Az előző rész befejezése: Dilayla Strange. Leszel a barátnőm?
Dilayla válasza pedig akkorát dobbantott a szívemen, hogy ha eddig csak ki akart ugrani a helyéről, akkor most már Hawaiin nyaralt.
Dilayla szemszöge:
- Dilayla Strange. Leszel a barátnőm?
Mikor ez a kérdés elhagyta Jay száját azt hittem, hogy mentővel visznek kórházba azzal az indokkal, hogy szívrohamot kapott mert a legszexibb srác meg kérte, hogy legyen a barátnője.
De nem kellett sokat gondolkozzak a válaszon. Viszont ahelyett, hogy meg szólaltam volna egy ravasz mosolyra húztam ajkaimat. Amit Jay egyik szemöldökének felhúzásával díjazott.
Egyszerűen oda hajoltam hozzá és ugyan csak pipiskedve értem el de meg csókoltam. Párnáim lassan mozogtak ajkain.
Mikor el távolodtam tőle és feltettem egy kérdést amiből a válaszomat leszűrhette.
Ez elég válasz? - Ő csak egy mosollyal díjazta előbbi cselekvésemet.
Össze kulcsolta ujjainkat és ennyit mondott:
Hallgatás egyenlő bele egyezés, szóval ezt igennek veszem. - Erre csak elmosolyodtam, és ennyit mondtam:
Ne is vedd másként. - Majd ezután a mondat után a még mindig össze kulcsolt ujjainkkal indultunk haza.
Mikor haza értünk...
Ha akarsz bejöhetsz. - Invitáltam be a házba ezzel a mondattal.
Majd ő csak annyit mondott.
Nem akarok zavarni, senkit.
Senki nincs itthon.- Mondtam el neki legegyszerűbben, hogy nyugodtan bejöhet nem lesz semmi baj.
Hogy hogy? - Kérdezte kíváncsian.
Ha bejössz el mondom. - Ő csak bólintott ezzel is kifejezve bele egyezését.
Bementünk a házba majd leültettem Jayt a fekete bőr kanapéra a nappaliban.
Kérsz valamit inni vagy enni?
Egy pohár víz elég lesz köszi.
Oda vittem neki a vizet majd bele ültem az ölébe.
Ezután ő megtörve köztünk a csendet megkérdezte,hogy hogy hogy egyedül vagyok itthon?
Anyum üzleti úton van egy hétig most. A bátyám meg csak későn jön mert a haverjaival van.
Madj ezután meg kérdeztem tőle, hogy nincs-e kedve itt aludni? Erre felcsillant a két szép smaragd zöld szeme amikben mindig teljesen el veszek.
Ezt egy igennek veszem. - mosolyodtam el majd ki szálltam az öléből és el indultam az emletre fürödni. Mikor kész lettem ő is elment majd a szobámban még beszélgettünk egy kicsit aztán meg néztünk egy filmet.A nap végén a karjaiban aludtam el.
Más nap együtt mentünk suliba, de reggel be mutattam a bátyusomnak akinek először nem tetszett, hogy barátom van de mikor megismerte Jayt nagyon örült nekünk és annak, hogy ilyen rendes srácot találtam. Mert hát elmondása szerint mindig attól félt, hogy az ő hugicája majd haza hoz valami taplót. Mert azért a tesóm is tisztában van azzal, hogy rossz lány vagyok meg stb.
Mikor kicsit meg ismerkedtek, a fiúk egymással és már idő volt még egy 3 percre át ugrottunk Jayhez mig össze szedte a cuccait a suliba és kézen fogva mentünk be végül a suliba.
A folyosón sokan meg bámultak minket és a teremben is de minket ez érdekelt legkevésbé. A teremben át ültem Jay mellé mert hát neki nem volt ki mellette üljön és Levi mellet most biztos nem ülök igy Jay mellett kötöttem ki.
Mikor Levi meg látott minket majd meg ölte a szemével is a barátomat de bennem bekapcsolt egy védelmező ösztön és meg fogtam szerelmem kezét és össze kulcsoltam ujjainkat majd elővettem a "hagybékénmerthaegyujjalishozzáérszszünetbeodamegyekélvemegnyuzlakésutánaélvekibelezlek,majdfelszúromafejedegybotraéskirakomdísznekasulielé,hogymindenkitudja,hogymileszazokkalakikegyujjal
isJayheznyulnak!"(Kicsit se vagyok pszichopata...😂❤️) pillantásom amit aztán Levinek címeztem a megvető pillantás miatt amit Jayre szegezett.Az óra unalmasan telt a tanár észre sem vette, hogy el ültem.
A többi óra szintén nem érdekelt inkább aludtam órán Jay meg olyankor a fejem simogatta meg ilyesmi.
Suli után...
Mikor ki mentem Jay már kint várt mert azt mondta meg vár kint míg el készülök és utána haza kisér. De amit a sulibol kiérve láttam az valami el képesztő volt. Egy nagy tömeg állt kint. Mikor át vergődtem magam a tömegen ami az utam állta hirtelen a földbe gyökerezett a lábam a látványtól ami elém tárult.
Jay a földön volt és vérzett a keze és az orra és egy monokli díszítette tökéletes arcát. A szerelmem sérüléseinek okozója, Levi pedig szintén egy monoklit viselt szeme alatt és orra szintén vérzett. De ezek után én még oda mentem és egy akkorát húztam be Levinek amitől ő is a földön kötött ki. Hiába a 3 évnyi kűzdő sport megtette a hatását.
Majd szaladtam is Jayhez akit már az ájulás kerülgetett.
Össze szedtem Jayt majd haza indultunk hozzám ahol el láttam a sérüléseit. Nagyon megilyedtem de sikerült segitenem rajta.
Mikor felébredt...
---------------------------------------------------------
Na sziasztok sajtos ropik!
Mindig a legjobb résznél szakitom meg a sztorit. De remélem tetszett az ujj rész. Tudom nem a legjobb de igyekszem. És gondolom láttátok, hogy a borítót is meg változtattam de igy jobban néz ki szerintem. Irjátok le, hogy jobban tetszik igy vagy az előző jobb volt. Kicsit későn hoztam az ujj részt de gondoltam ha már nem tudtam aludni akkor befelyezem.
Na de jó éjszakát, reggelt izét minden sajtos ropinak!
ESTÁS LEYENDO
Jó fiú rossz lány
RomanceSok sztorit olvashatunk ami arról szól, hogy a rossz fiú bele szeret egy jó kislányba... De mi van akkor ha ez fordítva történik? Amikor egy rossz lány szeret bele a jó fiúba.. A páros sok mindenen megy keresztül és, hogy vajon sikerül-e lekűzdeniük...