Lovec jako lovec, ne?

796 34 6
                                    

,,Lovci? Tak to děláme ve stejné branži emo kluku.''zasmál se Dean a mrknul na Aleca s nechápavým výrazem ve tváři. ,,Co to znamená emo?''zeptal se, ale nikdo ho neposlouchal. ,,Jo? A kde máš runy ''lovče'' ''vysmál se mu blondýn a přiblížil svůj meč k hrtanu tázaného. ,,Runy? Casi, můžeš mi říct co to ta blondýnka mele? Ale česky prosím.'' ,,Runy jsou andělská znamení, která dokáží...'' Cas přestal mluvit v momentě kdy Dean pozvedl jedno obočí a hleděl na něj zcela nechápavě. ,,Je to takové divné tetování co má super schopnosti.''povzdechl se Cass a zamával magicky prstama ,,Lepší.'' ,,Co se tu děje?'' byla to Clary. Teprve teď doběhla Aleca s Izzy v patách. Její první pohled dopadl na Castiela. ,,U Anděla.''vydechla a chytla se jednou rukou za pusu. ,,U Anděla? Proč u mě? Co je u mě Deane?''opět zmatený anděl se začal motat kolem své osy. Vypadal trochu jako pes co si honí ocásek. Všichni s otevřenou pusou sledovali Case a poklekli. ,,Oni tě asi uctívají.''naklonil se ke svému andělskému kamarádovi Dean a ušklíbl se. ,,Nikdy jsem anděla neviděl. Jsou všichni tak pěkný drahoušku?''zasmál se Magnus, ale nepoklonil se. ,,Nikdy jsi jednoho z těch šašků neviděl? Nám ty lítající opice nedají pokoj a oni ho ještě neviděli.''řekl si jen tak pro sebe lovec a poškrábal se na zátylku. ,,A tenhle.''ukázal na Casse. Ten je furt v mým zadku.'' ,,Nikdy jsem nebyl v tvým...''přidal se anděl a přivřel oči tak, že vypadali jako dvě vodorovné čárky. Magnus se lehce pousmál. ,,Takhle jsem to nemyslel sakra.''řekl trochu znechuceně Dean. Málem to s ním kleplo. ,,Deane!'' ,,Sammy?!''zařval nazpátek lovec a ohlédl se. Ovšem blondýn mu opět dal seraphu ke krku a on jen pootočil pohled zpět. ,,Ještě jednou...mi tu věc...strčíš k obličeji, tak ti to strčím tak hluboku ty víš kam, že už se nikdy ty víš co. Jasné?''trochu ho zmátlo, že se blonďák ani  nelekl, stále tam stál s blbým výrazem na tváří. ,,Deane. Koukej co jsem našel.'' ,,Ať je to cokoliv, věci ze země se nejí.''typické, využil toho, že je starší a automaticky si z něj udělal srandu. ,,Tohle jíst nebudu.''zvedl oči v sloup mladší a konečně vyšel na světlo se Simonem, kterého si přidržoval před sebou. ,,Pusť ho!''zařvala Clary a vytáhla stelu. ,,Nebo co? Napíšeš o tom báseň?''zasmál se Dean s pohledem upřeným na svítící vecičku. ,,Je to upír.''konstatoval Castiel. ,,Díky Cassi. Ale všimnul jsem si těch špičáku.'' ,,Je to náš přítel.''vzlykla trochu Isabel a podívala se na Castiela. Jakoby si myslela, že jí pomůže. ,,Má pravdu.''šeptl Simon Sammymu, ale Sam ho ještě více sevřel. ,,Můj ne. Pro mě, za mě ho klidně usmažte.'' ,,Jaci!'' Zařvali všichni stíno-lovci, jako pěvecký sbor.'' Castielovi se rozzářili oči a věnovali pozornost Deanovi. ,,Mám?'' Dean se zadíval do smutných očí tmavovlásky a polevil. ,,Ne. Same pusť ho.'' ,,Zbláznil ses?'' ,,To je rozkaz.'' ,,Nejsi můj táta.''na to se Dean otočil, došel až k němu a osvobodil Simona. ,,Ne, ale jsem tvůj starší bratr. Věř mi Sammy.''ten jen kývl a dál se k té celé věci nevyjádřoval. ,,Děkuji. Já jsem Izzy a ty jsi sexy.''usmála se koketně Isabel a podala svou malou ručku Deanovi. Políbil ji a řekl: ,,Já jsem Dean a mám slabost pro černovlasé.'' Jejich moment přerušil Simon. Vetřel se mezi ně a hodil svou hubenou ruku kolem Izzy. ,,Já jsem Simon a tohle je moje přítelkyně.'' ,,Já jsem Alec a budu asi zvracet.'' Magnus se jen uchechtl a opřel se o zeď. ,,Já jsem Sam, tohle je můj bratr a ten černovlasý.''zdůraznil a mrkl na Deanea. ,,Je Castiel.'' ,,Je mi ctí.''promluvila jako první Clary a usmála se na Casse. ,,Pořád ti nevěřím.''podotkl Jace, ale i tak zklopil meč. ,,Já zase nevěřím tomu, že si nekupuješ barvu na vlasy od Welly.''uchechtl se škodolibě. ,,Příště zkus Shaumu jako můj bratr.''poplácal ho po rameni a došel k mrtvé kočce. ,,Tak to jdeme vyřešit ne?''byl zády ostatním  takže neviděl, jejich nechápavé pohledy. ,,Jak my?''zeptal se Alec. ,,Lovec jako lovec, ne?''

Tak to nakonec bude mít vícero kapitol, než jsem čekala, ale doufám, že se líbí. Děkuji za každý vote a komentář.❤➰

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 31, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

➰Shadowhunters-oneshots➰Kde žijí příběhy. Začni objevovat