(Gyors bejelentés! Aki nem bírja a +18-as részeket az ne olvassa. Én szoltam..)
- Fel hívod? - Kérdezte félve Dil. Nem értettem miért de bólintottam egyet. Elővettem telefonom majd meg kerestem Mátét és rá akartam nyomni a hívás gombra de meg álltam.
- Hiányoztam?! - Ugrottam Máté hátára.
Felébredtem.. Hol vagyok. Neh! Nem! Nem! NEM! NEM! NEM! Az nem lehet!! Megint.. Itt vagyok Zacknél! Mond, hogy ez csak egy rossz álom!
---------------------------------------------------------
Megint.. De most a pincében vagyok. És itt vagyok egy ketrecben! Egy kibaszott KETRECBEN! De ami még szebb, hogy Zack csak ül és mosolyog. Ilyesztő.... De, hogy kerültem ide? Hisz meg szöktem.. És a rendőrség vitte el... Ezt én nem értem.
- Hogy kerültem ide? - Ekkor rám kapta tekintetét és széles vigyor terült szét arcán.
- Túl rossz kislány voltál. - És bennem meghült a vér..
- Hogy.. Hogy hogy rosz? - Kérdeztem rémülten.
- Nem hagytad, hogy apuci játszon veled. - Szélesedett ki ha lehet még jobban ördögi mosolya.
- De remélem most már jó kislány leszel és hagyod magad.. - Erre csak egy fintort engedtem el majd heves fejrázásba kezdtem.
- Akkor más eszközökhöz fogok folyamodni. - Miután ez a mondat elhagyta száját felállt és ki ment engem ott hagyva a sokkban. Hogy miért blokkoltam le? Mert ő AZT akarja. És én rossz lány vagyok ez tény ahogy az is tény, hogy még mindig szűz. És nem nem azért mert nem lett volna kivel. Én vagyok minden srác álma. (khmkhm no ego😅🤞) Hanem én nem találtam olyan embert akinek azt is odaadnám. Nem sokkal később a nagy vas ajtó erősen csapódó hangjára lettem figyelmes és a lépteknek amik közeledtek irányomba. És e hangok hallatójának kezében volt egy kötél, bilincs, kés, és egy bőrönd? Mi van abban a bőröndben? Nem sokkal később tudomásomra adta..
- Akkor kezdhetjük? - Erre a kijelentésére undorodó grimasz rajzolódott ki arcomon. Ezek után csak ugy nőiesen arcon köptem.
- Hozzám ne érj te szemét láda! - Üvöltöttem teljes hangomon mert nem akartam, hogy elvegye azt a valamit amit soha nem kapnék vissza. Nagyon féltem nem tagadom. Ő erre csak oda jött hátra döntött ülőhelyzetemből és nem láttam rajta dühöt. El kezdte nyakam csókolni mire egy sóhaj tört ki ajkaim közül. De nem akartam, hogy folytassa. Egy könny csordult ki arcomon ahogy arra gondoltam, hogy ez az ember mit akar tenni velem.. Le vetkőztetett én pedig csak csendben sírtam és lassan tudomásul vettem, hogy nem tehetek semmit ellene erősebb mint én és lassan bele kellet törődnöm, hogy egy olyan emberrel kell először együttlennem ilyen szempontból akit teljes szívemből gyűlölök..
Majd mikor meg unta a "kényeztetésem" fel állt majd le vette ruháit. Aztán én következtem. És bár könnyeim százával folytak őt ez a legkevésbé sem zavarta...
Vissza döntött az ágyra és ezúttal melleim kezdte el csókokkal be borítani és néhol meg is szívta. Még most sem élveztem.. Majd mikor már ugy érezte jöhet a menet a nadrágjából amit az előbb nemes egyszerűséggel dobott el most fel szedett ki tudja honna egy kis csomagot vett elő. Fel tekerte magára az óvszert mert azért az kell.. Még jó hogy azt azért ismeri. Majd be pozícionálva magát egy mozdulattal bennem is volt nekem pedig a levegő amit vettem bent is maradt. Fájt. Iszonyúan.. És a könnyeim még jobban folytak már ha ez lehetséges. De őt ez nem érdekelte ahogy az sem, hogy nekem ez az ELSŐ rögtön olyan tempót diktált melybe azt hittem bele bolondulok.. Azt hittem menten szét szakadok. Majd mikor már meg szoktam csak csendben tűrtem. Nem nyögdécseltem neki azért sem. Morgások hagyták el száját amiből arra következtetek ő élvezte így is úgy is.. Mikor ő nagy nyögéssel el ment végre én még nem de nem is csoda. És mily meg lepő neki csak a saját öröme volt a fontos. Bár nem nagyon érdekelt mert végre be fejezte de akkor is pofátlan egy dög mit ne mondjak. Ő ki ment én pedig.. Gondolkodtam. Fel kellet dolgoznom ezt. Ami most történt.
- Szabi.. Sajnálom.. - Suttogtam magam elég könny fátyolos szemekkel..
---------------------------------------------------------
Sziasztok! Először is remélem, hogy olvasható a rész. Hosszabbra akartam írni de sajnos nem jött össze.. Ennek több oka is van.1. Ihlet hiányban szenvedtem 1hete..
2. Suli.. Szerintem ez az egy szó mindent el mond..
3. A másik könyvemmel is foglalkoznom kellett bár ott is rég publikáltam részt.
4. Az instagram oldalam moderálása rengeteg időt vesz igénybe. Erről annyit kell tudni, hogy a privát instám mellé csináltam egy idézetes instát ahova egy NORMÁLIS idézetet ki rakni sem egyszerű én meg ugy szoktam, hogy egy hétre valót meg csinálok és azt pakolgatom ki fele de mind-e mellett ha eszembe jut valami is le irom.. De mikor ihlet hiányos vagyok ez nehezebben megy.. És bármilyen egyszerűnek tűnik ennyi hejre figyelni NEM AZ!
És ezért bocsánatot szeretnék kérni, hogy wattirol nagyon eltűntem az utóbbi időben.. Meg próbálok gyakrabban hozni részeket de nem igérek semmit..De egy kis ön promó.. Az insta nevem ha valakit érdekel @Csalódásgram néven találtok meg. Aki esetleg fel néz az oldalra az írja meg nekem itt komment formájában szeretném látni, hogy hányan érdeklődtök a munkásságom iránt..
Na de köszönöm a türelmet amig nem voltam.. Legyetek rosszak! Sziasztok! 🖤
YOU ARE READING
Jó fiú rossz lány
RomanceSok sztorit olvashatunk ami arról szól, hogy a rossz fiú bele szeret egy jó kislányba... De mi van akkor ha ez fordítva történik? Amikor egy rossz lány szeret bele a jó fiúba.. A páros sok mindenen megy keresztül és, hogy vajon sikerül-e lekűzdeniük...