Azura 15

7.5K 68 15
                                    

Jam menunjukkan pukul 5 petang. Azura mengemas begnya lalu mencapai telefon bimbitnya yang sedang dicas di atas meja. Staf yang lain beransur-ansur pulang. Dia bangun dari kerusinya lalu bergerak turun ke lobi. Ditangannya ada sebuah sampul surat berisi beberapa dokumen penting.

Dia memandu pulang dengan perasaan yang bercampur baur. Namun, hatinya tetap dengan pendirian bahawa setiap pintu yang tertutup, akan ada pintu lain yang terbuka. Dari jauh kelihatan susuk tubuh seorang lelaki sedang duduk di kaki lima bangunan bilik sewanya.

"Oh boy...Ikmal.." bisik hati Azura. Kekasih muda nombor satu dihatinya.

Azura membelok lalu meletak kenderaannya di parkir. Dia mengambil sampul dokumen tadi yang diletak di tempat duduk penumpang hadapan. Lalu dia berjalan menuju ke arah Ikmal.

Wajah Ikmal suram, namun masih mampu tersenyum. Berdarah kacukan Thailand, pasti sesiapa yang memandangnya akan rasa tertarik. Kening matanya yang lebat meneduhi pandangan matanya, membuatkan ramai wanita jatuh cinta pandang pertama.

"I hope u don't mind. I nak teman U petang ni." Nada suaranya lembut tapi bertegas. Dia tahu jika tidak berbuat demikian pasti Azura tidak akan melayannya.

"Jom..I tau orang tu kalau tak bagi chance, dia merajuk.." Azura mengusik Ikmal lalu mereka berdua naik ke tingkat atas. Ikmal cepat-cepat mengambil beg dan sampul surat yang dibawa Azura lalu mengekorinya dari belakang. Sengaja Azura memperlahankan langkahnya, supaya Ikmal dapat memimpin tangannya naik ke atas.

"U nak lepak kat bilik I ke..?" Soal Azura sebaik sahaja mereka masuk.

"U rehat-rehat lah dulu, mandi and then kita keluar, ok?" Ikmal memberi cadangan sambil meletakkan beg Azura di atas meja solek.

"Okay.." Jawab Azura sambil tersenyum.

Azura membuka scarf nya, lalu disangkutkan pada penyangkut pakaian. Butang baju korporatnya dibuka dan seluar juga dilepaskan ke lantai. Dengan hanya berbaju dalam dan panties, dia merebahkan badan ke atas tilam.

"Babe, sini lah.." suara manjanya memanggil Ikmal.

Ikmal menggelengkan kepala sambil tersenyum lalu bangun menuju ke tilam untuk berbaring bersama Azura. Dia merapati Azura lalu memeluknya seperti seorang anak rindukan ibunya.

"I miss you too.." Bisik Azura kepada Ikmal.
Ungkapan yang mampu membuatkan Ikmal tidur lena dengan hati yang tenang.

Azura melelapkan matanya. Suasana hening itu membuatkan kedua-duanya terlena. Azura terjaga apabila terdengar suara Ikmal yang sedang mandi di bilik mandi. Matanya melihat jam di dinding. Pukul 7 petang.

Dia bangun lalu mencapai botol airnya. Terasa segar badannya dapat meneguk air kosong. Dia kemudiannya menanggalkan seluruh pakaian lalu mencapai tuala. Dia mengetuk pintu bilik mandi dan bunyi air shower terhenti. Ikmal membuka pintu sambil mengelap rambutnya dengan tuala kecil.

Tubuhnya yang kekar, berdada bidang dan berbulu benar-benar menggugat keimanan sesiapa yang melihatnya. Para lelaki mahu menjadi sepertinya, wanita pula sudah pasti ingin bersama dengannya. Manakala terdapat juga lelaki yang ingin menjadi sepertinya, dan dalam masa yang sama teringin untuk bersama dengannya.

Azura menolak Ikmal ke dalam bilik mandi sambil melangkah masuk. Dia mahu Ikmal menemani dirinya mandi dan menikmati kehangatan air pancuran dan juga kehangatan asmara. Azura membuka air pancuran lalu membasahkan kakinya. Dari kaki dia kemudiannya menggosok keseluruh badan sebelum mula menggunakan buih mandian.

Ikmal seperti akur, membantu Azura mencuci tubuh badan dan yang pasti, dia tidak mampu menahan diri daripada menikmati pemandangan indah tubuh Azura yang sedang sarat mengandung bertelanjang sambil disirami air. Baginya, wanita yang sedang mengandung kelihatan sangat cantik  dan helpless.

Dengan penuh kasih sayang, Ikmal menyabun belakang badan Azura dan   meratakan buih sabun tersebut dari hujung kaki hingga ke leher Azura.
Dia tidak mampu lagi menahan nafsunya lalu memeluk Azura dari belakang. Badan Azura didorong ke belakang agar dapat mengurangkan kelenguhan dari berdiri lama. Azura menggesel-gesel kepalanya pada dada Ikmal sambil memejamkan mata. Kedua-dua tangan Ikmal di capainya lalu dibawa kedua-dua buah dadanya.
Tanpa perlu disuruh, Ikmal mula menguli-uli tetek Azura yang mekar kembang itu. Buih-buih sabun melicinkan lagi pergerakan.

Ibarat pasangan  yang sedang asyik menari-nari, suara desahan Azura mulai kedengaran. Tanpa disedari batang Ikmal mulai menegang. Tersengguk-sengguk mencari ruang menumpang kasih dan sayang. Azura yang mengerti apa yang perlu dilakukan, mula melentikkan punggungnya. Mengatur ruang mencari batang yang hangat mengeras. Lalu, punggungnya digelek kiri dan kanan supaya batang Ikmal dapat menyesuaikan diri di lurah punggungnya.

"Ahhhhhh....damn it  Zura, I dah tak mampu tahan lagi...let me be inside of you.." Ikmal membisik ditelinga Azura dalam suara tersekat-sekat. Tangan kanannya turun memaut pinggang Azura sambil tangan kirinya masih menggentel-gentel puting tetek Azura.

Azura hanya mengangguk faham lalu melentikkan punggungnya. Batang Ikmal yang panjang begitu mudah menyelit masuk ke celah cipapnya lalu pehanya dikepit-kepit agar batang Ikmal tidak terbabas. Cipapnya yang sudah basah sejak dari tadi kian hangat, memandu lenggok tubuh badannya dalam satu irama. Desahannya tidak mampu dibendung lagi tatkala batang Ikmal bergerak dari lurah cipap ke biji kelentitnya. Jeritan kecil manja kedengaran tatkala Azura tidak mampu menahan nikmat.

"Sayang....I love you.." sejurus dengan itu, Ikmal memacu senjata keramatnya membelah lurah cipap Azura. Dengan sekali nafas, dia menghunus masuk batangnya sedalam yang mungkin. Nikmatnya terasa sehingga tumit kaki Azura sedikit terangkat dan lututnya merapat ketat.

Seperti dirasuk, Azura membalas ucapan sayang Ikmal,

"Love you too..please...I nak batang you sangat-sangat..."

Ikmal pun mula melajukan dayungannya, dituruti dengan lenggok tubuh Azura. Membawa semangat Azura bersama dirinya terbang di awangan, menikmati kehebatan sumpahan asmara terlarang mereka berdua..

Azura Where stories live. Discover now