15. - Miattam..

585 41 5
                                    

- Dilayla te vagy az?!

- Csak most ingyenes házhoz szállítással.. - Kacsintottam egyett a teljesen megbabonázott fiúra.

Dilayla szemszöge:

- Hogy kerülsz ide? Hol voltál egy hétig? Mi történt? - Bombázott kérdésekkel rögtön Szabi.

- Szabi.. Igérem mindent el mondok de úgy érzem ezt nem az ajtóban kéne megbeszélni.. - Ő csak bólintott és betessékelt a házba.

- Na? - Türelmetlenkedett a még mindig kiváncsi fiú. Istenem szörnyen néz ki.. Már mint ő mindig szörnyen jól nézki. Akarok mondani.. Izé.. Hagyuk.... De most valahogy rossz volt rá nézni.. Gyönyörű ég kék íriszei alatt fekete karikák éktelenkednek, arca sápadt volt, haja egy egy tincse kócosan lógott szemeibe, ajkai is halványabb színbe burkolózott.. Nyúzott arcán látom, hogy nem aludt napok óta rendesen, és pár étkezést is kihagyhatott.

...

Miután mindent elmondtam egyszerűen kitört belőlem a sírás. Most biztos arra gondoltok miért sírsz nem csinált veled semmit.. De. Hogy pontosan mit?

Vissza emlékezés..

Be jött egy srác de nem ismertem fel.

- Ó felébredt a csipkerózsikánk...

- Ki vagy? Mit csináltál velem?

- Ó babám.. Hát nem is emlékszel rám? - A babám szó hallatán rá jöttem.

- Zack.... - Mondtam elhaló hangon.

- Ügyes kislány.. Hát mégsem felejtettél el. - Mondta egy perverz mosolyal arcán.

- Miért vagyok itt? - Kérdeztem elhaló hangon.

- Azért babám mert ha nem hozlak el túl sok fiú van körülötted. - Mondta egy undorodó fintorral arcán.

- És neked ahhoz mi közöd van? - Fintorogtam most már én is.

- Az babám, hogy RAJTAM kívül HOZZÁD senki nem érhet. - Mondta felhúzva orrát. Erre ha lehet még nagyobb undor rajzolódott ki arcomon.

- Jajj babe ne légy ilyen tudom, hogy még most is szeretsz..

- Milyen ne legyek?! - Háborodtam fel.

- Na ide figyelj velem te így nem beszélsz értve vagyok?! - Fogta meg arcom egyik kezével ezzel rá kényszerítve arra, hogy meg tiszteljem azzal, hogy rá nézek mivel eddig a földet páztáztam szemeimmel mintha valam érdekes lenne ott. Pedig csak undorodtam attol az embertől aki "elrabolt"..

- Ahogy azt sem hagyom, hogy bárki ismétlem BÁRKI elvegyen tőlem. Sem az a Szabi gyerek sem az a Jay akárki James meg végképp nem!

- És most mond baby kit szeresz a legjobban a világon..? - Mondta egy önelégült vigyorral a pofáján. De mikor tudatosult benne, hogy válaszolni nem vagyok hajlandó ez a vigyor le is olvadt arcárol és helyébe a düh lépett.

- Válaszolja ha kérdezlek! Kit szeretsz a legjobban a világon babám? - Vett egy mély levegőt majd megint meg kérdezte nyájasan még is most már feszültségtől csöpögő hangon. Vettem egy mély levegőt majd szólásra nyitottam a szám amit ő egy győztes mosollyal nyugtázott. Túl korán örültél "édes"..

- Szabit! - Tekintete elhomályosult. Ki viharzott a szobábol és én azt hittem megúszom.. Tévedtem! Pár másodperc múlva nyílt az ajtó és belépett rajta kezében egy.. Egy.. Egy.. Vasrúdal. Kicsit megilyedtem be vallom. Na jó nem kicsit bevoltam szarva.

- Most mond babám kit szeretsz a legjobban.

- Sza.. - Nem tudtam végig mondani mert karja lendült és a vasrúd bordáimhoz ahogy hozzá ért az reccsent egyet éreztem szerintem meg is repedt.

- NEM! - Ordított fel.

- TE ŐT NEM szereted! ENGEM szeretsz! - És lendített még egyett ami ezuttal a lábam találta el. Majd mégeggyet ami a vállam alatt kicsivel ért célt. A végső csapást a rúd egyik végével mérte rám ami hasamat találta el amitől köhögni kezdtem vaalmi piros folyadékot.. Méghozzá vért...

Ezután kiviharzott és becsapta az ajtót majd kulcsra zárta remek.. Innentől tudjátok.... Egészen addig be se jött hozzám. Bár a sebek nem múltak.

Vissza emlékezés vége..

Szabi csak ölelt és a hátam simogatta közben csititgatott. Mikor már nagyából megnyugodtam.

- Én úgy féltem. - Szólaltam meg kicsit még remegő hangon.

- Szerintem én jobban féltettelek mint ahogy te féltél.. - Mondta rekedt hangján amint hallatszott, hogy meg nyugodott egy kicsit de nagyon meg volt ilyedve.

- Szabi.. Kérdezhetek valamit? - Kérdeztem félve egy kicsit.

- Mond.. - Fújt ki egy nagy adag levegőt majd erőtlenül rám mosolygott.

- Miért nézel ki ilyen szarul? Történt valami amig nem voltam? - Erre ő csak vágott egy fejet. Amolyan "mi az, hogy szarul nézek ki?" arcal nézett rám.

- Mármint izé.. Te mindig jól nézel ki csak.. Őh.. Hagyjuk.. - Pirultam el teljesen amikor le esett mit is mondtam az elöbb.. Meg mondtam neki, hogy mindig ismétlem MINDIG jól nézki SZERINTEM! Ő csak egy önelégült mosollyal díjazta elöbbi kijelentésem majd szólásra nyitotta száját.

- Miattad. - Szívta be élesen a levegőt.

Miattam.. Pörgettem le újra és újra ezt az egy szót magamban vagy százszor.

-------------------------------------------------

Na Halii mindenkinek!
Itt az újrész. Remélem tetszett. Bár én nem érzem a legjobbnak. Sietek a kövivel. Ott viszont lesznek érdekes dolgok.😏 Sietek a kövivel addig is puszii mindenkinek. Sziasztok!

Ui.: Szeretném megköszönni a 2K olvasót. Igen már rég meg van tudom de enem akartam írni külön részt mivel ezt akartam minnél elöbb kirakni.

By.: Flegma_Girl

Jó fiú rossz lányWhere stories live. Discover now