JUNGKOOK'S POV
Prosla su vec tri dana nakon incidenta sa Enom i Dejanom. Jos uvijek su ovdje ali nisu se usudile vise doci pred nas, niti smo ih vidjali. Uglavnom, bitno je da nisu mogle stati izmedju Jimina i Marijane, i Belle i mene.
Jos uvijek su mi ponekad u glavi odzvanjale Leine rijeci 'meni se svidja Jungkook'.
Ok, nisam znao sta uopste da mislim o tome. Ona je Bellina najbolja drugarica i volim je mnogo, ali ne na takav nacin. Nikada je ne bih mogao zamisliti kao svoju ljubav, ona mi je vise kao sestra.
A i ne bih to nikada uradio Belli, nije to zasluzila.Kad vec govorimo o Belli...
B: "Kook, ja sam gladna."
Ja: "Sreco, jela si prije sat vremena. I usput si pojela duplo vise nego ja."
B: "Eh pa sreco, to je bilo prije sat vremena, a sad je sad, i ja sam sad gladna."
I evo nas opet...jednom dijete, uvijek dijete.
B: "Kookie, oo Kookie. Ja gjadna. Ja ocu jecti", rekla je i napravila puppy face. Nije fer, ovo je varanje. Zna da uvijek popustim kada napravi puppy face.
Ja: "Ahhh, ne, nee! Ne smijem popustiti, nee.."
B: "Dobit ces pojubac."
Gotov sam!
Ja: "Dogovoreno!"
B: "Jeej, ajmo u McDonalds.", uzela me za ruku, ispreplela nase prste i povukla van iz kuce.
Bankrotirat cu sa njom kada je u pitanju hrana.
Ja: "Jaee, sljedeci put me napomeni da kad me budes htjela ubijediti u nesto da nosim povez preko ociju i slusalice."
B: "Okej 😂"
Dosli smo do McDonaldsa i narucili hranu.
JIMIN'S POV
Ja: "Ovo. Nije. Fer."
M: "Daj ba. Sta nije fer!"
Ja: "Ovo! Vi, ti i Suga!"
S: "Nismo ti Marijana i ja krivi sto imamo tvoju krindz sliku."
(krindz slika - ruzna, sramotna slika)
Ja: "Pa molim vas, pogledajte kako izgledam!"
Okrenuo sam mobitel i pokazao im sliku.
Oboje su se poceli smijati.
Ja: "Nije. Smijesno."
S: "Izgleda kao potomak Alberta Ajnstajna i Nikole Tesle 😂", sapnuo je Marijani ali ja sam ga vrlo dobro mogao cuti.
Ja: "Min Yoongi!"
S: "Okej, okej, prestajem 😂", uzeo je casu sa stola i nasuo vode u nju i poceo piti.
M: "😂 ja ne prestajem."
Ja: "A ti!", pokazao sam prstom na Marijanu, "Ti ces biti kaznjena veceras."
Suga se u tom trenutku zagrcnuo pijuci, a
Marijana me blijedo pogledala.S: "Ouuuuuu!!!"
Prisao sam Marijani i sapnuo joj: "Vidimo se veceras, djevojcice." Mogao sam primijetiti da se sva najezila. Poen za mene.
Odmakao sam se od nje, zlobno se nasmijao i izasao iz stana.
YOU ARE READING
《 destiny 》
Fanfiction"Sreća se može naći i u najmračnijim vremenima, samo ako se sjetiš upaliti svjetlo." [pisano: 2018]