9. Rész - Hazugság Volt Minden/Új érzelmek

1.2K 44 6
                                    

Mikor a lépcsőhöz értem el akartam köszönni a haza kisérőmtől. De itt volt az a pont amikor nagyon meg bántam, hogy hagytam, hogy el kisérjen.

Mert ekkor...

Dilayla szemszöge:

Amikor azt mondtam haza kisérhet nagyot hibáztam! - Jöttem rá utólag.
Elmondom, hogy ti is értsétek.

Mikor a lépcsőhöz értem el akartam köszönni a haza kisérőmtől de ő valami olyat tett amitől felfordult az életem.

Megcsókolt!

Nem csókoltam vissza csak álltam ott lesokkolva mint egy fadarab egy ideig majd próbáltam eltolni. De mikor tudomásul vettem, hogy ez nem fog menni csak álltam ott és vártam, hogy eleressze végre puha párnáim.

Egyszer csak egy hang köhintett mögöttünk mire végre levált ajkaimról.

Jay! Te mit keresel itt?! - Kérdeztem rémülten.

Bocs. Csak nem megzavartam valamit? - Mondta gúnytól csöpögő hangon és mosolygott(?). De olyan "én mosolygok de te nem fogsz ha elmondom miért" mosoly volt.

James csak győzelem ittasan el ment tőlem. De előtte még nyomott egy puszit a fejemre.

Jay. Én nem... Gyere fel beszéljük meg. - Próbáltam ki beszélni magam a helyzetből.

Ő csak bólintott.

Mikor felértünk le ültem a bőr kanapéra és ő is így tett majd el akartam kezdeni megmagyarázni de ő már mondta is amit gondot.

Dilayla. Vigyelj. Én ha valamit egy kapcsolatban valamit nem tolerálok az az ha a partnerem hűtlen hozzám. És ha mással csókolózik a párom az már nekem megcsalásnak számít. És te ezt tetted. Ezért vége a kapcsolatunknak. De tudod ha már igy lett akkor el mondok valamit így utólag. Én nem is bánom, hogy vége. Tudom most az jár a fejedben, hogy miért? De elmondom ne törd a fejed. Én soha nem szerettelek téged. De ha te már mindig piszkáltál és emiatt mindenki más is akkor azért él gondolkodtam azon, hogy mit kéne, hogy csináljak, hogy ez a helyzet megváltozzon. És aztán rá jöttem arra is, hogy ha járnék veled akkor biztos menőbb lennék és onnantól már nem leszek lúzer. Ki is találtam szépen. Nem véletlen mentem neked akkor suli után. Ahogy az sem volt véletlen, hogy olyanokat mondtam ami neked tetszett és meg szerettél mert azt hitted én látom benned a jót. De az igazság az, hogy benned olyan nincs. Az igazi véleményem, hogy javíthatatlanul romlott vagy Dilayla. Kevül nem de belül nagyon is. És ezt tuttam mindig is. Ahogyan azt is, hogy elöbb vagy utóbb de hibázni fogsz. És tudtam, hogy akkor ki mondhatom azt az egy szót mely számomra a megváltást és a pokol végét jelenti. Hogy VÉGE! Mondtam, amikor a rajzot kaptad, hogy ne várd, hogy kíméletes leszek! Te se tetted soha! - Én csak lessokkolva ültem ott, hogy felfogjam. Majd egyszer csak behúztam neki egy olyat, hogy eleredt az orra vére. És kapott még gratisba egy monoklit mellé.

Én megvédtelek szerettelek és te meg ki használtál, hogy hírenevet szerezz magadnak! Baszódj meg te utolsó gyökér. UTÁLLAK! - Keltem ki magamból hirtelen míg ő csak pislogott.

Húzz el innen! - Mondtam teljesen nyugott és emberi hangon ami számomra kicsit fura volt mivel általában nem tudok nyugott maradni sokszor hamar felkapom a vizet és olyankor csillapíthatatlan leszek. Ezért van, hogy sokszor keveredek verekedésbe is. De kezeltetni fogom ezt is. Na de kicsit el kalandoztam. A lényeg, hogy Jay csak ott állt és bámult. Szerintem ott elvesztette a fonalat, hogy monoklia lett. Ezért kicsit megint dühös lettem és ökölbe szorult kezem. Mivel csak állt én kihúztam az egyik fiókot majd rá pillantottam ekkor látam, hogy feleszmélt a transzból és figyeli minden mozdulatom. De nem érdekelt! Már nem. Télleg megutáltam. Ezek után a fiókban végig vezettem a tekintetem majd előszettem képeket amik közösen készültek és levelek a rajzot és minden közös emléket ami nálam volt aztán meg fogtam egy öngyújtóm és a csuklójánál megragadva ki húztam Jayt a kertbe.

Jó fiú rossz lányWhere stories live. Discover now