8. Rész - Új Fiú / Vissza Térő Ex

1.2K 50 17
                                    

JAY TE EMLÉKSZEL?! - Kiáltottam fel örömömben.

Dilayla szemszöge:

Mikor meghallottam Jay hangáját először nem gondoltam, hogy az a bizonyos mondat hagyja el a száját aminek hangot adott.

Azt hittem majd megkérdezi kitől van az az általam annyira ölelgetett rajz amiben folyamatosan csak gyönyörködöm és nem tudom levenni rola a szemem.

De amikor meghallottam, a mondatot ami napom fénypontjává vált.
Ami az volt, hogy:

Mondtam, hogy elöbb utóbb megvalósul.

Azt hittem elájulok.

Ha tudtam volna, hogy annyi is elég lett volna ahhoz, hogy emlékezzen, hogy látja a rajzot, akkor 101% hogy amint ki mondta hogy nem tudja ki vagyok azon nyomban nyomtam volna is bele az arcüregébe az általa készített rajzot.

De miután eljártam 6000 féle öröm táncot, hogy végre Jay emlékszik a hülye felyemre nyomban rá támadtam ajkaira is mert már hiányom volt. Már megvonási tüneteket produkáltam.

A hétvége hamar el telt.

Hétfőn a suliban...

Jayel kézen fogva mentünk a teremig. Mikor be értünk elég fura dolog fogadott minket. Mindenki egy csoportban álltak körül egy bizonyos számomra ismeretlen személyt.

De engem nem különösebben érdekelt csak leültünk a padunkhoz és én telefonom nyomkodásával mig Jay a csoport középpontjában lévő ember figyelésével töltötte ideje egy kis részét. Viszont hamar meg untam a telefonom nyomkodását és én is szenteltem egy pillantást a figyelmet és reflektorfényt élvező fiúra. Majd ekkor a csoportból oda jött hozzánk két számomra jól ismert fiú. És ki más lehetne az a kettő mint az én két legjobb barátom Szabi és Máté. Akiknek a nyakába ugrottam ezzel azt elérve, hogy már szinte a fuldoklás szélén álljanak.

Mikor leszáltam róluk rá akartam kérdezni az új fazonra, hogy az meg ki a rák de ők már meséltek is. A neve James és mint rajtam kívül mindenki ő is 17 éves.

Ismerős volt. Aztán rá jöttem honnan. De nem mondtam el senkinek... Még...

Ugy látom élvezi a kezdők reflektorfélyét. - Mondtam gúnytól csöpögő hangon.

Igen. Ráadásul elég nagyképű a semmire. - Mondta még nálam is gúnyosabban Szabi.

De ezt a kis beszélgetésünket Szabival az szakitotta meg, hogy valaki hátulrol meg kocogtatta a vállam.

James.

Először egy unott ez meg mit akar pillantással néztem Szabira és Mátéra, hogy mencsenek meg. De nem igy történt ezért meg fordultam.

Szia. James vagyok. - Szólalt meg a még mindig a vállamat molesztáló személy.

Ha hiszed ha nem már hallottam a nevedről. - Mondam neki gúnytól átáztatott hangon miközben söpörtem le magamról a kezét.

De amugy én meg Dilayla vagyok. - Mutatkoztam be neki mert ő viszont nem hallotta még a nevem. Legalábbis én azt hittem.

Ha hiszed ha nem én is hallottam már a te neved. - Szólalt meg szórakozottan.

Sőt azt is tudom, hogy a te három barátod hogy hívják. - Mondta aztán sorra el mondta ki kicsoda. De Jayre vetett egy lenéző utálattal teli pillantást.

Jó fiú rossz lányWhere stories live. Discover now