Azura 6

9.8K 79 6
                                    

Sepanjang perjalanan menuju ke pulau, Azura banyak mendiamkan diri. Zul seperti biasa, ada saja perkara yang nak diborakkannya. Azura hanya mengiakan sahaja kata-kata Zul.

Malas untuk melayan Zulkarnain kerana tajuk perbualan tidak lari jauh dari menakal dan ayat-ayat double meaning. Bukan Azura tidak mengerti niatnya itu, namun sememangnya dia tidak bernafsu dengan Zulkarnain. Mereka berkenalan pun di sebuah bank di mana Zul adalah seorang pegawai bank di sana.

Walaupun sudah bergelar suami orang, dia masih nakal dan gatal. Apatah lagi dengan Azura.

Setibanya feri di jeti, Azura dan Zul membawa haluan masing-masing. Azian sedang menanti Azura di dalam kereta, melambai-lambai tangannya.

"Aku Nmpak si Zul tadi keluar dari jeti. Tersengih-sengih macam kerang busuk."
Azian memuncungkan mulutnya sambil bercerita kepada Azura. Dia juga sedar akan perangai Zulkarnain yang playboy itu.

"Yelah..ko xtau tadi dalam feri asyik nak lentok je kat bahu aku. Nak je aku siku mamat tu."

Kedengaran hilai tawa mereka di dalam kereta sambil menuju ke pejabat. Hari ini Azura lebih bersemangat bekerja kerana hatinya gambira dapat pulang bertemu keluarga tempoh hari.

Disebelah petangnya, setelah pulang dari pejabat, Azura terus mandi dan hanya berehat di dalam bilik sewanya sambil membelek-belek majalah Wanita. Antara satu kesan mengandung salah badan cepat hangat dan berpeluh.

"Ting!"

Bunyi pesanan Whatsapp masuk.

Daripada Ikmal.

"Babe, I nak g makan ni..u nak join x?"

"Hmm..boleh gak. Jap I nak bersiap."

Begitulah sayangnya Ikmal pada Azura. Walaupun dia masih muda, namun pemikirannya agak matang berbanding lelaki lain yang cuba mendekati Azura.

Azura lantas bangun dan menyarungkan blousenya. Lalu di capai skirt lebih dan dipakainya. Setelah itu dia memakai panties berwarna hitam. Malas pula dia untuk memakai bra kerana sudah bersinglet.

Petang itu, setelah makan Ikmal membawa Azura bersiar-siar disekitar pulau dengan keretanya. Ketika hari hampir senja, Ikmal memberhentikan keretanya di sebuah kawasan sunyi di tepi pantai.

Oleh kerana dia memandu kereta SUV, tidak sukar baginya mencari spot menarik untuk dia berdua-duaan dengan Azura.

"I miss you."

Ikmal memulakan langkah pertamanya. Dicapai tangan Azura lalu diletakkan di atas pehanya. Azura tersenyum lalu merapatkan badannya dengan lengan Ikmal.

Ikmal menurunkan penyandar tempat duduk Azura lalu dikucup dahi Azura.

Keadaan semakin hangat apabila Azura mula meramas-ramas batang Ikmal. Tanpa berlengah, Ikmal membuka zip seluarnya dan Azura seakan faham terus mengeluarkan batang Ikmal daripada sarangnya. Dia tahu, disebalik pelawaan Ikmal untuk makan bersama, pasti ada balasan yang dinantikannya.

Azura mengucup lalu mula mengulum batang Ikmal. Ikmal yang kesedapan hanya mendesah dan cuba mengawal pernafasannya awak tidak tewas  awak. Tangannya mencari-cari lurah cipap Azura lalu menggesel-geselkan jarinya pada bini kelentit Azura.

Azura yang mulai terangsang, terus mengulum batang kekasih gelapnya itu. Dilurutkan tangannya pada batang Ikmal membuatkan kekasih gelapnya itu semakin tidak keruan.

Dia tahu kelemahan setiap lelaki adalah wanita itu sendiri.

Ikmal pula tidak henti-henti mengusap dan membelai cipap Azura.
"I tak tahan la.." Ikmal melopongkan mulutnya menahan kesedapan. Dia membalas jasa baik Azura itu dengan menggentel-gentel biji kelentit Azura.

Azura merasa basah dicelahan cipapnya. Mulutnya semakin lama semakin keletihan dan dia tidak  mahu Ikmal pancut di merata tempat.
Semakin laju tangan dan mulutnya menghisap batang Ikman. Batang Ikmal semakin keras dan mengembang menandakan bahawa dia akan inzal bila-bila masa sahaja.

"Babe, I nak pancut....."

Dia semakin tidak keruan. Terasa batangnya seperti ingin meletup.

Azura hanya mengangguk lalu

Cruttt....crutt!!

Berdas-das air mani Ikmal meluru masuk ke dalam mulut dan memenuhi tekaknya. Azura terus menelan semua benih Ikmal. Diperahnya lagi agar tiada sisa terbazir.

"Sorry I tak sempat puaskan u." Ikmal seakan bersalah setelah Azura kelihatan seperti kurang gembira. Ya, sememangnya cipapnya inginkan batang yang keras dan padat menggaru-garu dinding cipapnya namun apakan daya Ikmal tewas terlalu cepat.

"Jom balik. Hari pun dah malam." Pinta Zura.

Azura Where stories live. Discover now