Azura 3

12K 76 1
                                    

Hari Jumaat. Jam menunjukkan pukul 5.15 petang. Hari ini dia pulang ke rumah berhujung minggu bersama keluarga.

Setelah tiba di rumah, anak-anak menyambutnya dengan meriah. Setelah puas bergomol dengan mama, si anak pun pergi menonton televisyen.

Azura masuk ke bilik dan duduk menyandar di birai katil.
Sambil mengusap-usap perut fikirannya terkenangkan kisah lalu. Walaupun hidupnya kini bergelumang dengan kejahilan, namun suatu ketika dahulu dirinya pernah menjadi seorang wanita dan ibu yang zalim dek kerana seorang insan bergelar lelaki. Ataupun layak dipanggil jantan, kerana perangainya tidak ubah seperti binatang.

Di zaman sewaktu kolejnya, dia pernah berkenalan dengan seorang senior bernama Jack. Dia dijadikan adik angkat setelah mereka berkenalan lebih rapat. Walaupun Azura menyedari dia sedang menuju kejahilan, namun jiwa mudanya meronta-ronta untuk berseronok. Apatah lagi Jack adalah seorang non Muslim. Gaya hidupnya yang bebas dan gemar pada hiburan kian lama menjadi mazhab kehidupan Azura.

Semakin hari hubungan mereka makin rapat dan Jack mula berani menggoda Azura ketika dia sedang mabuk. Walaupun menyedari perkara yang bakal berlaku, namun Azura tetap tidak berganjak dari diri Jack.

Suatu malam ketika Azura sedang berehat di dalam balik di rumah sewanya, Jack mendatangi dirinya dalam keadaan mabuk lalu merangkul tubuhnya ibarat harimau yang menerkam mangsanya. Azura tidak mampu melakukan apa-apa, hanya membiarkan tubuhnya diratah oleh Jack sepuas-puasnya.

Tanpa mengendahkan rayuan dan esakan Azura, Jack terus menghunus senjatanya yang sudah tegang sejak dari dalam kereta lagi.

Baju tidur Azura direntap kasar dan mulutnya mula menyerang dua puncak gunung yang sudah masak ranum. Dalam keadaan separuh sedan, dirinya menindih tubuh genit Azura. Semakin lama, semakin hangat suasana di atas tilam Azura. Dia hanya mampu menahan benteng pertahanan akhirnya daripada ditembusi pihak musuh.

Jack yang sekian lama menaruh menaruh harapan untuk meratah tubuh adik angkatnya mula memainkan peranan supaya pertahanan Azura segera lemah. Jari jemarinya menyelak seluar dalam Azura dan mencari-cari permata yang tersembunyi rapi. Bibir cipap Azura dikuak sedikit demi sedikit lalu dicuitnya biji nikmat gadis sunti itu. Dia tahu, inilah kunci pertahanan Azura.

Azura semakin lemah. Nafsu mula menjalarkan pancaran nikmat keseluruh tubuhnya. Pemberontakan bakal bertukar perdamaian, paksaan bakal disulami kerelaan.

Air nikmat mulai membasahi lurah cipapnya. Jack menyedari yang Azura mula termakan pujuk rayu asmaranya.Ibarat seorang pahlawan perlahan-lahan dia menghunuskan batangnya betul-betul di harapan pintu makam sang puteri.

Ditekan-tekan dan ditepuk-tepuk batangnya pada lurah cipap Azura yang sudah banjir akibat benteng pertahanannya yang sudah pecah.

"Zue, let me in"..dia bukan lagi meminta namun dia sudah menakluki diri Azura.

Dengan sekali henjut, kepala takuknya terus menyelam ke dasar cipap Azura.

"Arghh..sakitttttnya.." Terbeliak mata Azura menahan sakit. Baru kini dia tahu bagaimana rasanya dipecahkan dara oleh sebatang zakar jantan.

"It's okay Sayang..more pleasure to come.." Jack membisikkan janji pada Azura lalu mula menghenjut masuk dan keluar  cipap adik angkatnya itu.
Cipap yang belum pernah diteroka, kini menjadi miliknya.

Mata Azura kian layu, kakinya mulai terbuka luas dan tangannya memeluk belakang badan Jack.

Semakin lama henjutan Jack makin laju dan terasa kepala takuknya kian mengembang, menunjukkan tanda-tanda bahawa dia akan pancut bila-bila masa.

Azura hanya mampu menggetap bibirnya. Rasa nikmat menyelubungi seluruh tubuhnya.

"Apa yang sedang berlaku?" Bisik hati kecilnya.

Dia rela dalam paksa.

"Zueeee.......!!!!!"

Berdas-das tembakan air mani Jack dilepaskan ke dalam rahim Azura.
Setelah keadaan reda, Jack bangun sambil mencabut batangnya yang layu dari cipap Azura yang terbaring dalam keadaan terkangkang.

Dia kemudian berlalu pergi tanpa berkata apa-apa.

Masa berlalu dan Azura mula risau setelah haidnya tidak datang seperti dijangka. Haidnya teratur dan tidak pernah lewat. Perkara yang paling ditakutinya adalah benih Jack tempoh hari melekat dan bakal menjadi peneman rahimnya 9 bulan 10 hari yang akan datang.

"Tahniah, awak mengandung.."

Seperti dihempap gunung, tubuhnya kaku dan lidahnya kelu.

Kini dia mula sedar bahawa kesilapan lalunya. Dia mula menjauhkan diri dari Jack dan rakan-rakan. Setelah diceritakan kepada ibu dan bapanya mengenai kandungannya ini, dia mengambil keputusan untuk pulang ke kampung.

Walaupun Jack cuba menghubungi dan mencarinya, dia tidak mengendahkannya lagi. Dia tidak sekali-kali akan memberitahu Jack bahawa dia sedang mengandungkan anaknya.

Mujurlah ada keluarga yang setia menyayangi dan menerima kepulangannya.


"Tahniah mama, it's a baby girl..!" Teriak jururawat yang menyambut kelahiran bayinya. Azura hanya mampu menitiskan air mata.

Setelah bayinya dilahirkan, ibu bapanya sangat teruja. Namun Azura  sudah berniat untuk menyerahkan puteri sulungnya itu kepada keluarga angkat.

Puterinya itu yang kini sudah berusia 9 tahun.




Azura Where stories live. Discover now