה "כמו שאתה רואה הנער הזה הוא משהו.. מיוחד. ואני לא רוצה שאף אחד ינסה לפגוע בו או לנצל אותו לרעה" הסביר ופלין הנהן בהבנה "אין לדעת מה אנשים יעשו לו אם ייפול לידיים הלא נכונות"
"כמובן" פלין הסכים והזדקף במקומו "אז?" דחק בו ומטיאס עבר להסתכל פעם נוספת על הגוף הקטן שהיה צמוד אליו לפני שלקח נשימה עמוקה והתחיל לספר את הכל. פלין היה שקט לאורך כל הזמן ונתן לו לשתף את כל מה שעבר עליו ועל נער-החתול מהרגע שפגש בו לראשונה, מהנהן ומהמהמם מידי פעם בהקשבה בזמן שנשען עם ידיו קדימה על רגליו.
"אז שאני אבין," אמר אחרי שמטיאס סיים לדבר "אימצת לעצמך ילד-חתול מיוחד שאין לך מושג מי הוא או מאיפה הוא בא. הוא לא יודע לדבר ובהחלט לא שולט בכל מה שקשור ליידע על העולם שבחוץ, או ליתר דיוק על עולם המבוגרים. הוא נראה כמו בן אדם, מלבד האוזניים, אבל רוב הזמן מתנהג כמו חתול-"
"גור חתולים" מטיאס קטע אותו בגיחוך וליטף את גבו של הנער שנרדם שוב בזמן הסיפור של מטיאס "הוא די מתנהג כמו ילד קטן ואני לא כל כך בטוח עד כמה הוא מבין ביחסים בין אנשים בוגרים או בכלל את כל מה שקורה סביבו"
YOU ARE READING
חתלתול
Romanceמטיאס גדל בעיר ענייה, בשכונה ענייה אף יותר. כבר בגיל צעיר היה עליו לדאוג לעצמו ולמחייתו, מארוחה חמה ומיטה לישון בה ועד למצוא עבודה ופרנסה מספיקה כדי לשרוד עוד יום. אחרי שנים ברחובות לצד שני חבריו הטובים ביותר, הוא סוף סוף מצא את הדבר היחיד שהיה טוב...