,,Tak už jsi něco našel?''ptal se nervózní pubertální Alec, který chodil tam a zpět po celém obývacím pokoji. ,,Ne, ale pomohlo by kdyby ses uklidnil a přestal tu dupat.''ukázal prstem na Aleca a otočil se zpět ke knihám. ,,No možná by pomohlo, kdyby si příště nedával věc, co vypadá jako cukr do kuchyně!'' ,,Hele, vím že s tebou teď hází hormony, ale moc mi nepomáháš těma řečma.'' ,,Tím chceš říct, že jsem otravný?'' ,,Byl jsi taky tak vztahovačný, když ti bylo 16?'' Magnus trochu posmutněl, když si všiml Alecova zkleslého obličeje. ,,Promiň zlato, tak jsem to nemyslel. Jen mi trochu věř, ano?''řekl, chytl svého přítele za ruku a jemně pohladil její hřbet. ,,Dobře. Promiň, neumím to kontrolovat a mám dojem, že se za chvíli změním znovu.''
~~~~~~~~
,,Mám to!''zařval vítězoslavně Mags a běžel pro svého Alexandra který usnul na gauči s knížkou na hlavě. ,,Co, co jsi našel?''zeptal se Alec rozespale a sedl si. ,,Alexandře? Ty jsi zase omládl?''trochu se zachechtal Mags a prohlédl si svého nephilim. Měl trochu kudrnatější vlasy a jeho krásná hnědo-zelená očka zářila do místnosti plna očekávání a radosti. Takhle sladkého ho ještě neviděl a celkem se mu jeho druhá stránka líbila. ,,Asi. Na kolik vypadám?''zeptal se roztomilým hlasem Alec a trochu se usmál. To bylo u něj nezvyklé. ,,Hmm...myslím, že na 7, možná 6.'' ,,Tak teď je to už definitivně nezákonný.''zasmál se Alec a z ničeho nic se chytl Magnuse kolem krku. Magnus to sice nečekal, ale objetí rád opětoval. Byl tak nevinný. ,,No, co jsi našel?'' ,,Má to odeznít samo, nebyl to celý lektvar, takže to má slabší účinky.'' ,,A co když ze mě bude malý děcko? Nebudeš mi měnit plenky.''zamračil se Alec a podíval se stydlivě na Magnuse. ,,Když bude třeba. Co bych pro tebe neudělal Alexandře.'' Alec zčervenal víc než obvykle. ,,No měl bych jít do institutu a říct to tvým přátelům.'' ,,Vždyť jim můžeš zavolat.''nechápal Alec. ,,To sice ano drahoušku, ale oni mi nebudou věřit a budou sem lézt, jestli jsem náhodou nekecal. Ne, že by mi vadili, jen se chci vyspat.''zasmál se Magnus a už chtěl udělat portál do New York-ského institutu, ale zastavila ho drobounká ručka, která ho pevně chytla za džíny. Otočil se aby spatřil na smrt vyděšeného Alexandra. ,,Než odejdeš...m-mohl by jsi rozsvítit?''řekl Alec a vypadal při tom jako by udělal něco špatného a teď měl dostat vyhubováno. ,,Samozřejmě, přece tu nenechám svoje zlatíčko ve tmě, aby mi ho tu sežraly nějaké příšery.'' ,,Tady jsou příšery?!!''zařval Alec a celou hlavu si zakryl dekou, kterou byl doposud přikrytý. ,,Ne, ovšem že ne, já si jen dělal srandu tykvičko.''říkal Magnus zatímco doběhl k Alecovi a odkryl mu hlavu. Jediné co z ní koukalo byly jeho havraní vlasy a jeho velké vyděšené oči. ,,Jsi si jistý?'' ,,Ano, jsem. Přece bych tu jinak nebydlel.''zasmál se Mags a pohladil svého malého lovce po vlasech. Na tohle se ještě velkého Alexandra zeptá. "Sice je roztomilé jak se bojí tmy, ale vždyť mají ve jménu doslova lovci stínů." Pomyslel si Mags a pobaveně se na Aleca kouknul. Ten se jen usmál a konečně se vyhrabal ze svého dekového úkrytu.
