16. - Csak egy rossz álom..

632 37 4
                                    

Miattam.. Pörgettem le újra és újra ezt az egy szót magamban vagy százszor.

Szabi szemszöge:

- Miért? - Kérdezte tőlem a mostanra fal fehér lány.

- Hiányoztál.. És teljes ideg össze roppanást kaptam mikor már 30-adjára is mindent körbe jártam és mindenkit meg kérdeztem de te nem voltál sehol sem... Suliba sem mentem be, és Mátéval sem találkoztam az idő alatt mig nem voltál. Leg utoljára akkor láttam mikor.. Mikor.. Mikor a faháznál voltunk és te elrohantál majd el mentünk az nap keresni másnap már külön kerestünk és azóta nem láttam. - Támaszkodtam meg térdeimen arcomat kezeimbe temetve.

- Fel hívod? - Kérdezte félve Dil. Nem értettem miért de bólintottam egyet. Elővettem telefonom majd meg kerestem Mátét és rá akartam nyomni a hívás gombra de meg álltam.

- Nem beszéltünk egy kibaszott hete.. Mit mondjak neki? - Kérdeztem Dilaylat gondterhelten.

- Hmmm.. - Gondolkozott el a lány.

- Meg van! - Kiáltott fel hirtelen.

- Mond neki, hogy találkoznotok kell mert FONTOS dolgot akarsz neki mutatni. De rólam egy szót se mondasz. - Magyarázta el dióhéjban Dil hogy mit is szeretne.

Dilayla szemszöge:

Szabi felhívta Mátét és a következő beszélgetés zajlott le köztük.

Sz: Öh.. Szia Máté..

M: Szabi?

Sz: ...Igen...

M: Mond haver miért hivtál?

Sz: Két dolog miatt is..

M: ...

Sz: Az egyik, hogy sajnálom..

M: Mit?

Sz: Hogy Dileltűnése óta bele vagyok merülve az önsajnálatba.. És, hogy szartam rá, hogy te, hogy éled meg..

M: Semmi gáz Szabi.. Meg van bocsátva minden nem is haragudtam. Sőt meg értem mert tudom, hogy érzel Dil iránt..

Sz: Köszi..

M: Mi a másik?

Sz: Tudnánk találkozni? Fontos lenne..

M: Egy óra mulva a szokásos helyen?

Sz: Oké. Csá haver.

M: Csá.

És ezzel le tették..

- Hogyan is érzel Dil iránt? - Mondtam egy mindent tudó vigyorral arcomon. Erre ő csak fel állt oda lépett hozzám és elkapva derekam egy érzelmes csókba hívott. Mikor elváltak ajkaink mindketten kapkodtuk a levegőt Szabi lhomlokát enyémnek támasztva állt elöttem.

- Szeh..reth...lek - Mondta két levegő vétel között.

- Már azóta szerettelek mióta először megláttalak és örökre szeretni foglak. - Mondta Szabi mikor légzését teljesen hejre tudta állítani.

- Dilayla Strange.. Megtisztelne azzal, hogy a barátnőm lesz? - Mondta nagy mosollyal ajkain.

- Igen. - Kuncogtam el magam.

- Akkor indulhatunk. - Kulcsolra össze ujjait az új barátom az enyémmel. Én csak bólintottam.

- De elöbb haza kell ugranunk át öltözni. - Szabi bólintott. Elindultunk. Pár percel késöbb már ott is parkolt a házunk elött. Basszus! A bátyám.. Mázlim volt nem volt otthon. Fel szaladtam a szobámba le kapkodtam a ruháim majd ki hajigáltam mindent a szekrényemből és a nagy kupacbol ami a földön terült szét találómra ki kapdostam ruha darabokat onnan.. Mikor meg néztem láttam, hogy sikerült egy nem is rossz össze állítást előszednem.. Hiper gyorsasággal kapkodtam magamra a ruha darabokat.

Jó fiú rossz lányWhere stories live. Discover now