Selesai mandi, Azman mengelap badannya sambil dibantu oleh Azura. Kedinginan malam bertambah apabila hujan mulai turun. Bagaikan mengantuk disorongkan bantal, Azman memimpin tangan Azura masuk ke kamar tidur mereka.
"Abang, nak mintak tolong...shave.." Azura menghentikan langkah lalu melucutkan tualanya.
Azman berpaling lalu tersenyum.
"Boleh sayang..kita buat kat bilik ye..atas katil."
Seperkara yang kian sukar dilakukan oleh Azura sendiri sejak mengandung ialah mencukur bulu pubisnya sendiri. Perut yang membesar membataskan pergerakan serta meyukarkan tangannya untuk mencapai alat sulitnya sendiri.
Azman mengambil sehelai kain batik di almari lalu menghamparkanya di atas katil. Dia mengisyaratkan pada Azura supaya berbaring diatas katil beralaskan kain batik tersebut. Azura melabuhkan punggungnya lalu berbaring. Azman cepat-cepat mengalaskan belakang Azura dengan dua biji bantal.
Azman mengambil pencukur beserta krimnya di bilik air lalu kembali ke kamar tidur mereka. Kelihatan Azura sedang memejamkan matanya menikmati kerehatan dari lelah perjalanan pulang hari ini.
Perlahan-lahan Azman duduk menghadap bukaan kaki isterinya itu lalu mengurut-urut kaki Azura. Tumitnya di picit-picit, celahan jari kaki pula di silang dengan jari jemarinya yg kekar, lalu di sentak manja.
Azura tersenyum dan cuba menongkat badan ke atas dengan kedua sikunya untuk melihat Azman namun Azman memberi isyarat agar dia kekal berbaring.
"Puan rileks-rileks ye. Biar saya servis puan malam ni." Azman mengukir senyuman. Sengaja dia membahasakan diri begitu setiap kali dia ingin membelai isterinya. Dia seorang hamba yang sedang merawati permaisurinya.
Setiap langkah dilakukannya secara halus dan penuh kasih sayang. Setiap inci alat sulit isterinya itu di belai manja dan dicukur rapi. Azura hanya mampu memejamkan mata sambil menahan rasa geli dan nikmat. Dia membuka kakinya seluas yang mungkin. Azman yang dari tadi khusyuk, mulai tersenyum melihatkan hasilnya. Gebu, licin dan bersih. Dia melunaskan tugas tersebut sebagaimana seorang pendandan rambut menata rias mahkota pelanggan setianya.
"Okay sayang, dah siap. Cuba sayang rasa." Azman mencapai tangan kiri isterinya lalu dibawa ke bahagian alat sulit isterinya.
"Huhu..thank you abang..bersih, licin..sayang memang tak boleh nak shave sendiri dah sekarang ni.."
Azura tersenyum malu. Entah apa yang dimalukan, Azman itu suaminya. Mungkin malu kerana mengenangkan betapa sayangnya Azman pada dirinya.
"Abang, badan sayang dah menggelebeh. Puting pun dah hitam. Pet pet pun tak cantik macam anak dara, keputihan banyak sejak pregnant ni." Azura memulakan bicara sebaik sahaja Azman selesai mengemas katil dan peralatannya tadi.
"Sayang, itu semua bukan penghalang untuk abang terus mencintai sayang."
Azman mengusap-usap peha Azura yang sedang berbaring tanpa seurat benang. Jarinya mengurut-urut sendi peha Azura sambil melanjutkan sedikit demi sedikit jarinya ke arah daging cipap Azura.
Azura menghela nafas sambil memejamkan matanya. Bibir mulutnya ternganga kekeringan manakala bibir cipapnya mulai kebasahan. Azman memang bijak memainkan peranan. Jurus demi jurus dipersembahkan, dengan lidah yang manis bicara dan dengan lidah juga dia membuatkan Azura semakin tidak keruan. Biji kelentit Azura kian membengkak, dijilat rakus dan penuh berahi oleh Azman.
"Abangg....sedapp......" Azura merengek sambil meramas-ramas teteknya sendiri. Azman tahu, kini dia boleh membuka langkah seterusnya. Batangnya yang keras sejak dari tadi dilepaskan dari boxer, lalu dihunuskan ke arah lembah berahi Azura yang sudah becak.
Azura membuka seluas-luasnya kaki, menarik badan Azman ke arahnya. Dia mahukan kejantanan Azman mengerjakan tugas yang masih belum selesai. Tanpa berlengah lagi, Azman menekan batangnya dilurah cipap Azura. Kepala takuknya membelah belahan cipap Azura lalu ditekan lagi masuk ke dalam dengan satu nafas. Azura merengek manja mengayak punggungnya. Malam ini dia sangat-sangat ghairah, bahkan sudah lama dia tidak merasakan sebegini bahagia. Dia memeluk erat badan Azman.
"Sayang milik abang..." bisiknya pada Azman. Itulah kata-kata terakhir sebelum Azman mula menghenjut keluar masuk batangnya dan mereka hanyut dibuai gelombang asmara.
Diiringi hujan yang renyai-renyai, pastinya malam ini mereka berlayar di lautan luas tanpa batasan..