5. Rész - Talán Bele Szerettem...

1.5K 69 4
                                    

Jay szemszöge:

Éppen kifelé tartottam mikor valaki nekem jött.

Dilayla... Bocsánatot kértem majd el akartam menni; de ekkor valaki elkapta a csuklóm. És az a bizonyos személy tette ezt akitől legkevésbé sem vártam.

Dilayla elkaptam a csuklóm majd vissza rántott, és egy 1000 wattos mosoly keretében ennyit mondott:

Nem mondtam, hogy mehetsz.

Erre "picit" megilyettem, hogy mit akarhat tőlem. Tudom ciki, hogy egy lánytol ilyedtem meg de Dilayla nem csak egy lány.

De erőt vettem magamon és meg kérdeztem mit akar?

Erre csak a szemembe nézett és mintha olvasott volna bennem, és látta volna bennem a hirtelen jött rémületet mert egy remény teli mosolyt küldött felém és csak ennyit mondott:

Beszélni. - Mondta el legegyszerűbben, mi is akar.

Erre kíváncsi lettem, hogy miért akar velem, a suli lúzerével beszélni.

Válaszként annyit mondtam, hogy akkor haza kisérem és közben beszéljünk.

Ő bele egyezett.

Elindultunk az otthonához.

Út közben lezajlott beszélgetés:
( Jay szemszöge: )

Na miről is szerettél volna beszélni velem? - Vettem fel azt a kérdést ami már rég óta böki az oldalam.

Nincs különösebben oka csak veled szerettem volna lenni, mosolygott rám. - Ami picit nagyon fura volt mert őt még soha nem láttam mosolyogni. Kivéve mikor a haverjaival van. De akkor sem mosolyog inkább rajtam nevet.

Jolvan. - Mondtam neki.

De akkor, hogy ne legyünk végig csendben játszunk.

Erre ő csak felvonta egyik szemöldökét.

Én kérdezek. Te válaszolsz, majd forditva.
De muszáj válaszolni. - Kötöttem ki a szabályokat.

Ő csak bele egyezett, és egy perverz félmosolyra húzta szályát.

Dilayla szemszöge:

Jay ki talált valami jónak igérkező játékot. A játékszabályok, hogy először az egyikönk kérdez valamit a másiktól és a másiknak kötelező válaszolni a kérdésre.

Mikor meg hallotam egy perverz fél mosolyra húztam számat amit ő is követett.

Én kérdezek. - Szólaltam meg meg törve ezzel a köztünk lévő csendet.

Jolvan - Egyezett bele az elöbbi mondatomba.

Mi volt az első benyomásod rólam? - Kérdeztem meg azt ami már amugy is motoszkált bennem.

Jay szemszöge:

Dilayla egyszer csak meg szólalt, hogy ő szeretne kérdezni. - Ebbe bele egyeztem mert nekem amugy sem volt öteletem, hogy mit tudnék kérdezni.

Mi volt az első benyomásod rólam? - Hallottam meg Dilayla első kérdését tőlem.

Először picit meg lepődtem de aztán szólásra nyitottam a számat.

Hát az első benyomásom az volt rólad, hogy te alapjában véve nem vagy rossz ember csak erősnek akarod mutatni magad, és azt akarod, hogy a többiek is elfogadjanak. Ezért vagy te a "A Suli Rossz Lánya." De te nem vagy igazából rossz ember. Nekem ez az első benyomásom rólad.

Picit meg lepődött azon amit mondtam mert a sétálásban is meg állt.

Hirtelen szembe fordult velem. És meg kérdezte, hogy és most mi a véleményem róla.

Erre csak annyit tudtam mondani neki, hogy az amit az elöbb el mondtam.

Könnyek gyűltek a szemébe. - Amin picit meg lepődtem mert még soha senki nem látta sírni.
Majd oda hajolt hozzám... És... És... És igen... Meg csókolt! Amit természetesen viszonoztam.

Miután le vált ajkaimról csak ennyit mondott kissé rekedt és halk hangon:

Te megértettél, úgy, hogy nem beszéltem... Hogyan? - Tette fel azt a kérdést amire én sem tudok válaszolni.

Végül egy nem tudom volt a válaszom előbbi kérdésére.

Átöleltem. - Amit ő viszonzott.

Majd félve de meg kérdeztem, hogy mi lesz ezután?

Ő csak páztázta a szemeivel a földet egy ideig majd szólásra nyitotta ajkait.

Nem tudom mi lesz ezután, csak azt tudom, hogy azt szeretném, hogy ott legyél velem. - Ezen mondata után akkora kő esett le a szívemről, mint még soha senkinek.

Majd fel kellett tennem egy kérdést ami már a csók után is foglalkoztatott.
Akkor most mi van köztünk? - Szívem oly hevesen vert, hogy majd ki ugrott helyéről.

Egy pillanatra meg állt, hogy feldolgozz elöbbi kérdésem majd, habozás nélkül válaszolt.

Nem tetted fel a bűvös kérdés így nem vagyunk együtt ha arra próbálsz célozgatni. - Elöbbi válaszára csak annyit mondtam kérdezni, hogy:

És szeretnéd hogy feltegyem a kérdést? - Egy perverz mosolyra húztam számat amit ő észre vett és félig meg leppet félig gondolkodó érzelmeket láttam benne kavarogni.

Vártam válaszára majd mikor láttam válaszát szemeiben, melyet nem mert ki mondani annyit mondtam neki, hogy: Tudom hogy tudod mit akarsz miért nem mered mondani?

Erre meg lepődött majd válaszolt.

Igen szeretném, hogy fel tedd a bűvös kérdést. - Jól tudtam mit akar válaszolni.

Majd, hogy ne húzam az agyátt annyi ideig meg kérdeztem.

Dilayla Strange. Leszel a barátnőm?

Dilayla vásza pedig...

---------------------------------------------------------

Olyan rossz mikor valaminek a legérdekesebb résznél van vége. Vajon mi lehet Dilayla válasza? Tippeket szivesen olvasom. Lehet tul gyorsan történtek a dolgok, de már nem birtam. De lesz még benne bőven meg lepetés. És ha szeretnétek, hogy lassitsak a tempón azt is jelezzétek létszi. Építő jellegű kritikákat is szivesen olvasok. 🙂
És engem érdekelne, hogy ti kinek a szemszögéből szerettek olvasni. Én Jayéből szeretek irni de ha ti máséből gyakrabban szeretnétek olvasni akkor nyugottan azt is írjátok le.
Bejelentés: Az első részben amikor a szereplőket bemutattam, nem volt teljes nevük. Na ezt a hibát ki küszöböltem. Dilaylanak a teljes nevét Jay bemutatásában lehetett olvasni de a többieknek meg kellett csináljam. Akit érdekel a teljes nevük a szereplőknek nyugodtan nézzék vissza.

Jó fiú rossz lányOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz