Azura 13

8.1K 66 15
                                    

Azura mendahului Zul naik ke bilik sewanya di tingkat satu. Mata Zul meliar memerhatikan keadaan sekeliling, risau jugak kalau-kalau ada  mata-mata sedang melihat. Dadanya  berdegup semakin kencang saat tiba dihadapan pintu bilik sewa Azura.

Saat Azura cuba membuka kunci pintu kamarnya, tiba-tiba anak kunci terlepas dari pegangannya lalu jatuh ke lantai. Dia lantas tunduk dan mengambilnya anak kunci tersebut. Zulkarnain melihat gelagat Azura tunduk dan bangun sambil imaginasinya mula memainkan peranan.

Pintu dibuka.

"Marilah masuk Zul." Azura mempelawa Zul masuk sambil menyangkut kunci di key box. Beg nya diletakkan di atas meja solek.

"Beg Zue ni nak letak kat mana?" Soal Zul yang sejak dari tadi menjinjing beg pakaian Azura seperti seorang pelayan tetamu.

"Letak sebelah tilam pun okay sayang.."

Saat Azura sedang membuka baju dan skirt labuhnya, Zul tidak mampu menahan nafsunya lagi. Dia mendekati Azura lalu memeluk wanita itu dari belakang.

"Dah lama I tunggu saat ni.." sebuah kucupan hinggap di leher Azura. Matanya terpejam. Lalu memegang tangan Zul yang melingkar di perutnya yang sedang sarat mengandung.

Perlahan-lahan Zul melucutkan satu per satu pakaian Azura hingga tinggal celana dalamnya sahaja. Sengaja Zul berbuat sedemikian kerana dia ingin menatap sepuas-puasnya Azura malam ini.

Dia kemudiannya mengarahkan Azura duduk sambil dia membuka zip seluar slacknya. Jelas kelihatan benjolan besar sedang meronta-ronta untuk dilepaskan. Azura tahu malam ini dia akan dikerjakan secukupnya oleh Zul. Dia bersedia dan rela. Asalkan dapat merasa nikmatnya henjutan batang mamak Zul.

Perlahan-lahan Azura mengeluarkan batang Zul kemudian mengurut-urutnya. Penuh digenggaman, semakin lama diurut semakin mengeras dan mengembang kepala takuknya. Warnanya agak gelap, berurat dan berkilat apabila semakin keras. Zul hanya memberikan isyarat kepada Azura, mahukan batangnya itu dihisap dan disedut-sedut seperti aiskrim oleh mulut Azura yang kecil itu.

Azura menjilat telur Zul. Dari bawah jilatannya naik ke batang Zul lalu dijilat terus lubang kepala takuknya yang sudah pun dibasahi air mazi. Kedengaran suara Zul mengerang sambil tangannya meramas-ramas tetek Azura. Semakin rakus Azura menghisap batangnya, semaki laju dia menghenjut batangnya kedalam mulut Azura. Ditekan habis sehingga kepala takuknya mencecah anak tekak Azura. 

Keadaan semakin hangat. Azura mulai ghairah kerana nikmatnya terasa apabila dapat menghisap dan menyedut batang sebesar ini. Digesel-gesel kepala takuk di dalam mulutnya. Zul pula tidak henti-henti memuji kepandaian Azura. Hampir 5 minit di blowjob oleh Azura, Zul tidak mahu membuang masa lagi.

Dia mengarahkan Azura duduk menyandar mengikut keselesaan. Lalu mendekatkan mukanya pada celahan kangkang Azura. Diselaknya panties Azura lalu cipap Azura dicium  dengan rakus. Dia menjilat bersih cipap Azura sambil memainkan lidahnya pada hujung biji kelentit Azura.

Azura semakin tidak keruan. Tangannya meramas-ramas rambut Zul sambil membuka kangkang seluas-luasnya.Teteknya menegang, dipicit-picit puting hingga keluar sedikit susunya. Zul pula terus mengerjakan cipap Azura dengan menekan-nekan lidahnya ke dalam lurah cipap Azura. Kini pehanya mengepit kepala Zul, mahukan cipapnya dikerjakan sepuas-puasnya oleh Zul.