,,Hned jsem zpatky, ano?''ujistil ho ještě než prošel portálem. V mžiku se ocitl uprostřed tichého institutu, jen s pár hlídačema okolo velkých obrazovek. Nezdržoval se a šel rovnou za Clary a ostatními. Už se chystal vyjít schody, ale zastavila ho stráž, které samozřejmě nepřišlo normální, že se tu prochází čaroděj okolo 9 hodiny večer. ,,V pořádku. Nechte ho.'' Ozval se známý hlas a stráže ho pustili. On si jen dramaticky oprášil ramena a otočil se za hlasem. ,,Magnusi, co tu děláš tak pozdě? Je vše v pořádku?''ptá se už cestou k němu Clary a obejme ho. ,,Vše je v největším pořádku sušenko, ale možná jen malinký problém.''usměje se Magnus a ukáže prsty ''malinký'' aby zdůraznil, že to není tak zlé. ,,Je můj bratr v pořádku?''ozve se za Magnusem. Stojí tam vyděšená Izzy a už se žene ke Clary. ,,No, jak to jen říct.'' ,,Jak co říct?''další hlas zazní hned vedle Magnuse. ,,Ah, lidi spíte vy vůbec?!''lekne se čaroděj a zvedne oči v sloup. ,,Tak povídej.''popohání ho Jace. ,,No, tak trochu vypil mou přísadu do lektvaru mládí a tak trochu omládl a možná mu je tak trochu 6 let.'' ,,Tak trochu?''zeptá se Iz a povytáhne jedno obočí. ,,Tak trochu hodně.'' ,,A bude v pořádku?'' ,,Ano, má to asi za den, dva odeznít. Jen aby jste s ním zítra ještě nepočítali.'' ,,Počkej, počkej, takže ty říkáš, že můj parabatai, ten velkej chlap, je teď malej špunt. No to je k popukání. Tak co? Říká ti teď ''taťko'' ?''zeptal se Jace a začal se smát, div že nespadl. ,,Mám sehnat kachnu?'' ,,Hele, klídek. Vstal si snad dneska levou nohou z postele, či co?''ptá se uraženě Jace. ,,A jaký je? Malý Alec?''dále se ptala úsměvavá Clary. ,,No, je velice roztomilý. Bojí se tmy, objímá mě a velice hezky se usmívá.'' ,,A jsi si jistý, že to je můj velkej...teda teď malej bráška? Jestli si pamatuji dobře, tak už jako malý vypadal no. Ne zrovna vesele.''zasmála se Izzy a dala si ruce v bok. ,,Přesně, když jsem svého bratra poprvé uviděl, tak jsem z něj měl docela respekt. Ale to mu neříkejte. Zvedne mu to ego.''přidal se Jace a pobaveně se zadíval na Izzy. ,,Že to říkáš zrovna ty."ušklíbla se černovláska a vyplázla na Jace jazyk. ,,Já si myslím, že u tebe se cítí bezpečně, miluje tě, takže nemusí být ten velký bratr a dokonalý syn. Je prostě šťastný''řekla Clary. Jace i Izzy se přestali smát a kývnuli hlavou na souhlas. ,,Musím svého bratříčka vidět. Vezmeš nás tam, že? Magnusi?.''zaprosí Iz a smutně se na Magse koukne. ,,No co mám s vámi dělat, ale hlavně ho nevzbuďte.''řekne ještě čaroděj, než otevře portál. ,,A když myslím vy, tak myslím ty...fake blonďáku.''ukázal prstem na Jace, který se nyní tváří velmi uraženě. ,,To bylo přímo do mého křehkého srdíčka A aby jsi věděl to je pravý blond.''stěžuje si ještě Jace při průchodu portálem.
Nakonec z toho teda budou tři části. Není Alec k sežrání?xD
Doufám, že vás to baví.❤➰
ČTEŠ
➰Shadowhunters-oneshots➰
FanfictionJste fanoušci Shadowhunters? Absolutně milujete postavy, a Cassandru Clare(které patří všechny postavy a příběh)? Jste šílený shippeři Maleca, Clace a Sizzy? Tak jste tu správně. Budu psát jednodílovky, které někdy budou rozděleny na více částí a je...