2. Rész - A Nagy Meglepetés

1.7K 82 0
                                    

Mikor vissza értem a srácokkal az asztalomhoz, valami elképesztő várt az asztalomon.

Vissza értünk a beszélgetésből a srácokkal. És ami az asztalon volt attól a vér is meghült bennem... Egy rajz volt ott... Amin én és Jay vagyok. A képen az orrunk már össze ért. És picit olyan animés jellegű volt.

A lábam a földbe gyökerezett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A lábam a földbe gyökerezett. Amikor feleszméltem a "transzból" egy levelet véltem felfedezni a rajz mellett.

A levélben ez állt:

Ha az kell, hogy rossz legyek akkor rossz is leszek! Ezentúl ne várd, hogy kíméletes legyek veled! Amugy remélem, tetszik a rajz. Nemsokára megvalósul.

Azta ro... - Ennyit tudtam kinyögni.
Egyszer csak arra eszméltem, hogy Levi a kezét lóbálja elöttem, és a nevemen szólongat.

Dilayla mi történt? - Hangzott el Levi szájából egy kérdés.

Aztán meg látta a padom. Elolvasta a levelet amig én arcát pásztáztam.

Ahogy el néztem dühös volt. Bár nem értem ő miért lett az. Semmi oka nem volt rá, de mindegy is. Most ez a legkisseb gondom...

Suli után...

Dilayla várj! - Hallottam meg egx hangot mögülem... Levi volt az.

Mit akarsz? - Kérdeztem flegmán.

Haza kisérni. - Mondta ki válaszát kérdésemre.

Én ellenkeztem de ő felkapott a hátára és így vitt haza.

Mikor be nyitottam a szobámba csak le dobtam a táskám majd be vágódtam a kényelmes ágyamba, és azon gondolkodtam, hogy miért irta Jay azt a levelet és miért kaptam a rajzot. És Levi miért kisért haza. Nem értettem. Minden össze kavarodott. A nagy gondolkodásban lassan elnyomott az álom.

---------------------------------------------------------

Nem vagyok a legjobb még mindig. Tudom elég lapos lett. De remélem eddig tetszik a munkám. A kövi jobb lesz. 🙂

Jó fiú rossz lányWhere stories live. Discover now