Parabatai

988 32 6
                                    

Alec a Jace byli vyslání na původně klidnou a s loveckými dovednostmi jako mají oni lehkou misi. Civilové viděli poblíž Central Parku neobvykle se pohybující věci připomínající démony. Měli jen zkontrolovat či je vše v pořádku a v nejhorším zabít jednoho či dva démony. Byli už zvyklí, jsou to lovci. Okolo 9 hodiny večer byli vysláni, aby se o vše postarali. Jace už čekal vyzbrojený před Institutem a čekal na svého bratra.

Alec nikam nespěchal, což je u něj zvláštní, on bývá ten zodpovědný, ale dnes se nějak nesoustředil. Ze zbrojnice vytáhl svůj luk, který ho doprovázel snad na každé misi a chystal se odejít. V hlavní hale u dveří ho někdo popadl za rameno a otočil ho čelem k němu. ,,Ty by jsi odešel bez rozloučení?'' Byla to Izzy, jeho malá sestra, dokázala být dotěrná, ale jen proto, že se o Aleka bála. Je to její velký bratr ke kterému celá léta vzhlížela, má právo mít starosti. Vždy pro něj byla, stejně jako Jace, jediná rodina, protože Marysa si na své děti díky práci čas nikdy neudělala. Alek ji ale chápal, vždy chtěl být tak silný jako ona, chtěl aby na něj byli hrdí. ,, Promiň Iz.''omluvil se Alek a položil svou dlaň na její hubené rameno. ,,Dnes jsem nějaký zamýšlený, nejspíš.'' ,,V pohodě velký brácho, jen na sebe dávej pozor, ano? Pro jistotu i na Jace, vím jak je ''úžasný'', ale nechci aby se vám něco stalo.'' ,,Klid Izzy, je to naše práce, zvládneme to, jestli se zastavíš u Magnuse, tak mu vyřiď, že ho miluji.'' ,,Woah, to zní jako by ses loučil na pořád, nechceš raději zůstat tady? Mohu jít já.'' ,,V žádném případě. Jen, však víš, pro jistotu.'' ,,Ne, žádný pro jistotu, ty se vrátíš a jestli ne, tak ti nakopu zadek, jasný?'' ,,Jasný.''odvětil Alek a usmál se na svou ochranářskou sestru. Ta jen pobaveně zvedla jedno obočí a při odchodu ho stihla i obejmout. Také měla špatný pocit, že se něco stane, ale nechtěla nic říkat. Byl to jen pocit, ne?

,,Konečně, co jsi tam dělal? Pekl cukroví?''řekl Jace, přestal se opírat o zeď Institutu a rovnou se vydal ke svému bratrovi. ,,Izzy mě zdržela, už můžeme jít.'' ,,Wow, žádný ''odpal Jaci'', nebo ''není čas na hloupé vtipy'', nebo dokonce otočení očí o 360 stupňů?'' ,,Zjistil jsem, že v nejbližší době asi nedospěješ, tak proč se namáhat.''zalhal Alek a vydal se s Jacem na cestu. Nemohl mu říct, že se mu něco nezdá, byli by v boji nesoustředění oba a to nechtěl dopustit. ,,O co vůbec jde?''zeptal se cestou blonďák. ,,Ty jsi zase nečetl zprávu? Jaci!'' ,,Fajn, nečetl, přiznávám se.'' ,,A to si říkáš profesionální dospělí lovec stínů?'' ,,U Anděla, tak jsem to nečetl, mohl by jsi mi to říct?'' ,,Kouzelné slovíčko?'' ,,Bibbity bobbity boo.'' ,,Víc z tebe asi nedostanu co?'' ,,Ne.'' ,,Nebudu říkat, že jsem to nečekal.'' ,,Znáš mě.'' ,,Dva, možná tři démoni, naposledy spatřeni poblíž Central Parku.'' ,,Co by tam dělali?'' ,,Nevím Jaci, třeba se tam šli kochat New Yorkskou flórou a faunou.'' ,,Sice nevím co to znamená, ale je mi jasný, že to měla být sarkastická odpověď. Už mluvíš víc jako Alec, kterého znám." ,,To jsem rád, že už schvaluješ moje chování.'' ,,Stejně se mi zdáš rozhozený.'' ,,Jak to víš? Teda, jak to myslíš?''Jace se zasmál. ,,Jsi můj parabatai Aleku, cítím to, co ty. Dobré i špatné, jako například teď. Jsi v pořádku?'' ,,Asi ano. Ano jsem, můžeme už přestat řešit moje myšlenkové pochody a soustředit se? Nesnáším když mě někdo ruší.'' ,,Jak jinak, na chvilku jsem myslel, že můžeš být příjemný a najednou boom.'' Alek se jen otočil na svého bratra v ruce držící luk a šíp a pozvednul obočí. ,,Jo chápu, žádný rušení, nechceš si na to pořídit cedulku a nosit ji kolem krku? Jako mají psi?'' ,,Jaci.'' ,,Fajn, dobře, jdeme můj naštvaný parabataii.''

Chlapci začali prohledávat park a kontrolovat každý keř, kde mohli démoni zanechat stopu. Jace něco našel, ale jeho bratr byl na druhé straně parku, nechtěl v noci řvát přes celé město, a tak vytáhl mobil a napsal mu:

,,Něco jsem našel. Půjdu po stopě. Kryj mi záda, kdyby se rozhodli běžet okolo.''

,,Dobře, dávej na sebe pozor.''

➰Shadowhunters-oneshots➰Kde žijí příběhy. Začni objevovat