13. Rész - Utállak!

643 35 2
                                    

Arcom teljesen el fehéredett és csak néztem. Szabi ott ült azzal a személlyel akit a legjobban utálok a világon!

És ebben a pillanatban valami meg halt bennem..

Dilayla szemszöge:

Csak ott álltam és néztem magam elé.. Mivel félig bent voltam el kezdtem hátrálni és Máté mellkasába ütköztem aki meg fogta vállaim és ki vezetett a bunkerből. Én csak néztem magam elé, még mindig azon gondolkodva, hogy Szabi miért a suli kurvájával csókolózott éppen. Ráadásul ha 10 percel később jövünk Mátéval akkor valószínű más pozícióban találjuk őket. És Egyáltalán.. Miért hozta a bunkerbe ezt a kurvát?! Miközben ezek a gondolatok cikáztak fejemben észre sem vettem, hogy folynak íriszeimből a sós könnycseppek.

Miért a suli kurvájával? És miért hozta ide? És miért bánt ez engem ennyire? - Halmoztam el Mátét a kérdésekkel amik a fejemben motoszkáltak. Most már nagyon sírtam. Egyre jobban fájt amit láttam.

Nem tudom. Nem tudom. És NEM TUDOM! - Mondta Máté a fejét fogva idegesen ki fújva a levegőt. Gondolom ő is dühös Szabira.

Beszélek vele.. - Mondta egy kis gondolkozás után. Én csak bólintottam ezzel jelezve, hogy én oda most be nem megyek.

El megyek a Patakhoz! - Mondtam Máténak aki ugyan úgy bólintott rá mint én elöbbi mondatára. Elindultam.

De még láttam ahogy Cece a sulikurva kirohan dühösen fújtatva. Ezek után kiabálásokat hallok mivel még nem igen mentem három lépésnél többet. Majd valaki által az ajtó úgy nyílik ki majd ki szakad helyéről. Szabi jött ki az ajtón. Mihelyst meg láttam olyan futásba kezdtem, hogy olyat még senki nem látott. Futottam a patakhoz. Mikor oda értem már láttam, hogy nem fut utánam senki. Meg álltam ki fújni magam. De ezután hallottam ahogy reccsen egy ág majd, valaki meg ragadott hátulról.

Máté szemszöge:

Egész végig Dilaylanak segítettem míg ki nem engedték mivel Szabi sehol. Mikor oda értünk a bunkerhoz és Dil be nyitott Cece és Szabi épp azon versenyeztek ki kapja be elöbb a másikat. Dilayla el kezdett hátrálni míg nekem ütközött. Én meg fogtam vállait és ki vezettem, hogy ne kelljen őket néznie tovább.

Miért a suli kurvájával? És miért hozta ide? És miért bánt ez engem ennyire? - Sorolta a kérdéseket időt nem hagyva, hogy egyre is válaszoljak nem mintha tudtam volna bármelyikre is..

Nem tudom. Nem tudom. És NEM TUDOM! - A tarkómra helyeztem kezeim és idegesen fújtam ki egy nagy adag levegőt.

Beszélek vele.. - Döntöttem el mit fogok tenni.

El megyek a Patakhoz! - Mondta Dil mire bólintottam egyet és be mentem.

Szabi épp fel állni készült de Cece nem akarta el engedni.

Ribike kifele! - Mondtam flegmán a még mindig Szabin csüngő lánynak. Erre ő dühösen fújtatva hagyta el a helyszínt.

Te egy idióta barom vagy! - Ordítottam rá arra az emberre aki miatt Dil most is az egereket itatja. Feldühített, hogy szegény lány újra bízik valakiben és télleg szerelmes erre Szabi bunkó mód bele tapos a lelkébe.

Miért is?! - Vonta kérdőre elöbbi kijelentésem.

Mert Dilayla látott titeket ezzel a kurvával! És szegény úgy kiakadt, hogy sírva elrohant! - Szabi szemei ki kerekedtek és ilyedt tekintettel kereste a lányt a szemével.

Hol van? - Nézett rám újra mikor tudatosult benne, hogy a lány már nem tartózkodik itt.