Zul yang faham akan tindakan Azura, bangun lalu mencelapak di celah kangkang Azura. Batangnya yang hitam berkilat dihunus sambil tangannya menggenggam erat memacu untuk menghenjut cipap Azura. Azura tidak keruan lagi, kakinya dibuka seluas yang mungkin. Dia memberi kerjasama penuh pada Zul.

Zul melihat Azura sambil menarik nafasnya. Dia menekan sedikit demi sedikit batangnya membelah belahan cipap Azura. Keadaan cipap Azura yang basah dan licin memudahkan lagi urusan keluar masuk batang Zul. Setelah batangnya masuk habis ke dalam, dia merendam batangnya seketika sambil menjilat-jilat puting tetek Azura. Kemudian tangannya menolak pelipat kaki Azura rapat-rapat, membuatkan cipap Azura terdedah seluas-luasnya.

Dia terus menghenjut cipap Azura dengan begitu bertenaga. Dia tahu, bukan senang untuk membuatkan Azura klimaks. Semakin lama semakin laju dan dalam henjutannya. Lima kali dihenjut, satu kali ditekan abis. Barangkali jika baby di dalam perut Azura boleh bercakap, sudah pasti disuruhnya perlahan. Kerana Zul semakin ganas, manakala Azura semakin tidak keruan.

"Sedapnya Zulllll....." Azura menahan nikmat yang sedang keluar masuk cipapnya.

Peluh jantan mulai membasahi belakang badannya, namun Zul masih jauh dari  destinasinya. Dia mengarahkan Azura untuk mengubah posisi. Kali ini dia mahu mendatangi Azura dari belakang. Azura akur, sambil mengubah posisinya ke doggystyle. Zul merangkak naik ke tilam Azura, menekan pinggang Azura agar lebih lentik. Kakinya dibuka luas, maka cipapnya akan lebih terbuka luas juga. Zul meludahkan sedikit air liurnya pada cipap Azura lalu menekan masuk batangnya.

"Uhhhh........" Azura mengeluh panjang.

Jika tidak berhati-hati, dia pasti klimaks awal malam ini. Zul sememangnya bijak dalam permainan jimak sebegini.

Zul mula menghenjut lagi. Ditujahnya cipap Azura bertubi-tubi seperti tiada hari esok. Batangnya menerobos kiri dan kanan, menggaru-garu dinding cipap Azura yang gatal tak terbendung itu. Hanya desahan dan rengekan kedengaran menyelubungi malam yang sunyi.

"Laju lagi Zulll..lajuu..." Azura tidak mampu lagi menahan lonjakkan nafsunya. Dirinya menghampiri klimaks akibat daripada henjutan Zukarnain.

"Okay sayang..." terputus-putus suara Zul.

Lalu dia melajukan lagi henjutannya. Meramas-ramas tetek Azura dan menggentel putingnya. Semakin laju dia menghenjut, semakin lentik pinggang Azura.

Plap! Plap! Plap!

Bunyi henjutan cipap semakin kuat dan laju. Sesekali cipap Azura 'terkentut', namun Zul tidak sesekali melepaskan peluang yang ada.

"Zulll....I tak tahannnn...cepattt...pancuttt...!!"

"Okay sayangggg...!!!"

Seluruh otot badan Azura kekejangan. Serentak dengan itu, Zul memancutkan air maninya kedalam cipap Azura. Batangnya yang masih keras itu dihenjut lagi sehingga dia pancut lagi kali kedua.

"Aaarghhhhhhhhhhhh..ahhhhhh.!!" Dadanya berombak-ombak tatkala memancutkan sisa-sisa air mani yang ada.

Azura terkulai dihempap oleh badan Zul. Mereka kemudian sama-sama berbaring.

"I tak tahann..batang U power sangat.."

Masing-masing ketawa kepuasan.

Azura tidak mampu menahan dirinya. Henjutan bertubi-tubi oleh Zul menyebabkan dirinya klimaks begitu cepat. Zul pula, terasa begitu nikmatnya dapat menyetubuhi Azura tidak mampu diungkap dengan kata-kata.

Keringat mereka yang membasahi cadar tilam Azura menceritakan segalanya-galanya...

Azura Where stories live. Discover now