Dilayla szemszöge:
Reggel az ébresztőm hangjára keltem. Lassan ki tápászkodtam a kényelmes ágyamból amibe már most várom, hogy vissza mászhassak.
Ezek után elvégeztem a reggeli rutinom. Ami abból állt, hogy: A tegnap este kikészített ruhámat magamra kaptam, el mentem meg mosni a fogam kifésülni a hajam és meg csinálni az az napi hajam. Ami hangulattól és időtől függ. Mára pl ilyen frizurát csináltam magamnak:
Semmi extrához nincs kedvem igy ennyi. Ezután dobtam magamra egy kis szempilla spirált és egy vörös rúzst és meg húztam a tús vonalat. Ebből állt a sminkem. Ez lenne a reggeli rutinom. Ha ez meg volt felkaptam a fejhallgatómat és a váltáskám és indultam a suliba.
A suliba be érve...
Mikor be értem a suliba rögtön letámadtam az én két legjobb barátom. Arra lettem figyelmes, hogy egyszer csak Szabi megszólal: Dilayla nem kapok levegőt. Erre elengedtem, és el kezdtünk nevetni.
Becsöngettek...
Le ültem a padtársam mellé. Levinek hívják. Vele is elég jóban vagyok. Az első óránk Matek volt. Ez az az óra amikor ki készítjük a tanárt. Mindenki röhög, beszélget, járkál stb. Csak egy kis stréber srác próbál meg figyelni.
Azt hiszem valami Jaynek hívják. Pont elöttem és Levi elött ül. Mindig szekáljuk az órán. Jó őt szivatni.
Most azt találtuk ki, hogy rá borítok egy adag vizet "véletlenül". Nyakon is öntöttem szerencsétlent.
Hupsz... Bocsi... Mondtam neki flegmán.
Levi csak nevetett. Aztán persze én is rá kezdtem. Össze pacsiztunk a padtársammal.Aztán egy levelet dobott hátra az illető. Ez állt benne:
Nem tudom miért kell velem ezt csinálnod. Nem tudom miért alázol meg folyamatosan. De szeretném tudni, hogy mit ártottam én neked?
Ez után én rá irtam neki a választ és hozzá vágtam.
Ezt kapta válaszul:
Azért csinálom mert jó rajtad nevetni és azon, hogy szerencsétlen vagy. És ne várd, hogy abba hagyom.
Majd ismét kaptam egy papír fecnit amiben ez állt:
Lehetnénk jóban is... Miért nem pécézel ki magadnak mást? Nem akarok veled rosszban lenni... Kérlek...
Majd ő ezt kapta utolsó válaszul:
Mondtam, hogy ne várd, hogy abba hagyom. Nem leszünk puszi pajtások soha. Nem vagy olyan jó fej mint azok akikkel barátkozom. Megindító volt a beszéded egy könny cseppet is el morzsoltam rajta, de nem leszünk soha haverok! Na puszi pá.
Kicsöngettek...
Ki mentünk a srácokkal a teremből. Majd mikor vissza értünk valami elképesztő várt az asztalomon...
---------------------------------------------------------
Tudom uncsi lett ez a rész is, de a kövi jobb lesz. 🙂 Már tervem is van hozzá... 😏😀 Sietek a kövi résszel. ☺️
KAMU SEDANG MEMBACA
Jó fiú rossz lány
RomansaSok sztorit olvashatunk ami arról szól, hogy a rossz fiú bele szeret egy jó kislányba... De mi van akkor ha ez fordítva történik? Amikor egy rossz lány szeret bele a jó fiúba.. A páros sok mindenen megy keresztül és, hogy vajon sikerül-e lekűzdeniük...