Azura 4

11.2K 84 4
                                    

Azura terjaga dari tidurnya setelah dia terasa dipeluk dari belakang.

"Hmmm.."

Suaminya, Azman memeluk erat sambil mencium leher Azura.

"Sayang..anak-anak dah tidur.." Bisiknya kepada Azura. Tangannya mengusap perut Azura sambil menggeselkan kakinya pada betis Azura.

"Macam mana dengan surat permohonan pindah sayang tu.."

Azura mengalihkan badannya lalu memeluk erat batang tubuh Azman.

"Dalam proses..abang doakan ya.." Bibir Azura mencium pipi suaminya lalu dia menekapkan wajahnya pada dada Azman.

Suasanya yang sunyi di dalam kamar itu membolehkan Azura merasa degupan jantung suaminya. Dia tahu suaminya sangat merindui dirinya.

Namun perasaannya yang sekian lama sudah mulai tawar hati membuatkannya seakan tidak mahu melayani suaminya sepenuh hati.

Dia juga dapat merasai betapa suaminya menginginkan hubungan senggama. Sedikit demi sedikit dirasai batang suaminya menekan-nekan tundunnya. Pinggang suaminya meliuk-liuk memacu si anu agar dapat membuka pintu makam asmaranya.

Azura menarik nafas panjang lalu memusingkan badan membelakangi suaminya. Perlahan-lahan dia melentikkan punggung memberikan harapan kepada Azman untuk bersenang-senang dengan lurah cipapnya.

Azman yang menyedari akan perbuatan menggoda Azura itu terus menyelak kain batik yang dipakai Azura melepasi daging punggungnya.
Dia kemudian menyapukan sedikit air liur pada kepala takuknya sebagai pelincir.

Azura yang sudah bersedia, menarik tangan suaminya yang melingkar di pinggang lalu dibawa ke puncak gunungnya yang sudah terdedah.

"Slurrppppp......." batang Azman menyusup masuk lurah cipap Azura. Betapa gembiranya hati dapat melunaskan hajat yang hampir dua minggu terpendam.

Tanpa berlengah lagi Azman pun memulakan adegan sorong tarik batangnya. Azura pula menggelek-gelek pinggangnya mengikut tempo permainan Azman.

Teteknya semakin tegang dikerjakan jari jemari kasar Azman. Bunyi desahan mereka berdua memenuhi ruang kamar tidur yang samar.

Tidak pun sampai 10 minit menghenjut, Azman mula menunjukkan tanda-tanda untuk pancut.

Azura memberi isyarat setuju dengan menghenyak manja punggungnya terhadap Azman.

"Abang tak tahan..." bisik Azman sambil menahan rasa.

"Pancutlah abang...sayang dah ready..."Azura membalas.

Tanpa berlengah lagi Azman pun menukar tempo dayungannya kepada kelajuan maksimum dan "Arghhhhh...!!"

Berdas-das tembakan padu air maninya memenuhi lurah cipap Azura. Lega rasanya , seperti burung yang terbang bebas. Walaupun sekadar geselan luar, baginya ia sudah memadai asalkan dapat menjinakkan batangnya yang giankan inzal.

Kain batik Azura dilorotkan ke bawah kembali lalu digunakan untuk membersihkan air mani yang meleleh di peha Azura. Dia kemudiannya menyarungkan Azura dengan kain batik bersih yang tersedia di tepi katil.

Setelah berehat seketika, Azura memejamkan matanya yang mengantuk keletihan. Azman pula bangun lalu duduk di birai katil berhadapan meja solek.

Dia melihat beg tangan Azura yang sudah lusuh diletak bersebelahan telefon bimbit Azura. Dia bangun lalu mengambil kedua beg dan telefon bimbitnya. Dia kemudian meletakkan beg tangan Azura di atas tilam sebelahnya. Telefon bimbit Azura dibuka lalu diselidikinya satu persatu bahagian.

Bahagian internet browser yang dibiarkan running on background mencuri perhatiannya. Terpapar laman web jualan atas talian dibahagian history. Azman membuka paparan tersebut dan ianya penuh dengan gambar beg tangan yang berjenama dan cantik. Ternyata isterinya itu menginginkan beg tangan baharu.

Azman termenung sendirian lalu mendongak ke atas. Matanya mulai berkaca. Diambilnya beg tangan Azura lalu dibelek-belek.  Dengan pekerjaannya yang kais pagi makan pagi, dia sedar itu adalah diluar kemampuannya.



Azura Where stories live. Discover now