MÁTÉ HOL VAN???! - Ismételte újra.

MÁTÉ HOL A PiCSÁBA VAN?! MOND MÁR A KURVA ÉLETBE!!! - Mondta most már dühösség is volt a hangjában.

Én tudom de neked nem fogom meg mondani.. - Mondtam higgadtan.

Mond el különben.. - Kezdett fenyegetőzésbe.

A pataknál van.. De ne merj utána menni! - Adtam meg magam mivel valami hülyeségre készült volna tudom. Viszont tudom, hogy Dil sem akarná, hogy utána mennyen. De Szabi soha nem hallgat rám így már indult is utána de ahogy a kapuba ért meg is állt. Pár pillanattal késöbb rá is jöttem miért. Dil ott állt. De hírtelen kezdett el szaladni.

Dilayla!!! VÁRJ!! - Órdított utána Szabi de nem állt meg. A fiú el kezdett szaladni. Én is mentem utánuk.

Ki értem a patakhoz de mire oda értem Szabi a földön térdelt és sírt..

Hol van Dilayla?! - Kérdeztem aggódva.

Szabi szemszöge:

Mikor ki értem a patakhoz Dilayla már sehol nem volt. Hallottam egy sikítást és utána mikor oda értem már nem találtam. A földre rogytam.. Egyszer csak valami vizeset éreztem arcomon. Már megint.. Emiatt a lány miatt többet sírtam mint egész életemben.

Egyszer csak Máté aggódó hangját hallottam a hátam mögül.

Hol van Dilayla?!

Fogalmam sincs. - Temettem kezeimbe arcomat.

Elindultunk keresni..

Egész este 11-ig kerestük mindenhol.. De fogalmunk sincs hol lehet. Hívtuk vagy százszor de nem is csöngött ki. Nála is voltunk de nem tud rola senki semmit.

1 héttel később..

Dilaylarol még azóta se tud senki semmit.. Máté mindennap el megy a bunkerhez, minden nap el megy a házához, és sehol semmi. Nem tudjuk hol lehet. A rendőrség is keresi de nem találják sehol. Én meg be vagyok zárkózva a szobámba és csak ülök a be sötétített szobámban és nézek magam elé miközben az emlékek jönnek Dilaylarol sorban és nem hagynak nyugodni. Már a suliba se járok be.... Este vele álmodom nappal csak rá gondolok. Fogalmam sincs hol lehet és már kezdek be dilizni. Teljesen magamba vagyok zuhanva. Hallom a sikítását a fejemben újra és újra. És nem tudom miért és hol van ebben a pillanatban.

Dilayla szemszöge:

Sikítottam oly hangosan mint még soha de senki nem jött. Be fogta valaki hátulról a számat. És teljes sötétség..

---------------------------------------------------------
Sziasztok!
Huhh.. Régen írtam már és ez még így se lett a legjobb.. Ne haragudjatok. Télleg. Mióta el kezdődött az iskola kevesebb időm volt. Most vagyok 7.es és két hetente egyszer van olyan, hogy öt órám van. :( És ezen a héten pl. kétszer van hét órám és háromszor hat. Jövőhéten egy öt egy hét és a többi hat. :( + itthon is tanulnom kell. Mindig olyan fáradt vagyok. A suliban kishíján elájulok. Ráadásul most orvoshoz is kell járkálnom szóval ez igy nagyon nem jó.(Hosszú sztori..) Tudom ez nem mentség.. De a körülményektől függetlenül. Meg próbálok gyakrabban hozni részeket amik ha nem is lesznek a leghosszabbak de igyekszem.. Ti, hogy szeretnétek legyenek sűrűbben részek? Viszon akkor rövidebbek lesznek. Vagy legyen ritkábban rész de az hosszabb és tartalmasabb rész lesz.. Kommentben várom a válaszokat ahogy arra is, hogy mi történhet Dilaylaval. (Hogy ne csak én legyek a témaxd<3) Télleg bocsánat mégegyszer.. :'( Sietek a kövivel.. :) Sziasztok! <3

By.: Sajtos_Ropi_Girl

Jó fiú rossz lányOù les histoires vivent. Découvrez maintenant