3. Rész - A Titkos Levél...

1.5K 86 2
                                    

Az előző rész befejezése: Mikor be nyitottam a szobámba csak le dobtam a táskám majd be vágódtam a kényelmes ágyamba, és azon gondolkodtam, hogy miért irta Jay azt a levelet és miért kaptam a rajzot. És Levi miért kisért haza. Nem értettem. Minden össze kavarodott. A nagy gondolkodásban lassan elnyomott az álom.

Dilayla szemszöge:

Reggel az ébresztőm hangjára keltem ismét... De legszívesebben be se mentem volna a suliba. El végeztem reggeli rutinom, majd elindultam a suliba.

Suliba beérve...

Ahogy beértem le is huppantam a székemre ahol Levi már ott ücsörgött.

Előszőr az ő nyakába ugrottam. Aztán felkutattam Szabiékat. Nyilván őket is majdnem megfolytottam.

Becsöngettek...

Első óra Informatika volt. Igazi kocka vagyok. Értek ezekhez a dolgokhoz. Így az info volt az egyedüli tantárgy amiből 5-ös vagyok. Itt is Levi mellém ült. A másik oldalamon kit találtam?
Azt a stréber kis Jayt.

Levivel ki találtuk, hogy szivasukk meg ezúttal.

Mikor nem figyelt kinyomtam a gépét majd tovább dolgoztam. Csóri kezdhetett mindent előröl. Levivel sunyiba össze pacsiztunk. Majd egyszer csak egy kezet éreztem a combomon. Mikor megtudtam kihez tartozik a kéz nagyon meglepődtem...

Levi!

De nem zavart. Nem tudom miért de nem tettem semmit, csak hagytam, hogy ott legyen. A kar tulajdonosán egy pimasz vigyort véltem felfedezni szája sarkában.

Kicsöngettek...

Egyszer csak egy kezet éreztem ahogy elkapja a csuklóm.

Dilayla beszélni akarok veled. - Hallottam meg Levi hangját.

Én bele egyeztem.

El mentünk a szertárba mert ott nyugis volt.

Levi egy levelet adott a kezeim közé...

Amint elolvastam a vér is megfagyott bennem.

---------------------------------------------------------
Ez lenne az új rész. 😊 Remélem tetszik. 😏❤️ Vajon mi lehet a levélben amit Levi Dilaylanak adott?😉😇 Tippeket várok. 😀 És nyomjátok meg a Vote gombot is nyugottan, mert nem harap. 😂❤️

Jó fiú rossz lányWo Geschichten leben. Entdecke jetzt