11. Rész - Nem Is Ismerjük De Már Is Mindent El Ront

734 35 4
                                    

Akkor mostantól házas társakká nyilvánítom magunkat! - Mondtam miközben ráhúztam az ujjára a kezemben tartott fém karikát már röhögésem kitörésének szélén állva.

Ekkor egymásra néztünk majd el kezdünk nevetni. De úgy igazán nevetni. Elképesztő mikre nem képes. Még soha nem nevettem így. Mit tettél velem te lány?!

Dilayla szemszöge:

Miután a nevetés abba maradt és én megettem a Szabi álltal hozott kaját megcsörgettem Mátét, hogy tolja ide a hátsóját mivel mint kiderült otthon lustálkodik nekem viszont megjött a kedvem motorozni.

Máté berontott a bunkerbe mivel mi addig ott voltunk Szabival.

Képzeljétek olyan hírt hoztam, hogy miután megtudtam még én is dobtam egy hátra szaltót előre. - Kezdte is el meg sem kérdezve mi hallani akarjuk-e. De az aggasztott leginkább, hogy nem túl vidáman és nem is izgatottan hanem, hogy úgy mondjam nem az látszott rajta, hogy most hozza a legjobb hírt.

Dilayla. Előre szólok nem fog tetszeni amit most mondani fogok. - Ajjaj itt télleg baj van mert ismétlem Máté és Szabi is akkor hív a teljes nevemen ha télleg valami nem okés.

Télleg valami nagyon nem okés mert a teljes nevemen szólítottál. - Adtam hangot elöbbi gondolataimnak.

Mondhatom? - Kérdezte azzal a tipik hangsujjal amit akkor alkalmaz mikor tudja, hogy miután elmondta ne csináljak hülyeséget mert tudja, hogy képes vagyok rá. Erre csak egy aprót bólintottam. Kifújt egy nagy adag levegőt majd bele kezdett.

Jön egy új diák a mi osztályunkba. A neve Zack. Ugyan olyan rosszfiú mint amilyen rosszlány vagy te. A többiek ezt szóvá is tették neki. Meg meséltek is neki rólad. És képet mutattak rólad neki. És most rád fog nyomulni mert azt mondta elvileg, hogy megszerez magának. - Én csak álltam ott mint egy fadarab. Zack.. Annyira ismerős ez a név...  Szabi mögöttem állt így őt nem láttam milyen reakciót produkált.

Dilayla jól vagy? - Kérdezte Máté aggódó tekintetével fürkészve feszengő arcom.

Persze.. Semmi baj. - Mondom egy mosoly keretében.

Hátra néztem.. Amit történt utána az meg változtatott sok mindent.

Szabi csak ott állt és nézett maga elé keze ökölben. Szája egy vonallá préselve. Mint aki most azonnal oda akar menni és meg akarja folytani egy kanál vízben.
Egyszer csak kirohant a "házból" és elment.

Utána megyek! - Mondtam Máténak aki csak megértően és egyetértően bólintott nekem.

Ezután már szaladtam is. A pataknál találtam meg. Köveket dobált a vízbe. Én meg álltam egy fa rejtekében amit bokrok álltak körbe ezzel engem elrejtve a még mindig nagyon is dühös Szqbi elől.

Egyszer csak felállt és oda ment egy sziklákoz bele rugott először egyet majd mégegyet és mégegyet. Mivel a szikla kábé egy fejjel magasabb a 184cm-es Szabinál(Igen az ő 184cm-jéhez az én 168cm-el elbújhatok mellette.) így bele vert egy olyat a természeti képzödménybe, hogy még szerintem szegény szikla is elmorzsolt egy könnycseppet. Majd ütött bele még egyet meg még egyet ekkor nem bírtam tovább.

Szabi elég! - Bújam ki eddigi rejtekemből rá ordítva Szabira, hogy felyezze be. Ekkor láttam, hogy keze már vérzik és csupa kék lila meg fekete foltok díszítik aztokat a pontokat amikkel a sziklának az ütések sorozatát bevitte.

Dilayla?! Mit csinálsz itt? - Kérdezte gondolkodás nélkül a szerintem első kérdést ami bevillant felyébe..

Ezt én is kérdezhetném TŐLED. - Emeltem ki a Tőled szót ezzel azt sugallva, hogy mondja el mi a francot csinál.

Én csak.. Dilayla ezt nem kellett volna, hogy lásd. - Mondta idegesen össze vissza hebegve - habogva.

A francba! - Túrt a halyába és közben csak nézett maga elé.

Szabi mi a franc van?! - Rivaltam rá utalva arra, hogy mi a francot csinált az elöbb.

Ekkor bele vert még kettőt a sziklába. Ami esküszöm már nekem fájt. Én a szikla helyében már lábat növesztettem volna és elsétáltam volna.

Fejezd be! Hallod! - Fogtam le karjait a még mindig szóban forgó fiúnak. Vagyis csak akartam. Mivel ő a dominánsabbik fél.

Kérlek Szabi.. - Kérleltem halk elhaló sírós hangon. Erre viszont már tudott figyelni.

Mi a baj?

Hogy mi a baj?! - Ezt most komolyan megkérdezte?!

Csak az, hogy elrohantál mint valami őrült és csak ütések sorozatát adod negyed órája annak a rohadt sziklának! - Mondom szinte ordítva.

Sajnálom Dil.. Én.. Csak... - Kezdett heves dadogásba.

Te csak maradj csöndben jó?! - Mondtam neki olyan gúnnyal a hangomban mint még soha senki.

Mi a jó édes faszomtól lettél megint dühös?! - Kérdeztem még mindig rohadtul idegesen.

Talán attól kedves Dilayla, hogy ez az új izé még nem is ismer csak egy képet látott rólad meg a többiektől hallott rólad és már is meg akar magának szerezni! - Mondta inkább ordította az arcomba a választ. Amit őszintén szólva nem értek. Miért lett ettől dühös? Féltékeny lenne? Hisz nem vagyunk együtt, hogy féltékeny legyen. De akkor mi van vele? Vagy csak.. Nem az nem lehet! Szeret? Télleg szeret? Úgy igazán. Nem. Hisz engem senki nem szeret. Csak kihasználnak. Nem értek semmit.

Ezeket a kérdéseket így sorban fel is tettem neki.

Miért lettél ettől dühös? Féltékeny lennél? Ez nem lehet hisz nem is vagyunk együtt, hogy féltékeny legyél. De akkor mi van veled? - Küldtem neki kérdéseim sorozatát.

1. Pont azért mert féltékeny vagyok!
2. Ez választ a második kérdésedre az első válaszban találod.
3. Attól, hogy nem vagyunk együtt lehetek féltékeny.
4. Ez van velem! A féltékenység az van velem! - Mondta ordítva könnyes(?) szemekkel majd vissza ment a fa házhoz de most a garázsba indult. Fel ült a motorra és el is húzott én pedig követtem és fel ültem motoromra intettem Máténak aki az ablakból figyelt majd Szabi után is mentem. De én nem vettem fel a bukó sisakot sem semmit csak úgy mentem mert féltem, hogy elveszítem! Nagyon rossz ötlet volt....

---------------------------------------------------------
Na sziasztok Sajtos Ropik!
Tudom kicsit későn hoztam a részt de most sok dolog jött össze egyszerre.😔 Tegnap akartam ki rakni egy részt de közbe jött valami ezért ma megirtam.🙂 Tudom nem a leghosszabb rész😟 de, hogy jóvá tegyem a kövi dupla hosszú rész lesz!🙂❤️ Remélem nincs hari és olvasható lett a rész.😘❤️❤️ Vajon mi lesz Dilaylaval a kövi részben?🤔 Lehet ötletelni kommentben.🙂 Ha tetszett akkor lehetek olyan bunkó, hogy meg kérlek nyomd meg a baloldali kis csillagot ezzel nekem jelezve, hogy tetszik amit csinálok?😓🙂❤️ Na de most már megyek nem akarok mindenkit untatni.😇 Nem sokára jön a kövi ami akkor dupla hosszú lesz!🙂

Sziasztok!

By.: Sajtos_Ropi_Girl

Jó fiú rossz lányHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin